DEN_DWOAZN
Active member
Den Iaaaaaan ga toch nie teveel over z’n onderbroeken moeten zievereeeuhDat is een goeike!
Een goeike = een goeie grap
Jammer voor u maaaaat. Maiiiiiiiiiiiiiiitéééé is reeds bezet! Getekend: Den IIIIIIIan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Iaaaaaan ga toch nie teveel over z’n onderbroeken moeten zievereeeuhDat is een goeike!
Een goeike = een goeie grap
Jammer voor u maaaaat. Maiiiiiiiiiiiiiiitéééé is reeds bezet! Getekend: Den IIIIIIIan.

Den Iaaaaaan ga toch nie teveel over z’n onderbroeken moeten zievereeeuh![]()

Paulien bij dat koken, how man. Ik had al lang gezegd dat ze zelf mocht koken.Hebben de programmamakers nu express 3 controlefreaks gezocht om 3 "interessante" koppels te hebben en maar 1 koppel dat echt mag slagen?
Inclusief game stoel?'k Vind de Leander toch wel een hottie. Knappe kerel met lief en mooi karakter. Ik heb wel een crush op hondenlovers.

Dat zou oprecht voor mij allemaal ok zijn. Iedereen moet vooral doen wat hij/zij graag doet. Als dat bij de ene gamen is en bij de andere yogalessen, who cares. Zolang er uiteraard bij iedereen een gezond evenwicht is tussen hobby's, werk en gezinsleven.Inclusief game stoel?![]()
De laatste aflevering heeft dit alleen maar bevestigd voor mij: Het masker valt af bij het gevoelig puntje: Eten. Dit voelt naar randje eetstoornis IMHO. Ze sport, en waarschijnlijk vrij fanatiek, maar ze doet geen competitie op topniveau hé. Vreemde relatie met eten, dominant en enorme controlefreak. Blijft niet duren.Die Paulien speelt keihard een rolletje heb ik de indruk.