Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paulien heeft naar mijn mening een (lichte) eetstoornis. Ik hoop dat Kim een "engelen geduld" heeft en ze haar een beetje hier in kan steunen want anders gaat dat niet goed komen tussen die twee.Die Paulien zo memmen over calorieën tellen en alles afwegen omdat ze aan spieropbouw doet maar dan wel bij alles wijn drinken - alsof dat niet je hele spieropbouw teniet doet. Live a little!
Maar dat is in praktijk geen issue. Ieder doet zijn dingetje en klaar. Dat voorstukje was wel grappig. Het leek er op dat Maité ne hond heeft OF graag ne hond heeft en Ian dat echt als ne 'make or break' ziet. (het blijft TV dus waarschijnlijk is het weer overtrokken maar zo leek het er wel op).
Als ge haar daarvoor laat vallen dan staan er straks 10 man op een rij voor haar. Laat haar niet gaan hé gast!Ftfy* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepenen erna de afwas doen
Ook zot passief agressief ivm de vergeten kip.Als mijn lieve nieuwe vrouw de eerste avond van het samenwonen voor mij kookt*, ga ik mijn bakkes houden en het heel dankbaar opeten**
* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepen
Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.Nu, het kan toch ook gewoon niet anders dan dat men Ziggy en Sien gekoppeld heeft omdat men hoopte op entertainment? Natuurlijk zien we maar wat de makers willen dat we zien, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat een vlotte, atletische kerel met niemand beter kon gematcht worden, net als dat Sien als misschien wat oppervlakkige vrouw die er toch wel vrij goed uitziet toch ook wel compatibel zou zijn met heel wat mensen.
Dat kan, maar anderzijds is het niet omdat je je graag als extreem belangrijk voordoet (op tv) dat je op voorhand al geen zin hebt om iemand te ontmoeten. Allez, mijn mogelijk zeer foute indruk gebaseerd op de beelden die ze ons voorschotelen is dat ze misschien meer zou openstaan voor een ander type.Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.
Is dat zo?Langs de ene kant vind'k het wel goed dat zo'n Sien types eens wat negatiever in beeld komen. De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren, maar zo zie je maar dat uiterlijk toch niet alles is.

Ze mogen ze hebben hoor, de cliché shminkpoppemiekes.De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren
Dat zou ik nu wel relativeren, ik denk dat veel mannen zo'n Sien interessant vinden van ver als je die haar figuur ziet maar gewoon qua eerste indruk (opnieuw met de nodige zakken zout die bij zo'n programma horen) zullen er denk ik velen toch al wat interesse verliezen.Langs de ene kant vind'k het wel goed dat zo'n Sien types eens wat negatiever in beeld komen. De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren, maar zo zie je maar dat uiterlijk toch niet alles is.
Ik vind dat nu eens echt geen knappe. Veel te veel make-up nodig en een, naar mijn smaak, veel te uitgesporken kaaklijn. Niet alle mannen vallen daarop hoor, zelfs niet de meeste.Langs de ene kant vind'k het wel goed dat zo'n Sien types eens wat negatiever in beeld komen. De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren, maar zo zie je maar dat uiterlijk toch niet alles is.
Den Ian is qua uiterlijk ook niet mijn droomtype, maar zijn karakter maakt dat toch een heel aimabele kerel. Ik zou blij zijn mocht'k zo'n type tegenkomen.