Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was mis. Hij is wel degelijk tof gekleed, zeker in de laatste afleveringen…Vind hem eigenlijk nog wel een leuke stijl hebben; kan je eens een voorbeeld tonen van hoe het dan wel moet?![]()

Die gaan zelfs niet als vrienden eindigen denk ik -> zij werkt in Knokke en hij in Brussel, dan moeten er toch echt vlinders zijn zoals bij Brecht en Jolien om die afstand te overbruggen lijkt meFleur is volledig afgeknapt op Alexander toen die helemaal enthousiast werd van het optreden van Sergio.
En dat is volledig terecht!! (van Fleur hé)
Had het ook gezienGrappigste deze aflevering was dat "kampvuur" moment met Matthieu en Isabelle ->
Shot 1: boom links met bordje dat vuur verboden was -> rechts in beeld zo'n grote vuurkaars die aan het branden was
Shot 2: enkel Isabelle en Matthieu
Shot 3: opnieuw die boom en die kaars in beeld, en "plots" is dat verbodsbord verdwenen![]()
. Dat is inmiddels toch 4 jaar geleden. Door corona waren wij vrij snel in een cocon met zijn tweetjes terechtgekomen. Waren 30plus, ik was een nieuw huis aan het zoeken, hij wou een huis ipv appartement, door corona zaten wij praktisch dagelijks bij elkaar, zo is het idee gegroeid van ‘waarom zoeken we niets samen’ (al hebben we het eerste jaar wel nog afzonderlijk vastgoed bezocht). Ook met kinderen hebben wij geen 5 jaar meer gewacht.Dan kenden je huidige vriend en jij elkaar toch nog niet zo lang toen jullie begonnen zijn met jullie bouw? Lijkt me echt snel. Is natuurlijk geen kind ofzo, maar toch.
. Dat gaat ook geen 5 jaar duren.Ik zou het ook niet volhouden. Matthieu heeft de perceptie tegengehad, maar nu volg ik toch wel dat die Annelies geen "energiepeilen" kan inschatten en nogal op de zenuwen kan werken.Ik kreeg deze laatste aflevering toch ook wel het schijt aan dat gelach van Annelies hoor.
Alles, maar dan ook alles is om te lachen. En niet van: he he. Altijd direct extreem beginnen gieren. Als dat in bed ook zo is, ja santé.
Het complete gebrek aan ellebogen of situaties aanvoelen is toch ook duidelijk. Na een lange werkweek 3 uren moeten rijden met een klein kind naast u die continu onnozel zit te doen en met haarzelf zit te lachen omdat ze aan 't zingen is terwijl ze goed genoeg weet dat Matthieu doodmoe is. Op de koop toe volledig vekeerd wandelen bij aankomst om dan alweer alles in 't belachelijke te trekken. Jezus.
Tomayto, tomahto.Wie is Annelies?
Brecht en Jolien een ja. De rest wordt een nee. Ik voel het.Matthieu en Isabelle/Annelies dat wordt uiteraard een 'nee'.
Ik denk dat de andere 3 koppels wel voor een 'Ja' gaan. Maar bij Alexander/Fleur en Emile/Emma zal het wel een 'Ja, maar' zijn, lijkt het. Benieuwd of ze 5-6 maanden later dan effectief nog samen zijn.

Dit is 180 graden het tegenovergestelde van de indruk die hij mij geeft.1. Die camera's werken naar mijn mening verlammend bij hem
2. Hij heeft volgens mij een minderwaardigheidscomplex en / of hij is enorm onzeker. Hij vindt Emma te goed / mooi / sjiek voor hem.
Ik vind het tempo hier nog wel goed. MAFS Australia vind ik pas langdradig, dat duurt veel te lang. Er zijn daar te veel afleveringen en ik haak daar op af. Je ziet er wel meer drama maar dat komt door sommige deelnemers die er zijn omwille van hun socials en de programmamakers die drama willen.Los van de inhoud, ze melken het toch laaaang zenne. Volgende week twee beslissingen, dan nog een week en dán reünie. Ik zou een klein beetje meer tempo meer smaken, al begrijp ik dat ze wel veel in beeld willen brengen maar er zit veel minder ‘schwung’ in dan bijvoorbeeld MAFA en al zijn ze misschien hier opgelucht dat het niet zó dramatisch is… maar![]()
Ik zou ook de aanloop naar het huwelijk inkorten. Dat kan in één aflevering, nu is dat verspreid over twee afleveringen.Graag een aflevering minder over de trouw/reis en een aflevering extra over het samenwonen. Nu wordt er evenveel airtime besteed aan 5 weken samenwonen (= de echtere test) als aan 1 week vakantie.
Ze hebben hun matches inderdaad wel zo gemaakt dat er minimaal drama aanwezig is. De backlash op sociale media zal dit jaar ook meevallen, want mensen kunnen ongemeen hard zijn voor deelnemers.Ik vind het persoonlijk (zoals ze overkomen) wel allemaal aangename mensen. Meestal zit er elk seizoen wel iemand bij die zich behoorlijk "misdraagt" naar de andere persoon toe, maar dat is dit jaar niet. Zelfs Mathieu, die duidelijk al afgesloten heeft, is nog altijd vrij respectvol naar zijn partner toe. Dat er hier en daar wat frustraties zijn, is normaal. Dat is in elk koppel wel eens het geval.
Ik denk het dat iemand zich dit seizoen "verbrand" heeft door zijn/haar deelname.
Ne plottwistDit is 180 graden het tegenovergestelde van de indruk die hij mij geeft.