Blind Getrouwd 2023

En in plaats van 'amai, hebt gij serieus nog nooit in een tent geslapen?' kan je ook 'ik zal u eens meepakken met de tent!' als reactie geven als je dat zo belangrijk vindt.
Ik vind hem eerlijk gezegd nogal lomp en egocentrisch overkomen. Al dan niet gekampeerd hebben heeft vooral te maken met hoe je met uw ouders of jeugdbeweging op vakantie ging en dan pak je ze idd eens mee op kampeertrip i.p.v. er weer commentaar op beginnen geven. Idem met die kaas en wijn, zo mokken gelijk een klein kind zeg, dat is nu ook geen haute cuisine hé.

Swat, de goesting om verder te doen zal bij hem op zijn en dan irriteer je u al rap aan vanalles en nog wat, moeite doet hij alvast totaal niet meer. Maar hij lijkt mij gewoon niet klaar voor een serieuze relatie, eerst eens uit die puberteit geraken.
Mijn vrouw en ik vonden het stofzuiger-moment ook wel hilarisch. Snap de kritiek van haar lachen erop niet zo goed.
Ze loopt waarschijnlijk ambetant met al die camera's op haar neus en voor iedere scheet in de lach schieten is dan waarschijnlijk haar manier om daarmee om te gaan.

Ze loopt waarschijnlijk ambetant met al die camera's op haar neus en voor iedere scheet in de lach schieten is dan waarschijnlijk haar manier om daarmee om te gaan.
Zou kunnen of het wordt ook nog eens benadrukt door montage. Ik vind het in ieder geval niet zo storend zoals sommigen hier beweren. Liever iemand die veel lacht dan een zuurpruim die nergens om kan lachen.

Die Mathieu komt niet als een avontuurlijk persoon over, zoals hij graag laat uitschijnen.

Eerder als een persoon die zijn eigen gewoontes en bezigheden heeft en daar niet van wil afwijken. Niet als iemand die openstaat om (samen) nieuwe dingen te ontdekken en zelf eens uit zijn comfortzone te komen.

Je zou inderdaad onderhand medelijden krijgen met Isabelle. Dat lachen stoort me helemaal niet, liever dat dan een zuurpruim.

Wederom dat is natuurlijk zoals hij geprojecteerd wordt :tongue: slaagkansen voor het koppel zijn evenwel nihil.

Idem met Emiel en zijn vrouw. Hij voelt het niet en zij durft ook niets te ondernemen zolang zij geen duidelijke signalen krijgt.

Jolien en Brecht lijkt wel goed te zitten. Al geeft die Brecht mij ook nog altijd vreemde vibes.

Fleur en haar man dat zit ook wel goed. Zal wel goedkomen eens de camera's weg zijn.

Mijn vrouw en ik vonden het stofzuiger-moment ook wel hilarisch. Snap de kritiek van haar lachen erop niet zo goed.

Het is precies ook de traditie hier, om elk seizoen bij 1 iemand alles uit te vergroten, om die persoon zo te kunnen neer zetten als onuitstaanbaar irritant :unsure: .
In't begin was dat nog tof, maar het is overdreven aan't worden, bijna gespeeld eerlijk gezegd.

In't begin was dat nog tof, maar het is overdreven aan't worden, bijna gespeeld eerlijk gezegd.
TIs precies dat het alles is dat ze doet? Wss door montage / zenuwen / de leeftijd? Is de jongste van de bende zeker?
Volg half en half mee met de madam. Australie wel meer drama.

Die Fleur heeft wel een speciale stem. Kan er niet goed tegen.
Denk dat die Jolien nog de beste is.

Ik vind hem eerlijk gezegd nogal lomp en egocentrisch overkomen.
Vrij onzeker ook. Precies of hij wil een heel cool beeld van zichzelf schetsen naar de buitenwereld toe.

'Ik ga naar Graspop, ik steek een oorring, ik heb vroeger een award gewonnen in de chiro voor vuilste lid, ik spring in rivieren,...'
Wauw! Cool! Wat ben jij een super duper coole avonturier zeg. We get it.

Ook heel spijtig dat Ingeborg nooit echt enthousiast is.

Vrij onzeker ook. Precies of hij wil een heel cool beeld van zichzelf schetsen naar de buitenwereld toe.

'Ik ga naar Graspop, ik steek een oorring, ik heb vroeger een award gewonnen in de chiro voor vuilste lid, ik spring in rivieren,...'

Maar ik zit wel graag heel de dag in een tuinstoel op de camping.

Anderzijds als uw avontuurlijkheid gedefinieerd wordt door op ne camping in de Ardennen zitten, wat door de modder rollen en ne keer in de Ourthe springen, is het waarschijnlijk makkelijker een gelijkgezinde te vinden dan wanneer je wil kamperen in een zelf gebouwde beschutting uit bananbladeren tijdens een 10daagse trekking in de Colombiaanse jungle.
Het eerste is ook makkelijker met kindjes, want voor de gemiddelde peuter is dat ook een zot avontuur.

