Blind Gekocht

Dees programma sowieso een van mijn guilty pleasures. Vind de Kobe wel echt een ambetante presentator. Zo overdreven emotioneel peuteren bij de mensen altijd. 'Ontploffing meegemaakt? Amai da's echt erg zeker? En uw koer? Al overheen kunnen zetten, nee zeker he?' Gast.

Bij dat koppel in Blankenberge gingen de haren in mijne nek af en toe ook rechtstaan. Weet niet meer 100% hoe het ging, maar hij zegt iets in de stijl van 'ik heb toch het recht om te gamen zeker?', waarop de Kobe antwoordt met 'ja en zij heeft toch ook het recht om te kunnen slapen?'
...
'Haja, zo had ik het nog niet bekeken'.

Hoe dan? Hoe kunt ge daar nu nog nooit bij hebben stilgestaan?

Akkoord.
Die kerel is echt een loser. Met zijn eigoïstisch gegame die hij veel te serieus neemt, alsof het een volwaardige hobby is. Dat hij nog nooit heeft stilgestaan bij het feit dat hij haar slaap niet kan afnemen zegt alles imo. En dan dat meisje echt zo'n schoolvoorbeeld van een onderdanig naïef huisvrouwtje die binnen 20 jaar geslagen zal worden door haar man, maar het hem telkens opnieuw vergeeft want "diep vanbinnen bedoelt hij het niet zo". En dan die uitspraak "Goh ja, het is toch beter dan dat hij elke dag op café zit hé?". Eerlijk gezegd, dat weet ik dat zo nog niet. Dan doet hij tenminste nog iets sociaals.
Bah, op zulke types zou ik nooit kunnen vallen. Ook zo typisch dat die niet beseft van haarzelf dat ze beter kan krijgen.

Dat huis bij Parkspoor Noord daar zou ik ook echt niet gelukkig van zijn geworden. Aan een drukke baan, ge kijkt recht tegen zo'n hoog hek op, ook niet echt de schoonste gevel ter wereld imo. Dan woon ik er liever op 10 minuten wandelen van een park af in een rustige straat met een meer residentieel karakter. Ik vond dat echt geen goeie investering eerlijk gezegd. Ze hebben het van binnen wel echt nog cava opgekalefaterd, kamer van da jongske vond ik echt wel schoon gelukt.

In het algemeen denk ik wel dat 50% van die decoratie binnen de eerste paar maanden sneuvelt, na een week zijt ge dat beu gezien en staat het u meer in de weg als iets anders. Dat huis in Antwerpen is sowieso al redelijk smal, dan gaan ze de zetel in de woonkamer nog een meter van de muur afzetten zodat ge bijna met uw neus op uw TV zit om vervolgens achter de zetel nog een bijzettafel te gaan zetten. Geen idee waarom, maar zo'n dingen gebeuren wel vaker.
Niet akkoord.
Drukke baan? Leek nog mee te vallen.
Kijken op een hek? Ja, maar toch beter op een hek met een park erachter dan op een muur?
Beperkte gevelbreedte? Niet abnormaal smal voor een rijwoning toch?

De enige beperkende factor lijkt me daar de te kleine, ommuurde koer te zijn maar de rest valt goed mee. Ik ken de buurt daar niet maar een huis die quasi perfect in orde is met een koer voor € 400 000 in het centrum van Antwerpen? Lijkt me geen slechte deal toch?

Met zijn eigoïstisch gegame die hij veel te serieus neemt, alsof het een volwaardige hobby is.
Vreemd dat je zoiets komt verkondigen om een forum waar toch veel gamers rondhangen.
1) Waarom zou dat geen volwaardige hobby kunnen zijn?
2) Denk je dat elke gamer een eikel is die zijn partner als een stuk stront behandelt of zo?

Vreemd dat je zoiets komt verkondigen om een forum waar toch veel gamers rondhangen.
1) Waarom zou dat geen volwaardige hobby kunnen zijn?
2) Denk je dat elke gamer een eikel is die zijn partner als een stuk stront behandelt of zo?
Tuurlijk niet. De meeste gamers zijn single en maagd.

Ik vind het vreemd dat je hier niemand over het vrouwtje bezig hoort. Ik ga akkoord met wat er gezegd wordt over hem, maar ik denk dat zij ook geen gemakkelijke is om mee samen te leven. Ze verdienen elkaar

Elk zijn ding natuurlijk he, maar ik zou er niet vrolijk van worden.
Niet akkoord.
Drukke baan? Leek nog mee te vallen.
Kijken op een hek? Ja, maar toch beter op een hek met een park erachter dan op een muur?
Beperkte gevelbreedte? Niet abnormaal smal voor een rijwoning toch?

De enige beperkende factor lijkt me daar de te kleine, ommuurde koer te zijn maar de rest valt goed mee. Ik ken de buurt daar niet maar een huis die quasi perfect in orde is met een koer voor € 400 000 in het centrum van Antwerpen? Lijkt me geen slechte deal toch?

Was het dit niet?

Koop dan een appartement van 120-150m2 op een verdiep, met een terras waar effectief nog zon op valt denk ik dan.

Elk zijn ding natuurlijk he, maar ik zou er niet vrolijk van worden.

Was het dit niet?

Koop dan een appartement van 120-150m2 op een verdiep, met een terras waar effectief nog zon op valt denk ik dan.
Dat is het huis inderdaad. Park spoor noord kan ook wel vrij druk zijn. In die straat passeert inderdaad ook nog wel redelijk wat verkeer. Je hebt wel geluk want bij de buren een paar huizen verder kan je gaan zwemmen zie ik op google maps.

