Blind Getrouwd 2023

Emiel en Emma lijken maar bij elkaar gezet omdat ze een vierde koppel nodig hadden en die hun parcours brokkentelevisie gaat opleveren waar dat soort programma's op hoopt.

Het valt me ook telkens op dat er weinig echt intellectuele types in dat programma zitten. Heeft er al iemand 1 boek in beeld gezien ?
Dus jij koppelt boeken lezen aan intellectueel zijn?
Stationsromannetjes worden ook vaak gelezen..

Kan nu wel snappen dat als je net iemand kent (er mee getrouwd bent nota bene), dat je dan op vakantie niet rustig een boek gaat lezen...

Dat gezegd zijnde zou het een deel van Emiel zijn probleem oplossen :)
Als je steeds een uur op je vrouw moet wachten eer ze klaar is lijkt me dat ideale me-time om wat verder inneen boek te lezen!

Dus jij koppelt boeken lezen aan intellectueel zijn?
Stationsromannetjes worden ook vaak gelezen..
zelfs dat lezen ze niet. En ik verwacht ook niet dat ze de verzamelde werken van Shakespeare in oud-Engels gaan lezen.
Maar ander vb, hoeveel van die koppels zijn al naar een museum geweest ? Uit het hoofd heb ik enkel Stijn en Nuria en Toon en Frie aan cltuur weten doen.

zelfs dat lezen ze niet. En ik verwacht ook niet dat ze de verzamelde werken van Shakespeare in oud-Engels gaan lezen.
Maar ander vb, hoeveel van die koppels zijn al naar een museum geweest ? Uit het hoofd heb ik enkel Stijn en Nuria en Toon en Frie aan cltuur weten doen.
Hangt ook beetje af van de bestemming natuurlijk. Rhodos heb je wel enkele ruïnes maar meestal zijn dat allemaal dezelfde activiteiten : op een boot meegaan, met jeep/quad rijden, wateractiviteiten.. Bij een citytrip zou dat natuurlijk anders liggen.

Maar ze filmeneen paar koppels die net getrouwd zijn voor een programma, wil dus zeggen: nadruk op sensatie. Waar sturen ze die op huwelijksreis: in een of ander resort. Hoe kan je op basis van zo'n beelden nu iets zeggen over wat die mensen naast de camera's doen? Misschien leest een van die of vorige kandidaten Oorlog & Vrede op de trein naar het werk, ik denk dat ze liever beeldmateriaal hebben over de interactie met de partner.

Mag ik het ook ironisch vinden om daarover te vallen terwijl je naar een reality-programma kijkt op VTM?

Laatst bewerkt:
Ik heb toch zo iets van ‘ik snap dat je graag een goede relatie wil vinden en dat dit een experiment een interessant idee is’ maar de echte introvert is toch niet ideaal geschikt?

Ik volg het niet echt hard maar ik zie nu ‘aflevering zes en ze gaan naar huis na de huwelijksreis’? Duurde dat altijd zo lang of melken ze het of nieuw concept?

Ik volg het niet echt hard maar ik zie nu ‘aflevering zes en ze gaan naar huis na de huwelijksreis’? Duurde dat altijd zo lang of melken ze het of nieuw concept?
Twee afleveringen trouwen (twee koppels per aflevering), één aflevering trouwfeest. Twee afleveringen op reis. En daarna begint het interessant te worden met het samenwonen.

Ik snap nu wel dat je je kan ergeren als uw partner elke morgen een uur langer bezig is en elke avond zich een uur moet ontschminken.

Je bent samen op huwelijksreis en uw partner neemt al minstens 2u per dag me-time.

Voor mij kwam het over alsof hij zijn gal wou spuwen, maar het onhandig verpakte als een compliment dat hij haar zogezegd te mooi zou vinden voor hem.
In de zin van: smeer 3 kwartier minder, voor mij is dat allang goed. Zal me dan veel minder ergeren aan jou en misschien heeft een relatie met jou dan wel een kans.

Hubby is blijkbaar besmettelijk, Jolien heeft het ook al gavangen. Die Isabel is een superverspreider. Gelieve hen in quarantaine te plaatsen want ik kan het niet aan.

Ik snap nu wel dat je je kan ergeren als uw partner elke morgen een uur langer bezig is en elke avond zich een uur moet ontschminken.

Je bent samen op huwelijksreis en uw partner neemt al minstens 2u per dag me-time.

Voor mij kwam het over alsof hij zijn gal wou spuwen, maar het onhandig verpakte als een compliment dat hij haar zogezegd te mooi zou vinden voor hem.
In de zin van: smeer 3 kwartier minder, voor mij is dat allang goed. Zal me dan veel minder ergeren aan jou en misschien heeft een relatie met jou dan wel een kans.
Ik heb ook zo eentje in huis en dat moet je positief benaderen.
Da's ook 2 uur me-time voor mij ;)

Wat een onnozele opmerking van de seksuoloog (of wat die vrouw ook mag zijn) tegen Matthieu en z'n vrouw.
'Ik merk nogal veel spielerij bij jullie'.

Duh, dat is toch de enige manier om elkaar op een leuke, speelse manier beter te leren kennen? Ge kent mekaar 1 dag, wat wil zij dan? Doodserieus omgaan met heel het geschifte concept?

O ja, ik zit pas aan episode 3.

Die Alexander is ne sympathieken. Die lange met z'n bril neemt heel den boel veel te serieus op.

Terug
Bovenaan