Elk seizoen zie ik die foto’s en denk ik ‘allee, dat zijn jonge en wel aantrekkelijke mensen, goeie job etc en die blijven single terwijl Shrek Squid toch genoeg partners kon vinden’ en dan is mijn eerste gedacht ‘ja, maar misschien lagen mijn en de partners standaarden wel lager *haha self loathing FTW*. Maar naargelang dat programma dan verder gaat, merk je bij drie op de vijf toch wel vaak dat er idd redenen zijn waardoor je toch ergens wel snapt dat het veel fout loopt. Emile lijkt mij op zoek naar een KSA-meisje maar van dertig en durft - denk ik - wel dominant zijn op een houterige, ‘ik ben maar een eerder sullige gast’ met venijn in de staart manier. Ik krijg geen goeie vibes van hem.

Anderzijds als uw avontuurlijkheid gedefinieerd wordt door op ne camping in de Ardennen zitten, wat door de modder rollen en ne keer in de Ourthe springen, is het waarschijnlijk makkelijker een gelijkgezinde te vinden dan wanneer je wil kamperen in een zelf gebouwde beschutting uit bananbladeren tijdens een 10daagse trekking in de Colombiaanse jungle.
Het eerste is ook makkelijker met kindjes, want voor de gemiddelde peuter is dat ook een zot avontuur.
Then again, moet echt alles een gedeelde interesse zijn? Ik ken mensen die als hobby op circuit gaan racen of enkele marathons per jaar doen. Niet alles hoeft samen of met de kinderen te gebeuren.

Dezelfde waarden, normen en toekomstvisie is belangrijk. Hier en daar gedeelde interesses is ook fijn.

Zitten vitten op 'hoe? gij hebt u nooit echt vuil gemaakt als kind of wat?' is gewoon onnozel. En let op, hij heeft daar nen award voor gekregen hé. Ik cringede achteruit door mijne zetel.

Then again, moet echt alles een gedeelde interesse zijn? Ik ken mensen die als hobby op circuit gaan racen of enkele marathons per jaar doen. Niet alles hoeft samen of met de kinderen te gebeuren.

Dezelfde waarden, normen en toekomstvisie is belangrijk. Hier en daar gedeelde interesses is ook fijn.

Zitten vitten op 'hoe? gij hebt u nooit echt vuil gemaakt als kind of wat?' is gewoon onnozel. En let op, hij heeft daar nen award voor gekregen hé. Ik cringede achteruit door mijne zetel.
Nee, zeker niet in alles om te beginnen.

Het is hier de voorbije pagina's nog wel aan bod geweest. Genoeg belangrijke(re) zaken in een relatie: respect, vertrouwen, visie op wel/geen kinderen, bepaalde 'waarden', visie op het financiële, visie op wonen, elkaar zaken 'gunnen', moeite doen voor elkaar, ...

Natuurlijk, die gemeenschappelijke interesses spelen in het begin van een relatie wel wat harder natuurlijk. Maar dat kan voor mij ook gewoon over simpele zaken gaan, als je maar samen dingen doet/probeert. Eens samen gaan eten, samen naar de cinema, samen een concert, ... of iets samen probeert dat geen van beiden ooit al gedaan heeft bijvoorbeeld.

Ik vind het veel belangrijker dat je partner de moeite doet om eens mee naar een concert te gaan van een artiest waar zij/hij zelf niet warm voor loopt of je de vrijheid gunt om dit met vrienden te doen, dan dat ze dezelfde muzieksmaak heeft.

Soms kan het moeilijk zijn om naar elkaar toe te groeien. Als de ene altijd met de tent eropuit wil trekken en de andere alleen maar wil bakken in de zon tijdens een all-in wordt het lastig. Een goed koppel groeit daar dan ook naar elkaar toe door af te wisselen of iets dergelijks., maar ik kan me voorstellen dat dat niet altijd evident is.

Of je past gewoon niet bij elkaar natuurlijk, dat kan ook nog altijd de conclusie zijn, daar is uiteindelijk niets mis mee.

Die kerel die telkens voor de camera zijn armen zo positioneert dat zijne biceps goed uitkomt? Kwestie van genoeg toekomstige kandidates aan te trekken als het niet lukt met miss Gent. Opties openhouden hé.

Is mij ook opgevallen. Dit is trouwens standaard-gedrag bij fitnessboyzzz.

Met sommige peuters is het al een zot avontuur om naar de Colruyt te gaan.

Maar "avontuurlijk" een containerbegrip. Dat kan gaan van die Ardennentripjes met een overnachting in een tentje tot polo spelen met Talibanstrijders in Afghanistan.

Met sommige peuters is het al een zot avontuur om naar de Colruyt te gaan.

Maar "avontuurlijk" een containerbegrip. Dat kan gaan van die Ardennentripjes met een overnachting in een tentje tot polo spelen met Talibanstrijders in Afghanistan.
't Is inderdaad ruim. Geen anale seks na de 1ste date? Ah, mevrouw is niet avontuurlijk?!

Eerlijk? Moest ik het lichaam hebben van hem, dan showede ik er ook mee.
Het kost veel moeite en discipline dus hij mag er trots op zijn.
Het is teken van volharding, wat het ook uitstraalt naar de vrouwtjes.
Hun kinderen zijn veilig bij hem en hij kan porties inschatten.

Terug
Bovenaan