Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Wat is die Maxim een narcist en negatieveling!! Ocharme Ann-Sophie...Dees programma sowieso een van mijn guilty pleasures. Vind de Kobe wel echt een ambetante presentator. Zo overdreven emotioneel peuteren bij de mensen altijd. 'Ontploffing meegemaakt? Amai da's echt erg zeker? En uw koer? Al overheen kunnen zetten, nee zeker he?' Gast.
Bij dat koppel in Blankenberge gingen de haren in mijne nek af en toe ook rechtstaan. Weet niet meer 100% hoe het ging, maar hij zegt iets in de stijl van 'ik heb toch het recht om te gamen zeker?', waarop de Kobe antwoordt met 'ja en zij heeft toch ook het recht om te kunnen slapen?'
...
'Haja, zo had ik het nog niet bekeken'.
Hoe dan? Hoe kunt ge daar nu nog nooit bij hebben stilgestaan?
Niet akkoord.Dat huis bij Parkspoor Noord daar zou ik ook echt niet gelukkig van zijn geworden. Aan een drukke baan, ge kijkt recht tegen zo'n hoog hek op, ook niet echt de schoonste gevel ter wereld imo. Dan woon ik er liever op 10 minuten wandelen van een park af in een rustige straat met een meer residentieel karakter. Ik vond dat echt geen goeie investering eerlijk gezegd. Ze hebben het van binnen wel echt nog cava opgekalefaterd, kamer van da jongske vond ik echt wel schoon gelukt.
In het algemeen denk ik wel dat 50% van die decoratie binnen de eerste paar maanden sneuvelt, na een week zijt ge dat beu gezien en staat het u meer in de weg als iets anders. Dat huis in Antwerpen is sowieso al redelijk smal, dan gaan ze de zetel in de woonkamer nog een meter van de muur afzetten zodat ge bijna met uw neus op uw TV zit om vervolgens achter de zetel nog een bijzettafel te gaan zetten. Geen idee waarom, maar zo'n dingen gebeuren wel vaker.
Vreemd dat je zoiets komt verkondigen om een forum waar toch veel gamers rondhangen.Met zijn eigoïstisch gegame die hij veel te serieus neemt, alsof het een volwaardige hobby is.
Tuurlijk niet. De meeste gamers zijn single en maagd.Vreemd dat je zoiets komt verkondigen om een forum waar toch veel gamers rondhangen.
1) Waarom zou dat geen volwaardige hobby kunnen zijn?
2) Denk je dat elke gamer een eikel is die zijn partner als een stuk stront behandelt of zo?
Niet akkoord.
Drukke baan? Leek nog mee te vallen.
Kijken op een hek? Ja, maar toch beter op een hek met een park erachter dan op een muur?
Beperkte gevelbreedte? Niet abnormaal smal voor een rijwoning toch?
De enige beperkende factor lijkt me daar de te kleine, ommuurde koer te zijn maar de rest valt goed mee. Ik ken de buurt daar niet maar een huis die quasi perfect in orde is met een koer voor € 400 000 in het centrum van Antwerpen? Lijkt me geen slechte deal toch?
Dat is het huis inderdaad. Park spoor noord kan ook wel vrij druk zijn. In die straat passeert inderdaad ook nog wel redelijk wat verkeer. Je hebt wel geluk want bij de buren een paar huizen verder kan je gaan zwemmen zie ik op google maps.Elk zijn ding natuurlijk he, maar ik zou er niet vrolijk van worden.
Was het dit niet?
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Koop dan een appartement van 120-150m2 op een verdiep, met een terras waar effectief nog zon op valt denk ik dan.
In die Sportoase aan de Veldstraat is er ook een hammam, best wel aangenaam om daar te vertoeven. Toen ik in Antwerpen woonde ben ik daar een paar keer geweest. En van drukte? Je woont in Antwerpen hé, daar moet je niet gaan wonen voor de rust en kalmte. Er zijn veel drukkere plekken dan Park Spoor Noord, zeker in de weekends.Dat is het huis inderdaad. Park spoor noord kan ook wel vrij druk zijn. In die straat passeert inderdaad ook nog wel redelijk wat verkeer. Je hebt wel geluk want bij de buren een paar huizen verder kan je gaan zwemmen zie ik op google maps.

Dat van in Blankenberge = wauw zeg.
Beter kan je toch niet krijgen aan zo ne prijs?
Prachtig.
En zo zie je maar dat die kerel best mee valt ze.
Kinderbadje kopen? Wij hebben een bad en toch een kinderbad gekocht omdat het handiger was.Het is knap gedaan maar over die badkamer gaan ze zich beklagen. Langs twee kanten uw douche mogen inlopen maar geen bad (meer) hebben om de kleine in te wassen. Dat is wat mij betreft bij het renoveren van een huis voor een jonge koppel echt een kemel van die architect.
Ah ja ik heb die aflevering met de wensen / eisen niet gezien. Maar toch, een huis zonder bad, da's gewoon niet praktisch voor mensen met kindjes. Soit, geen kinderwens geen probleem.Mja, ze vroegen dan mss ook geen bad... mss ook geen kinderwens. Wie weet?
Het huis is idd mooi opgeknapt, gezellig wonen, maarja. Vertekend beeld over mogelijke kosten natuurlijk. Dat huis werd vollenbak gesponsored, haha![]()
Kinderbadje kopen? Wij hebben een bad en toch een kinderbad gekocht omdat het handiger was.

Er werd hierover niets specifieks gezegd. Maar mss konden ze dit afleiden uit de 'dream guide' van dat meisje. We zullen het nooit weten, hahaAh ja ik heb die aflevering met de wensen / eisen niet gezien. Maar toch, een huis zonder bad, da's gewoon niet praktisch voor mensen met kindjes. Soit, geen kinderwens geen probleem.