Dat is het huis inderdaad. Park spoor noord kan ook wel vrij druk zijn. In die straat passeert inderdaad ook nog wel redelijk wat verkeer. Je hebt wel geluk want bij de buren een paar huizen verder kan je gaan zwemmen zie ik op google maps.
In die Sportoase aan de Veldstraat is er ook een hammam, best wel aangenaam om daar te vertoeven. Toen ik in Antwerpen woonde ben ik daar een paar keer geweest. En van drukte? Je woont in Antwerpen hé, daar moet je niet gaan wonen voor de rust en kalmte. Er zijn veel drukkere plekken dan Park Spoor Noord, zeker in de weekends.

Ge hebt gezellige drukte en ge hebt doorgaand-verkeer drukte he. Ik woon in Molenbeek en ik heb chance dat ik in een vrij residentiële buurt zit maar 2 straten verder hebt ge een straat die door iedereen gebruikt wordt als sluiproute om de Leopold II laan te vermijden, als ge daar woont is het wel een stuk minder gezellig ze.

VTM 2 begint vanaf volgende maandag met een variant Waar voor je geld:

De kopers worden bij 3 panden gezet zonder te zeggen wat de locatie is, ze moeten dan 1 pand kiezen en een aantal dagen "proefwonen". Er komt dan geen renovatie bij kijken, dat mist wel. Zo kan iemand die in het stadscentrum van Hasselt woont plots in Bredene terecht komen. Of ze daar laaiend enthousiast van worden, da's een andere vraag.

proefwonen maar ze mogen niet buiten ofzo? Gewoon even locatie opzetten op je gsm en je weet waar je bent.

Edit: wat is er @Loser ? Heb je ergens een trigger warning iedere keer ik post?:hug:

Laatst bewerkt:
Ik vind de hele "de regio is niet zo belangrijk" maar vreemd eerlijk gezegd.
Er is toch steeds een reden waarom mensen op een bepaalde plaats gaan wonen denk ik? Afstand tov werk, familie, vrienden, scholen,... bepalen toch voor een groot deel waarom iemand precies daar gaat wonen waar hij/zij woont?
Tenzij hij het echt heeft over "enkele kilometer verder" maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde mens wel al sowieso een regio in gedachten heeft, en geen gemeente? Om dan binnen die regio te kijken waar de prijs/kwaliteit het beste meevalt? Of ben ik gewoon te naief :D

Dat van in Blankenberge = wauw zeg.
Beter kan je toch niet krijgen aan zo ne prijs?
Prachtig.
En zo zie je maar dat die kerel best mee valt ze.

Dat van in Blankenberge = wauw zeg.
Beter kan je toch niet krijgen aan zo ne prijs?
Prachtig.
En zo zie je maar dat die kerel best mee valt ze.

Het is knap gedaan maar over die badkamer gaan ze zich beklagen. Langs twee kanten uw douche mogen inlopen maar geen bad (meer) hebben om de kleine in te wassen. Dat is wat mij betreft bij het renoveren van een huis voor een jonge koppel echt een kemel van die architect.

Mja, ze vroegen dan mss ook geen bad... mss ook geen kinderwens. Wie weet?

Het huis is idd mooi opgeknapt, gezellig wonen, maarja. Vertekend beeld over mogelijke kosten natuurlijk. Dat huis werd vollenbak gesponsored, haha :p

Het is knap gedaan maar over die badkamer gaan ze zich beklagen. Langs twee kanten uw douche mogen inlopen maar geen bad (meer) hebben om de kleine in te wassen. Dat is wat mij betreft bij het renoveren van een huis voor een jonge koppel echt een kemel van die architect.
Kinderbadje kopen? Wij hebben een bad en toch een kinderbad gekocht omdat het handiger was.

Mja, ze vroegen dan mss ook geen bad... mss ook geen kinderwens. Wie weet?

Het huis is idd mooi opgeknapt, gezellig wonen, maarja. Vertekend beeld over mogelijke kosten natuurlijk. Dat huis werd vollenbak gesponsored, haha :p
Ah ja ik heb die aflevering met de wensen / eisen niet gezien. Maar toch, een huis zonder bad, da's gewoon niet praktisch voor mensen met kindjes. Soit, geen kinderwens geen probleem.
Kinderbadje kopen? Wij hebben een bad en toch een kinderbad gekocht omdat het handiger was.

Voor een baby misschien? Maar peuters blijven wassen in een kinderbedje dat zou mij niet gelukt zijn :D

Ah ja ik heb die aflevering met de wensen / eisen niet gezien. Maar toch, een huis zonder bad, da's gewoon niet praktisch voor mensen met kindjes. Soit, geen kinderwens geen probleem.
Er werd hierover niets specifieks gezegd. Maar mss konden ze dit afleiden uit de 'dream guide' van dat meisje. We zullen het nooit weten, haha

Maar persoonlijk zou ik in zulke badkamer geen bad willen missen :D

Toch benieuwd hoe ze dat huis van die muzikant gaan redden. Een hoeve kan je het nu toch moeilijk noemen en de veranda vervangen door een houten barak gaat daar niet veel aan veranderen.

Je kan er zoals ze zelf in gedachten hadden nog wel iets van maken maar dan spreken we toch van andere budgetten.

Terug
Bovenaan