Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gesprek dat op tv komt is sowieso in scene gezet om iets te tonen, ze kunnen het deontologisch niet maken om de echte therapeutische gesprekken met heel Vlaanderen te delen.Die "psychologen" zijn totaal overbodig. Durven zich over niets uitspreken en mensen op aanspreken. Benoemen de dingen die iedereen kan zien.
.Kan je dat met een quote uit een liedje van P!nk benoemen?Voor mijn part mag al die "inbreng" van Ingeborg, maar even goed al die Flairpsychologie van die experts, er gewoon uit. Vind dat altijd zo een hoop bla bla.
Ze trakteert je wel op een potje yoga om het helemaal af te maken.

hebben ze ooit de reden gegeven waarom je niet hebt kunnen meedoen of gwn geen match gevonden?Het gesprek dat op tv komt is sowieso in scene gezet om iets te tonen, ze kunnen het deontologisch niet maken om de echte therapeutische gesprekken met heel Vlaanderen te delen.
Ik ben zelf ooit vrij ver in de selecties van Blind getrouwd geraakt.
Cover me in sunshit?Kan je dat met een quote uit een liedje van P!nk benoemen?
De productie heeft altijd geschreeuwd dat ze dat jaar graag een homo/lesbisch koppel en/of een ouder koppel wouden. Ik vermoed dat ze very last minute nog gestoten zijn op Nick en Christophe. Midden augustus hadden ze nog geen match tussen 2 mannen. Dat was een veelbesproken topic tijdens de pauzes.hebben ze ooit de reden gegeven waarom je niet hebt kunnen meedoen of gwn geen match gevonden?
.Dedju zeg, anders hadden we nen BV op BG!De productie heeft altijd geschreeuwd dat ze dat jaar graag een homo/lesbisch koppel en/of een ouder koppel wouden. Ik vermoed dat ze very last minute nog gestoten zijn op Nick en Christophe. Midden augustus hadden ze nog geen match tussen 2 mannen. Dat was een veelbesproken topic tijdens de pauzes.
Omdat Nick en Christophe Wim als therapeut hadden vermoed ik persoonlijk dat het daar iets mee te maken heeft. Er is 1 vaste therapeut die u doorheen heel het traject begeleidt.
Ik heb geregeld met Winnie bij de productie gezeten.
Ik heb mijn foto wel op tafel zien liggen in de eerste en laatste aflevering.
Als ik lees hoe hier soms over de kandidaten wordt gesproken had dat dan mogelijk ook maar tijdelijk geweest...Dedju zeg, anders hadden we nen BV op BG!

Gewoon ne kapoot over uw hoofd, stevig poepen en als ze zwanger is? Tada! Daar staat Chez Bompa Lawijt!Een kind ook, maar Blind Bezwangerd lijkt me ethisch niet zo evident.
Beeld ik het me nu in, of was er niet eens programma aangekondigd (en door commotie afgevoerd) waar ze opzoek waren naar singles die een kind wouden zonder relatie, en het de bedoeling was dat ze dan een man en vrouw gingen koppelen puur voor het kind (en dat samen opvoeden, maar zonder dat er een relatie aan te pas komt).Of de combo met Huis Gemaakt, want een renovatie is de ultieme relatietest.
Een kind ook, maar Blind Bezwangerd lijkt me ethisch niet zo evident.
Dat wil ik zeker geloven, zou bijna niet anders kunnen voor een echte psycholoog die naam waardig.Het gesprek dat op tv komt is sowieso in scene gezet om iets te tonen, ze kunnen het deontologisch niet maken om de echte therapeutische gesprekken met heel Vlaanderen te delen.
Dan kenden je huidige vriend en jij elkaar toch nog niet zo lang toen jullie begonnen zijn met jullie bouw? Lijkt me echt snel. Is natuurlijk geen kind ofzo, maar toch.De productie heeft altijd geschreeuwd dat ze dat jaar graag een homo/lesbisch koppel en/of een ouder koppel wouden. Ik vermoed dat ze very last minute nog gestoten zijn op Nick en Christophe. Midden augustus hadden ze nog geen match tussen 2 mannen. Dat was een veelbesproken topic tijdens de pauzes.
Omdat Nick en Christophe Wim als therapeut hadden vermoed ik persoonlijk dat het daar iets mee te maken heeft. Er is 1 vaste therapeut die u doorheen heel het traject begeleidt.
Ik heb geregeld met Winnie bij de productie gezeten.
Ik heb mijn foto wel op tafel zien liggen in de eerste en laatste aflevering.
Ik vind als vrouw Emiel super aantrekkelijk. Hij kleedt zich slecht