Black Sabbath

Black Sabbath

Vooral dat laatste optreden maakt nu nog meer indruk. Het besef dat Ozzy gewoon nog 1 keer zijn publiek wou geven wat het wou. Dat het hem niet om een comeback ging maar om effectief nog 1 keer zichzelf op te laden en dat ding te doen waarvoor hij geleefd heeft. En dan dat Sabbath optreden waar iedereen alles geeft, omdat ze het Ozzy gunnen en het hem nog 1 keer willen geven.
Het was echt bittersweet om hem bezig te zien.

Fysiek was hij echt al op het einde. Vocaal wel nog goed vond ik maar tegelijk ook heel fragiel, bv tijdens Mama i'm Coming Home. Maar de sparkle in zijn ogen zag je nog vollebak. Hij wou optreden en alles geven wat hij nog kon. Hij wou rechtstaan maar kón het gewoon niet meer...:cry:

Het heeft me redelijk wat geld gekost (altijd relatief voor een optreden natuurlijk) en ik zat nog helemaal vanachter, maar godver dit was het zo waard om bij te zijn. Ik prijs me zeer gelukkig

Het was echt bittersweet om hem bezig te zien.

Fysiek was hij echt al op het einde. Vocaal wel nog goed vond ik maar tegelijk ook heel fragiel, bv tijdens Mama i'm Coming Home. Maar de sparkle in zijn ogen zag je nog vollebak. Hij wou optreden en alles geven wat hij nog kon. Hij wou rechtstaan maar kón het gewoon niet meer...:cry:

Het heeft me redelijk wat geld gekost (altijd relatief voor een optreden natuurlijk) en ik zat nog helemaal vanachter, maar godver dit was het zo waard om bij te zijn. Ik prijs me zeer gelukkig
Ik had het toch ook graag gezien, maar de beelden doen wel iets. Ook de talrijke recentere filmpjes van Ozzy in privésfeer die aan het dollen is met zijn kleinkinderen. Black Sabbath is uiteraard méér dan alleen Ozzy. Iommi, Butler en Ward doen daar niet voor onder. Maar dit voelt echt wel aan alsof een tijdperk is afgesloten.

Terug
Bovenaan