Blind getrouwd 2025

Die Paulien zo memmen over calorieën tellen en alles afwegen omdat ze aan spieropbouw doet maar dan wel bij alles wijn drinken - alsof dat niet je hele spieropbouw teniet doet. Live a little!

Sien is duidelijk mis matched , het type dat zij wil is knappe, afgeborstelde manager met de dikke Audi/BMW/Mercedes of een zelfstandige, dokter, advocaat, tandarts (het is zeer belangrijk dat de vriendinnen het ook ne knappe vinden) een fabrieksarbeider is geen catch voor haar...
Ze legt de lat zelf ... dat is haar recht.

Doet me aan iets denken : Standaard

De enige manier voor Sien om het nog te redden is haar stoute schoenen aantrekken, aan den Ziggy zijn deur aanbellen en eens goed er mee praten van de grond gaan. Ziggy heeft er terecht genoeg van en doet de deur nu zelf dicht. Wil ze nog moeite doen? Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, I know, maar dan moet ze het nu toch eens 'tonen' of het is gewoon 'game over'.

Die Paulien zo memmen over calorieën tellen en alles afwegen omdat ze aan spieropbouw doet maar dan wel bij alles wijn drinken - alsof dat niet je hele spieropbouw teniet doet. Live a little!
Paulien heeft naar mijn mening een (lichte) eetstoornis. Ik hoop dat Kim een "engelen geduld" heeft en ze haar een beetje hier in kan steunen want anders gaat dat niet goed komen tussen die twee.

Ian en Maïté: Ivm dat bestek en die wasmachine sh*t. Ivm de wasmachine heb ikzelf geen issues maar ivm dat bestek ben ik zelf een beetje zoals Ian. :tongue: Maar dat is in praktijk geen issue. Ieder doet zijn dingetje en klaar. Dat voorstukje was wel grappig. Het leek er op dat Maité ne hond heeft OF graag ne hond heeft en Ian dat echt als ne 'make or break' ziet. (het blijft TV dus waarschijnlijk is het weer overtrokken maar zo leek het er wel op).

Allé Ian! Je gaat uw droomvrouw toch echt niet droppen voor ne hond. :tongue: Als ge haar daarvoor laat vallen dan staan er straks 10 man op een rij voor haar. Laat haar niet gaan hé gast!

Laatst bewerkt:
Als mijn lieve nieuwe vrouw de eerste avond van het samenwonen voor mij kookt*, ga ik mijn bakkes houden en het heel dankbaar opeten**

* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepen

Laatst bewerkt:
Als mijn lieve nieuwe vrouw de eerste avond van het samenwonen voor mij kookt*, ga ik mijn bakkes houden en het heel dankbaar opeten**

* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepen
Ook zot passief agressief ivm de vergeten kip.
Ik zou alles in de vuilbak gekieperd hebben en frieten gaan halen zijn om voor haar neus op te eten.
Strekenwijf...

En Ziggy moet Sien toch geen kans meer geven, wie wil daar nu mee samen zijn. Die heeft haar ware gelaat al getoond.
Zelfs als ze nu een façade opzet loop je daar toch in een grote boog omheen?
Strekenwijf...

Ja dat van die kip... "Je hebt nu dat gerecht klaargemaakt zoals je dat voor jezelf zou doen"... Omg. Meiske staat daar zo veel moeite te doen, past zich aan terwijl madam staat te flippen...

Dat je in een langdurige relatie misschien eens zegt dat je een bepaald gerecht niet geweldig vind top een bepaalde manier, tot daartoe. Maar als je net samen bent en iemand toont zijn/haar affectie door voor jou te koken, dan eet je dat toch gewoon op en ben je vooral dankbaar?

Nu goed, ik denk dat er in de pool van mensen die aan dit programma willen meedoen er ook wel wat zullen zitten die gewoon niet erg gemakkelijk zijn om mee samen te zijn/blijven.

Pauline, superknappe en verstandige, lieve vrouw, heeft alles maar is zo perfectionistisch. Haar lat op alle facetten van het leven ligt torenhoog. Een lat waar heel weinigen aan geraken en zelfs als ge er aan geraakt, ge da ni jaar na jaar voor de rest van uw leven aan kunt blijven geraken.

