Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het is een Turkenwijk geworden
Edit: hoe kunt ge nu als dertigers niet weten wat een watermeter, cv-ketel etc is![]()
Inderdaad, werelderfgoed zelfs!De Kempen. Het blijft toch een universum op zich.
Dergelijke huizen gaan hier voor 100k meer maar dan heb je wel geen TurkenTurkenwijk EN een ex-sociale woning... Ik zou daar ook heel ongelukkig worden, dan mocht dat huis nog 5x zo mooi zijn. Dat is niet een buurt waar ik wil wonen, laat staan de kinderen zien opgroeien.

aeroconsult.be
Ik denk wel dat je via een trap naar de tuin kon gaan (beletage)? Of heb ik dat verkeerd gezien?Toch jammer dat je in die oude dokterswoning vanuit het privégedeelte geen directe toegang tot de tuin hebt.
Ik zou dan net weer content zijn met Daan.Die Daan zijn stijl is toch ook om van te kotsen (om het in zijn eigen woorden te zeggen).
Daarnaast zijn de sponsors toch wat minder gul dees jaar precies want ik vraag me oprecht af waar die 100k+ voor die verbouwing in Houthalen naartoe is gegaan.

Misschien is er cordyceps aanwezig in sommige huizen die ze gekocht hebben?TLOU muziek in de aflevering van vandaag![]()

Inderdaad, een van de minste die al gepasseerd zijn en ze hebben er nochtans heel lang over gedaan. Vond het ook zeer beperkt qua interieurstyling en aankleding, en dan ligt de tuin er ook nog eens als een puinhoop bijWat een slechte verbouwing in Vleteren. Zowel opzij als achteraan heel wat ruimte weg door aanbouw af te breken. Van die achteraan zeggen ze niets, enkel dat ze daar een glazen erkertje hebben gezet. Enorm klein huisje en vreemde indeling. Ze was terecht teleurgesteld