Blind Gekocht 2025

- Ik ken hem van de fitness. Hij geeft boksles. En mijn vriendinnen zeggen ‘amai wie is dieje knappe Chinees?’
- Pardon?
- (glimlachend) hij is geen Chinees. Maar ja dat was toen nog niet geweten hè.

De Kempen. Het blijft toch een universum op zich.

En het is een Turkenwijk geworden:baard:

Edit: hoe kunt ge nu als dertigers niet weten wat een watermeter, cv-ketel etc is :unsure:

Turkenwijk EN een ex-sociale woning... Ik zou daar ook heel ongelukkig worden, dan mocht dat huis nog 5x zo mooi zijn. Dat is niet een buurt waar ik wil wonen, laat staan de kinderen zien opgroeien.

Turkenwijk EN een ex-sociale woning... Ik zou daar ook heel ongelukkig worden, dan mocht dat huis nog 5x zo mooi zijn. Dat is niet een buurt waar ik wil wonen, laat staan de kinderen zien opgroeien.
Dergelijke huizen gaan hier voor 100k meer maar dan heb je wel geen Turken :unsure:

Blijft frappant hoe er in ons land met geld gesmost wordt door oa woningen betaald met belastingsgeld spotgoedkoop te verkopen als je ziet wie er later op kan cashen

Installeren ze daar nu monoblock airco's bij dat koppel van Turnhout??
Sinds wanneer is dat energiezuinig of comfortabel?

@Bugsy Het is vooral gesponsord, dus het team had niet veel "keuze".

Op het terras zag ik twee LG buitenunits staan van een warmtepomp dus denk dat er maar beperkt monoblock in zit om te voldoen voor de sponsor.

Ze zijn precies wat in de wat. Chaotisch einde tussen 2 huizen en programma duurt ondertussen al een kwartier te lang. :unsure:

Toch jammer dat je in die oude dokterswoning vanuit het privégedeelte geen directe toegang tot de tuin hebt.

Die Daan zijn stijl is toch ook om van te kotsen (om het in zijn eigen woorden te zeggen).

Daarnaast zijn de sponsors toch wat minder gul dees jaar precies want ik vraag me oprecht af waar die 100k+ voor die verbouwing in Houthalen naartoe is gegaan.

Die Daan zijn stijl is toch ook om van te kotsen (om het in zijn eigen woorden te zeggen).

Daarnaast zijn de sponsors toch wat minder gul dees jaar precies want ik vraag me oprecht af waar die 100k+ voor die verbouwing in Houthalen naartoe is gegaan.
Ik zou dan net weer content zijn met Daan. :clap:

In dat huis met praktijk word ik niet echt omver geblazen. De nieuwe bewoners zijn blij met de herinrichting, soms is er niet veel nodig om er een succes van te maken voor de kandidaten. Ik dacht dat we voor die alleenstaande moeder al een reveal gingen krijgen maar dat rekken ze uit tot 3 afleveringen.

Blijkbaar gaan ze de zoektocht uitbreiden naar een woning met verdiepingen en later een traplift als het nodig is. De preview geeft aan dat ze een sleutel krijgen dus toch een pand in de buurt van Brugge volgende week.

Wat een slechte verbouwing in Vleteren. Zowel opzij als achteraan heel wat ruimte weg door aanbouw af te breken. Van die achteraan zeggen ze niets, enkel dat ze daar een glazen erkertje hebben gezet. Enorm klein huisje en vreemde indeling. Ze was terecht teleurgesteld

Wat een slechte verbouwing in Vleteren. Zowel opzij als achteraan heel wat ruimte weg door aanbouw af te breken. Van die achteraan zeggen ze niets, enkel dat ze daar een glazen erkertje hebben gezet. Enorm klein huisje en vreemde indeling. Ze was terecht teleurgesteld
Inderdaad, een van de minste die al gepasseerd zijn en ze hebben er nochtans heel lang over gedaan. Vond het ook zeer beperkt qua interieurstyling en aankleding, en dan ligt de tuin er ook nog eens als een puinhoop bij

Terug
Bovenaan