Blind getrouwd 2025

Bij Sien en Ziggy dalen ze qua band van de Zwitserse bergen naar de diepste mijnen. Het zag er niet sprankelend uit maar denk dat de vlam aanwakkeren er enkele episodes niet in zal zitten. Als het ooit al gebeurt, ik heb zelfs al twijfels of er een friendzone in zit met de letterlijk fysieke scheiding.

Hebben de programmamakers nu express 3 controlefreaks gezocht om 3 "interessante" koppels te hebben en maar 1 koppel dat echt mag slagen?

WTF, die Sien heeft het nu toch wel helemaal verkorven hoor.
Heel tekenend dat ze daar met tranen zit na het gesprek maar Ziggy niet eens in de buurt blijft om haar te troosten. Die heeft er ook helemaal genoeg van natuurlijk, zijn kans op liefde is ook ontnomen door zo'n mismatch.

En dan moeten die experten tegen haar zeggen dat ze wat meer complimentjes moet geven of wat meer aanrakingen. No shit Sherlock. Als je dat al niet kan doen dat is er iets grondig mis. Enkel als je echt een afkeer hebt van iemand is het moeilijk om die aan te raken, maar Ziggy is nu toch geen lelijke man. Misschien knapt ze af op zijn persoonlijkheid maar dan moet ze daar ook duidelijk in zijn en niet Ziggy in het ongewisse laten. Ze doet gewoon geen enkele moeite.

Dat ze meedoet voor publiciteit is wel pijnlijk duidelijk. There's no such thing as bad publicity, maar zij komt toch aardig in de buurt.

Dit terzijde, wat een ongelofelijk lieve en zorgzame vrouw is Kim eigenlijk. En Ian zijn gedrilde, militaire kant komt naar boven maar ik denk dat dit meer framing is van de montage en het niet zo'n groot probleem zal worden.

'k Vind de Leander toch wel een hottie. Knappe kerel met lief en mooi karakter. Ik heb wel een crush op hondenlovers.

Kim is inderdaad een schatje. Een stille en stabiele kracht.
Ik denk ook dat het met Ian wel meevalt, maar dat er gewoon een beetje "tv" moet zijn.
Leander is gene misse inderdaad. Vind hem en Ellen fysiek ook echt mooi samen passen.
Ik snap Ziggy ook wel. Die jongen zit er nog voor spek en bonen bij, met de moed in zijn schoenen. En hij wilt niet gezegd hebben dat het kalf verdronken is, maar in zijn ogen lijkt het toch wel zo af te lezen...

Wat Sien recht voor de camera zegt in die kleine ‘interviewkes’ is toch ook mijlen ver van de realiteit en serieus opgesmukt om er goed uit te komen. Staat volledig haaks op hoe ze is en hoe ze doet vind ik.
Is ook niet meer de ziggy van de eerste aflevering inderdaad die vol goede moed en goesting in dit avontuur stapte, volledig te begrijpen.
Ik denk dat sien ergens ook wel valt over dat staalarbeider, hier eerder al aangehaald dat die wat meer ‘status’ nodig heeft of zoekt.

Hebben de programmamakers nu express 3 controlefreaks gezocht om 3 "interessante" koppels te hebben en maar 1 koppel dat echt mag slagen?
Paulien bij dat koken, how man. Ik had al lang gezegd dat ze zelf mocht koken.
Die hebben toch net een trouwfeest gehad en een week op reis geweest waar je totaal geen idee hebt hoe alles gemaakt wordt.
Hoe denk je dat ze daar alles klaarmaken, vermoedelijk met boter en olie ja. Zo een typisch geval van als ik het niet zie of weet ist geen probleem.

Voor Ziggy hoeft het precies niet meer vind ik, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Sien lijkt mij eigenlijk de typische sales, veel geblaat en gebakken lucht verkopen maar nul inhoud.

Het koken en shoppen was wel lachen bij Kim en Paulien, bij het horen van de “menu” zou ik al buiten staan, dat leek mij toch geen eten :oi22:

Ik herken mezelf wel wat in Ian, ik woon al 8 jaar alleen en heb zo ook wat mijn eigen gewoonten, dat zou ook wel keihard wennen zijn in het begin voor mij.
Altijd lachen als ze dan op tv afkomen “ik ben al een tijdje alleen” en dat blijkt dan 1,5 jaar ofzo te zijn :tongue:

Laatst bewerkt:
Echt cringe ook hoe Sien daar aan tafel Ziggy zijn job probeerde te verantwoorden....

Sien dient eerst eens heel hard aan zichzelf te werken vooraleer ze in een relatie stapt. Jammer dat ten koste van programma maken Ziggy en Sien opgeofferd worden. Dit had iedere psycholoog op voorhand kunnen voorzien.

Paulien …
Ian …

Hun partners gaan nog afzien. Ian en Maité zullen zich nog wel ergens kunnen vinden in the middle, maar Kim en Paulien…

Sien en Ziggy. Eerste keer dat een koppel zelfs niet begint aan samenwonen zeker? Soms gebeurt het wel eens dat ze na een tijdje even terug apart gaan wonen, maar nu beginnen ze er zelfs niet aan…

Die Paulien speelt keihard een rolletje heb ik de indruk.
De laatste aflevering heeft dit alleen maar bevestigd voor mij: Het masker valt af bij het gevoelig puntje: Eten. Dit voelt naar randje eetstoornis IMHO. Ze sport, en waarschijnlijk vrij fanatiek, maar ze doet geen competitie op topniveau hé. Vreemde relatie met eten, dominant en enorme controlefreak. Blijft niet duren.

Sien is schijtebenauwd om haar open te stellen, die zat compleet verkrampt bij die psychologen op de sofa. Zwakke move van de programmamakers, puur in het teken van wat entertainment op tv. Een beetje therapeut heeft door in welke toestand ze daar zit en dan is met camera's en publiek erbij zitten mekkeren dat ze mekaar meer moeten aanraken het laatste wat je doet. Maar hey, alles voor tv. Het zou nooit mijn vriendin worden maar dit had nu niet gehoeven.

Terug
Bovenaan