DEN_DWOAZN
Active member
Da was pertang ook geen lelijk vrouwke da terug ner de limburg wou gaan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Typische trekjes van een manipulator eerste klas.Wat me vooral opvalde bij die Maxime , dat hij zijn eigen gedacht altijd projecteerde op zijn vriendin.
Alsof het haar probleem was
Jij zou je hier zeker een jaar niet douchen ...
In deze keuken kun je toch niet leven ...
Die Kobe maakt het inderdaad wat zwaarder altijd. Kan mijn vinger er niet exact op leggen, maar Dina zorgde meer voor een vlottere noot.Ik mis Dina!
Hij had nochtans een fles wijn op...Die Kobe maakt het inderdaad wat zwaarder altijd. Kan mijn vinger er niet exact op leggen, maar Dina zorgde meer voor een vlottere noot.
Volgens mij gaat het over die twee samen?Zij: Ik ben eigenlijk grote fan van Bart en nu met de andere interieurarchitect heb ik toch dat onzeker gevoel, ik heb nu niet die geruststelling
Hij: Het was toch vooral omdat ge haar hebt opgezocht op instagram en daar allerlei foto's stonden dat uw stijl niet is?
"Ik wil geen standard Vlaams huis please doe me dat niet aan!" -> oerlelijk Vlaams huis geplukt van uglybelgianhouses.com, halfopen bebouwing, tegen het trottoir, dat ze "hoeve" noemen. WTF was dat man ziet dat er uit als de inspiratiewoning van een artiest?
![]()
Precies alsof ze expres reactie willen uitlokken.
Ze hadden beter die Bea eens vervangen maarja die heeft het duidelijk niet te druk, gewoon wat op zimmo en immoscope kijken en den Bart manipuleren zodat ze weer naar huis kan.
Inderdaad, was ook mijn voorgevoel. Afschuwelijke mens. Ooit gaan de ogen van dat meisje wel eens openenTypische trekjes van een manipulator eerste klas.
.Ik hoop hetInderdaad, was ook mijn voorgevoel. Afschuwelijke mens. Ooit gaan de ogen van dat meisje wel eens openen.
Zij: Ik ben eigenlijk grote fan van Bart en nu met de andere interieurarchitect heb ik toch dat onzeker gevoel, ik heb nu niet die geruststelling
Hij: Het was toch vooral omdat ge haar hebt opgezocht op instagram en daar allerlei foto's stonden dat uw stijl niet is?
"Ik wil geen standard Vlaams huis please doe me dat niet aan!" -> oerlelijk Vlaams huis geplukt van uglybelgianhouses.com, halfopen bebouwing, tegen het trottoir, dat ze "hoeve" noemen. WTF was dat man ziet dat er uit als de inspiratiewoning van een artiest?
![]()
Precies alsof ze expres reactie willen uitlokken.
Ze hadden beter die Bea eens vervangen maarja die heeft het duidelijk niet te druk, gewoon wat op zimmo en immoscope kijken en den Bart manipuleren zodat ze weer naar huis kan.
Bea had waarschijnlijk niet veel zin om naar Sint-Truiden te blijven rijdenmaar blijkbaar was Bart echt tegen, en heeft Bea serieus veel moeite moeten doen om hem te overtuigen. waarbij ik mij wel vragen stel, want ze hebben ook niet de typische "we hebben lang en hard moeten zoeken" montage gedaan voor dat huis

Is dat wel zo? Er is nooit gezegd dat het appartement in huur was? Zou me niet verwonderen dat het appartement zijn eigendom is.Sowieso dat dat hun spaargeld was en de 300k budget voor de woning gewoon de lening.
Ja dat wilden ze dus niet héHun droomhuis langs buiten was toch ook niet echt niet Vlaams? Die zijbouw maakt het wat anders maar voor de rest is die gevel toch ook gewoon Vlaams.
Ik weet in de regio anders nog iets staan dat weldra op de markt zal komen, maar daarvoor is het natuurlijk te laatDie weggekaapte droomwoning was wel een pareltje. Ik snap wel dat dit héél moeilijk te overtreffen is en dat bijna iedere andere woning daarvoor zal onderdoen. Die knop omdraaien is dan ook aartsmoeilijk. Hopelijk kunnen ze dat wat relativeren en kunnen ze in die andere woning het potentieel zien.

Ja ik weet dat ze geen Vlaamse woning willen maar dat droomhuis zag er langsbuiten ook vrij Vlaams uit. Dus die woning dat nu gekocht is kan toch ook potentieel hebben want we weten nog niet hoe het zal zijn langs binnen.Ja dat wilden ze dus niet hé
Ziet er prachtig uit, maar zal ook wel een aardig renovatiebudget vereisen ...Ik weet in de regio anders nog iets staan dat weldra op de markt zal komen, maar daarvoor is het natuurlijk te laat
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Qua structuur leek het mij wel vergelijkbaar met dat droomhuis. Ik had ook het idee dat de troeven van dat droomhuis vooral zaten in wat er met die oude stal was gedaan in combinatie met de overdekte binnenkoer en dat vrijstaande volume achteraan. Want dat droomhuis is effectief ook gewoon een renovatie van een klassiek Vlaams plattelandshuisje met koterijen. Ik dénk dat ze gekocht hebben in de hoop dat droomhuis min of meer te kopiëren en dat zal ook technisch wel kunnen maar de vraag is of het budget toereikend is.Ja ik weet dat ze geen Vlaamse woning willen maar dat droomhuis zag er langsbuiten ook vrij Vlaams uit. Dus die woning dat nu gekocht is kan toch ook potentieel hebben want we weten nog niet hoe het zal zijn langs binnen.