Alles staat en valt uiteindelijk met de ingesteldheid van de vrouw. Als die constructief ingesteld zijn zoals Maïthé of Ellen, zijn de slaagkansen vrij hoog. Als ze te perfectionistisch zijn (en/of te hoge verwachtingen heeft) zoals een Pauline dan zakken de slaagkansen direct al een heel pak en als ge iemand hebt zoals Sien die er met de verkeerde ingesteldheid instapt (was al duidelijk nog voor zij hem gezien had) heeft dan kunt ge het vergeten ongeacht welke man daar tegenover staat.

Ik ben al verbaasd dat er al twee zijn zoals Maïthé of Ellen die met de goeie ingesteldheid ingestapt zijn. Dacht dat veel vrouwen zich gingen spiegelen aan het koppel Jolien en Brecht en de lat even hoog ging leggen.

Laatst bewerkt:
Nu, het kan toch ook gewoon niet anders dan dat men Ziggy en Sien gekoppeld heeft omdat men hoopte op entertainment? Natuurlijk zien we maar wat de makers willen dat we zien, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat een vlotte, atletische kerel met niemand beter kon gematcht worden, net als dat Sien als misschien wat oppervlakkige vrouw die er toch wel vrij goed uitziet toch ook wel compatibel zou zijn met heel wat mensen.

Nu, het kan toch ook gewoon niet anders dan dat men Ziggy en Sien gekoppeld heeft omdat men hoopte op entertainment? Natuurlijk zien we maar wat de makers willen dat we zien, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat een vlotte, atletische kerel met niemand beter kon gematcht worden, net als dat Sien als misschien wat oppervlakkige vrouw die er toch wel vrij goed uitziet toch ook wel compatibel zou zijn met heel wat mensen.
Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.

Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.
Dat kan, maar anderzijds is het niet omdat je je graag als extreem belangrijk voordoet (op tv) dat je op voorhand al geen zin hebt om iemand te ontmoeten. Allez, mijn mogelijk zeer foute indruk gebaseerd op de beelden die ze ons voorschotelen is dat ze misschien meer zou openstaan voor een ander type.

Die Paulien met dat eten, ik zou heel hard weglopen. Als het al met eten gebeurt, dan kan zich dat doortrekken naar andere zaken.

Afwegen tot op de gram en wel alcohol drinken?

Laatst bewerkt:
Langs de ene kant vind'k het wel goed dat zo'n Sien types eens wat negatiever in beeld komen. De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren, maar zo zie je maar dat uiterlijk toch niet alles is.

Den Ian is qua uiterlijk ook niet mijn droomtype, maar zijn karakter maakt dat toch een heel aimabele kerel. Ik zou blij zijn mocht'k zo'n type tegenkomen.

Langs de ene kant vind'k het wel goed dat zo'n Sien types eens wat negatiever in beeld komen. De meeste mannen staan te springen om iemand met zo'n uiterlijk te kunnen scoren, maar zo zie je maar dat uiterlijk toch niet alles is.
Is dat zo? :unsure:

Ja, het blijft TV hé...
Als je dit seizoen weer een aantal personen bezig ziet, dan denk je toch dat ze eerst nood hebben om te werken aan wat interne struggles alvorens zich in een relatie te storten, laat staan een huwelijk...

Die Maité klapt bij het huishouden alleen maar over koken en de was doen. Denkt wss dat de rest nog door kabouters gedaan wordt. Ian weet waar em aan toe is en waar een deel van zijn pree zal belanden.

Pauline zei in 1 van de vorige afleveringen dat ze niet kon acteren maar ik denk dat ze dat net wel goed kan. (mismatch)

Ellen zoekt een alfaman maar krijgt een golden retriever ... (mismatch)

Bij Sien blijf ik bij mijn vorige besluit. (mismatch)

Dat zou ik nu wel relativeren, ik denk dat veel mannen zo'n Sien interessant vinden van ver als je die haar figuur ziet maar gewoon qua eerste indruk (opnieuw met de nodige zakken zout die bij zo'n programma horen) zullen er denk ik velen toch al wat interesse verliezen.
Uiteindelijk is Maïté zuiver op uiterlijk niet erg verschillend vind ik qua "type", enkel is het wat klassevoller gedaan dan valse wimpers die normaal de ogen openen kennelijk al bemoeilijken.

Den Ian is qua uiterlijk ook niet mijn droomtype, maar zijn karakter maakt dat toch een heel aimabele kerel. Ik zou blij zijn mocht'k zo'n type tegenkomen.
Ik vind dat nu eens echt geen knappe. Veel te veel make-up nodig en een, naar mijn smaak, veel te uitgesporken kaaklijn. Niet alle mannen vallen daarop hoor, zelfs niet de meeste.

Terug
Bovenaan