Blind Gekocht

Je weet toch sowieso dat ze de boven aan het uitbreiden zijn qua grootte. Waarschijnlijk icm goedkope keukens en badkamers erin geramd om budget te sparen.

Gaat die Lara er eigenlijk vanuit dat ze eeuwig bij mama blijft leven?

Dat huis in Antwerpen noord hebben ze wel fraai aangepakt, dat was even een feelgoodmoment. Die dubbele woonst is dan weer een staaltje drama-tv, maar die mensen stellen dan ook weer onrealistische eisen. Dat is ook de pitch van het programma om het interessant te houden: koppels en gezinnen zoeken die een idée fixe in hun hoofd hebben en totaal geen weet hebben van wat er speelt op de huizenmarkt op vlak van prijzen en mogelijkheden. Mensen met realistische eisen kopen gewoon een huis. Ik vermoed dat er ook wel wat sponsoringdeals zijn zodat Bart wat meer kan schuiven met zijn budgetten. Je zou eigenlijk enkele maanden later daar eens moeten langskomen om te zien of ze er nog altijd content mee zijn.

Volgende week blijkbaar een andere interieurexpert omdat ze met die casco woning vandaag nog altijd bezig zijn en Bart daarmee te veel werk heeft.

Bedoeling is toch dat ze de mantelzorg voor haar zusje met Down overneemt?
Dat snap ik, maar ik neem aan dat er nog wel een man of vrouw in haar leven komt (en evt ook een eigen gezin)? Moet die daar dan bij komen wonen? Want dan gaat de woning sowieso te krap zijn, wat ze ook verbouwen.

Ze kunnen later misschien nog een mantelzorgwoning in de tuin plaatsen.
Cango-Lo-Res-151-FR2.jpg

Of de garage wordt gewoon omgebouwd tot slaapkamer.

Dat koppel met die gamer... sjonge toch. Hoe duidelijk kan het zijn dat uw vriendin het eigenlijk wilt afbollen...

Je weet toch sowieso dat ze de boven aan het uitbreiden zijn qua grootte. Waarschijnlijk icm goedkope keukens en badkamers erin geramd om budget te sparen.

Met een dove mama, en een zus met down, zou ik daar niet van verschieten.
Ook al omdat die familie blijkbaar dicht aan elkaar hangt.

Die gamer lijkt mij wel een beetje een klootzak tov zijn lief.

Of de garage wordt gewoon omgebouwd tot slaapkamer.

Dat koppel met die gamer... sjonge toch. Hoe duidelijk kan het zijn dat uw vriendin het eigenlijk wilt afbollen...
Was ik ook aan het denken.
Je moet niet stoppen met uw hobby. Maar je kan het wel inperken. Zoals wanneer uw vriendin in bed kruipt uw PC afzetten en ook gaan slapen.
Allez was echt maar vrij triest dat zij in bed lag en hij daar nog wat licht zit te maken met zijn pc.

Het is van zijn geroep dat ze niet kan slapen. Hij kan gerust gamen met een headset en zijn wafel dicht houden ook toch?

Nuja ik weet ook niet hoe oud die zijn. We vergeten ook was dat we zelf jong geweest zijn want toen ik 24 was zat ik ook vaak te gamen tot een gat in de nacht terwijl mijn vriendin gaan slapen was.

Van dat koppel denk ik. Get your shit together first alvorens samen een huis te kopen, want dat gaat de problemen in uw relatie niet oplossen.

Van dat koppel denk ik. Get your shit together first alvorens samen een huis te kopen, want dat gaat de problemen in uw relatie niet oplossen.
Hij zal een van de slaapkamers als mancave inrichten en zich daar continu opsluiten om te gamen. Maar zo kan zijn vriendin tenminste nog slapen.

Tis je hobby ok, maar je kunt op zn minst rekening houden met je partner... veel disrespect bij hem en tis een rager... zal weer de gamers in het goed daglicht steken :)

Tja als je op 40 m2 woont is dat niet te verwonderen

Bij die dubbel koop: hebben zowel die mama als de dochters een dubbel bed?

Ze willen persé allemaal samen gaan wonen dus zou nogal raar zijn dat ze nu ineens alleen gaat wonen eh. Ze zei ook nog tegen haar moeder dat ze dan terug alleen moet gaan wonen. Dus ze heeft ook al alleen gewoond. Ik ben toch ook wel benieuwd wat ze van plan zijn om dat probleem van die 3de slaapkamer aan te pakken. De bovenverdieping komt ook wel minder diep dus misschien gaan ze dat meer gelijk trekken met de beneden verdieping? Maar met dat budget van 240k kunnen zo toch ook niet heel zot gaan doen nog.

Blijft op zich wel een raar gegeven dat die nieuwbouw wordt aangekocht om dan vervolgens alle muren terug te moeten slopen? Ik snap hun commentaar dus volledig. Dan had Bea beter een stuk land gekocht.

Die 'gamer' (ik wil het liever zo niet noemen...) is idd maar een raar ventje. Een Antwerpenaar die in Blankenberge (marginaalste kustgemeente van het land) de tiran uithangt, zo zie ik het.

Ik vermoed ook dat ze die boven zullen doortrekken van die nieuwbouw. Vond het trouwens ook maar een rare ligging zo achterin, ik zou er ook niet gelukkig van worden.

Die gast van in Blankenbergen heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Hoe oud is die eigenlijk? Op zich begrijp ik het wel dat ge nood hebt aan een privéruimte. Ik zou zelf ook zot worden als ge niet uw eigen ding kunt doen. Aan de andere kant is hij wel redelijk kinderachtig in zijn gedrag zelfs buiten het gamen. Hoeveel budget hadden ze? Lijkt mij zo'n typisch koppel dat veel te snel het nest heeft willen verlaten met nul spaarcenten en dan alles wegsmijt door te gaan huren.

Die gast van in Blankenbergen heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Hoe oud is die eigenlijk? Op zich begrijp ik het wel dat ge nood hebt aan een privéruimte. Ik zou zelf ook zot worden als ge niet uw eigen ding kunt doen. Aan de andere kant is hij wel redelijk kinderachtig in zijn gedrag zelfs buiten het gamen. Hoeveel budget hadden ze? Lijkt mij zo'n typisch koppel dat veel te snel het nest heeft willen verlaten met nul spaarcenten en dan alles wegsmijt door te gaan huren.
Wat is er typisch aan een koppel dat veel te snel het nest heeft willen verlaten met 0 spaarcenten ?
Ik zou het graag weten want ik ben op mijn 19e thuis zo ook vertrokken om samen te gaan wonen en te huren.

Terug
Bovenaan