Soeplepel
Well-known member
Een afgetrainde volle poep ipv hangende pudding? Ja. Waarom ge poep gelijk stelt aan neukende mannen is een rare flex.Gespierde poep? OK dan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een afgetrainde volle poep ipv hangende pudding? Ja. Waarom ge poep gelijk stelt aan neukende mannen is een rare flex.Gespierde poep? OK dan![]()
Ik denk dat die nu wel een buitengewoon mooi figuur heeft volgens huidige standaarden. Qua gezicht en stem is het ook niet echt mijn type, maar dat lijkt me gewoon een heel leuke, down-to-earth vrouw.Zo speciaal vind ik die Jolien nu ook weer niet hoewel iedereen het altijd heeft over haar looks. Beetje cliché type van een stewardess, mooi figuur als je die van ver ziet aankomen maar qua gezicht heeft ze niet echt iets dat haar onderscheidt. Irritante stem is voor mij een afknapper en dat accent ben ik ook geen fan van. Maar die gaan 100% wel samenblijven, als het lang gaat duren da's wat anders want die Brecht is een beetje een narcistisch typetje, althans zo wordt hij in de montage wat neergezet.
Niet persé een hele mooie man, maar hij heeft wel iets waardoor hij wel aantrekkelijk is. Een mooi koppel alleszins.Er is toch nog nooit een man zo aantrekkelijk in beeld gekomen als Alexander dit seizoen? Elke week is gewoon een reclamespot voor die man, die gaat volgens mij de vrouwen van zich moeten afslaan.
oei, dat vind ik dan weer niet, vind Jolien niet per sé knapper dan die andere 3, vind zelfs Emma by far de knapste van de 4 eigenlijk... nu ja, maar goed dat smaken verschillen héIk denk dat die nu wel een buitengewoon mooi figuur heeft volgens huidige standaarden. Qua gezicht en stem is het ook niet echt mijn type, maar dat lijkt me gewoon een heel leuke, down-to-earth vrouw.
En verder denk ik sowieso dat er veel montage bij komt kijken om mensen als iets weg te zetten.

Ik vind Emma ook wel knap, maar ook zij heeft een toch wel bovengemiddeld figuur hoor. Haar gezicht vind ik persoonlijk net iets te mannelijk maar soit. Ik denk gewoon dat over de brede Belgische bevolking gezien Jolien het meeste conformeert aan het schoonheidsideaal.oei, dat vind ik dan weer niet, vind Jolien niet per sé knapper dan die andere 3, vind zelfs Emma by far de knapste van de 4 eigenlijk... nu ja, maar goed dat smaken verschillen hé![]()
Die haar figuur is toch compleet misvormd? Er scheelt allesinds iets ferm aan, en dan nog die irritante stem erbij, complete no go...Ik vind Emma ook wel knap, maar ook zij heeft een toch wel bovengemiddeld figuur hoor. Haar gezicht vind ik persoonlijk net iets te mannelijk maar soit. Ik denk gewoon dat over de brede Belgische bevolking gezien Jolien het meeste conformeert aan het schoonheidsideaal.
Misvormd? Wat?Die haar figuur is toch compleet misvormd? Er scheelt allesinds iets ferm aan, en dan nog die irritante stem erbij, complete no go...
Ik zou me allesinds bedrogen voelen als ik met haar gematcht zou worden.
Ze heeft precies geen nek, of haar hoofd staat te laag, ik kan het niet juist beschrijven maar iets aan de verhouding is compleet offMisvormd? Wat?
Volgens mij is dat gewoon een normale vrouw met roots uit Latijns-Amerika: klein met rondingen. Wel een nogal groot hoofd, maar niemand is perfect zeker.Ze heeft precies geen nek, of haar hoofd staat te laag, ik kan het niet juist beschrijven maar iets aan de verhouding is compleet off
Dit dus. Buiten "Miss Universe of zo" ziet de gemiddelde vrouw van Latijns Amerika qua postuur eruit zoals Emma.Volgens mij is dat gewoon een normale vrouw met roots uit Latijns-Amerika: klein met rondingen. Wel een nogal groot hoofd, maar niemand is perfect zeker.
Haar type is uw smaak niet? Ja daar is niks mis mee he.Die haar figuur is toch compleet misvormd? Er scheelt allesinds iets ferm aan, en dan nog die irritante stem erbij, complete no go...
Ik zou me allesinds bedrogen voelen als ik met haar gematcht zou worden.
Blauwe ogen, blonde haren. Een strak figuur. Mooi karakter. Haar gezicht en haar stem zijn inderdaad naar mijn mening ook het minst mooie. Maar lelijk kan je haar toch niet noemen he. 95% van de vrouwen (no offense sorry) vind ik toch nog altijd minder mooi se.Ik denk dat die nu wel een buitengewoon mooi figuur heeft volgens huidige standaarden. Qua gezicht en stem is het ook niet echt mijn type, maar dat lijkt me gewoon een heel leuke, down-to-earth vrouw.
Ik denk inderdaad niet dat iemand haar "lelijk" zal vinden, maar mooi of niet dat hangt er toch volledig vanaf of het jouw type is of niet. Voor mij zijn qua uiterlijk alle 3 anderen veel meer mijn "type" dan Jolien, da's gewoon persoonlijk.Blauwe ogen, blonde haren. Een strak figuur. Mooi karakter. Haar gezicht en haar stem zijn inderdaad naar mijn mening ook het minst mooie. Maar lelijk kan je haar toch niet noemen he. 95% van de vrouwen (no offense sorry) vind ik toch nog altijd minder mooi se.
Ik kom toch aardig in de buurt hoor.Volgens mij is dat gewoon een normale vrouw met roots uit Latijns-Amerika: klein met rondingen. Wel een nogal groot hoofd, maar niemand is perfect zeker.
Er zal wel wat geselecteerd zijn om aantrekkelijke mensen op tv te hebben zeker, lijkt me nu toch ook wel dat die allemaal boven het gemiddelde zitten. Toch echt niemand waarvan je objectief kan zeggen dat ze onaantrekkelijk zijn denk ik.Het zijn ook gewone mensen zoals ons he. Geen topmodellen, gelukkig maar. Het zijn allemaal geen lelijke mensen imo.
Tgoh, ik weet het niet. Doorheen de jaren zijn er toch wel een hoop gewone mensen gepasseerd? Ze steken er inderdaad geen hele dikke personen in, maar echte fotomodellen toch ook niet? Natuurlijk is er hier en daar wel altijd iemand die wat knapper is (al is dat persoonlijk).Er zal wel wat geselecteerd zijn om aantrekkelijke mensen op tv te hebben zeker, lijkt me nu toch ook wel dat die allemaal boven het gemiddelde zitten. Toch echt niemand waarvan je objectief kan zeggen dat ze onaantrekkelijk zijn denk ik.
Ik spreek over dit seizoen nu wel, de vorige heb ik niet zo gevolgd.Tgoh, ik weet het niet. Doorheen de jaren zijn er toch wel een hoop gewone mensen gepasseerd? Ze steken er inderdaad geen hele dikke personen in, maar echte fotomodellen toch ook niet? Natuurlijk is er hier en daar wel altijd iemand die wat knapper is (al is dat persoonlijk).
Ik denk ook wel dat er een bepaalde film-filter over zit, waardoor het ook allemaal beter overkomt. Ogen die wat feller zijn bijvoorbeeld.Ik spreek over dit seizoen nu wel, de vorige heb ik niet zo gevolgd.
Toch allemaal veel beter dan die opgespoten types zoals hij de Australische versie. Behalve Evelyn dan.