Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoeling is toch dat ze de mantelzorg voor haar zusje met Down overneemt?Gaat die Lara er eigenlijk vanuit dat ze eeuwig bij mama blijft leven?
Dat snap ik, maar ik neem aan dat er nog wel een man of vrouw in haar leven komt (en evt ook een eigen gezin)? Moet die daar dan bij komen wonen? Want dan gaat de woning sowieso te krap zijn, wat ze ook verbouwen.Bedoeling is toch dat ze de mantelzorg voor haar zusje met Down overneemt?
Met een dove mama, en een zus met down, zou ik daar niet van verschieten.Je weet toch sowieso dat ze de boven aan het uitbreiden zijn qua grootte. Waarschijnlijk icm goedkope keukens en badkamers erin geramd om budget te sparen.
Gaat die Lara er eigenlijk vanuit dat ze eeuwig bij mama blijft leven?
Was ik ook aan het denken.Of de garage wordt gewoon omgebouwd tot slaapkamer.
Dat koppel met die gamer... sjonge toch. Hoe duidelijk kan het zijn dat uw vriendin het eigenlijk wilt afbollen...
Hij zal een van de slaapkamers als mancave inrichten en zich daar continu opsluiten om te gamen. Maar zo kan zijn vriendin tenminste nog slapen.Van dat koppel denk ik. Get your shit together first alvorens samen een huis te kopen, want dat gaat de problemen in uw relatie niet oplossen.
Ze willen persé allemaal samen gaan wonen dus zou nogal raar zijn dat ze nu ineens alleen gaat wonen eh. Ze zei ook nog tegen haar moeder dat ze dan terug alleen moet gaan wonen. Dus ze heeft ook al alleen gewoond. Ik ben toch ook wel benieuwd wat ze van plan zijn om dat probleem van die 3de slaapkamer aan te pakken. De bovenverdieping komt ook wel minder diep dus misschien gaan ze dat meer gelijk trekken met de beneden verdieping? Maar met dat budget van 240k kunnen zo toch ook niet heel zot gaan doen nog.Gaat die Lara er eigenlijk vanuit dat ze eeuwig bij mama blijft leven?
Wat is er typisch aan een koppel dat veel te snel het nest heeft willen verlaten met 0 spaarcenten ?Die gast van in Blankenbergen heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Hoe oud is die eigenlijk? Op zich begrijp ik het wel dat ge nood hebt aan een privéruimte. Ik zou zelf ook zot worden als ge niet uw eigen ding kunt doen. Aan de andere kant is hij wel redelijk kinderachtig in zijn gedrag zelfs buiten het gamen. Hoeveel budget hadden ze? Lijkt mij zo'n typisch koppel dat veel te snel het nest heeft willen verlaten met nul spaarcenten en dan alles wegsmijt door te gaan huren.