BlackTeaTrader
Member
Sien. Pijnlijk om te zien.
FTFY
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sien. Pijnlijk om te zien.
Tot nu toe is niemand in staat om echt tot haar door te dringen en naar de kern van de zaak te gaan. Die twee zitten erbij voor piet snot ipv hun job te doen en echt eens te graven.
De preview belooft geen enkele verbetering.
Ik denk dat hij het voor de camera ook niet kan maken. Het zou niet de eerste keer zijn dat een kandidaat publiekelijk wordt uitgemaakt en er gemolken wordt in artikels. Dan denkt die liever dat hij het vaag beleefd houdt en dat alles dan gewoon met minder tamtam afloopt ipv een Dag Allemaal coverstory waar die dan weer door moet (na al die maanden, was juni-juli opgenomen).Ziggy stond er bij en keek er naar. Wil nu ook niet de boeman spelen om zelf de stekker er uit te trekken peisk.
Border collie is wel de slimste hond ter wereldNu echter sinds 4 jaar een Border Collie en strongly disagree: de liefde dat je van zo'n beest krijgt is eigenlijk niet voor te stellen of te begrijpen als je niet zelf zo'n hond hebt. Ik weet niet of dat klein mormel van Maité vergelijkbaar is,

Goh, qua dagelijks 'onderhoud' houdt dat niets in als je een kleine hond hebt.Ik snap wel dat het voor iemand bij defensie niet evident is, maar als je zoals ik van thuis werkt dan is zo'n beest zalig!
Integendeel, Ziggy gaat de komende maanden de tijd van zijn leven tegemoet.Erg voor die man, verloren energie tijd aan z'n vrouw.
2, vooral dat taalgebruik begon mij ook wel op te vallen.Ian is teveel "my way or the highway". De previews moet je altijd met een korrel zout nemen, maar zijn madam zal ook wel een tolerantiegrens bereiken en dat was deze aflevering al te merken.
Ook wel een kleine ergernis, al maak ik me er zelf wel een beetje schuldig aan: het gebruik van Engelse woorden. Ik heb het gevoel dat mensen zodanig geabsorbeerd zijn door Amerikaanse sitcoms dat ze begrippen en hele zinnen ervan beginnen te incorporeren in hun eigen taalgebruik.

Ik heb de indruk dat de montage echt er op uit is Ian een beetje zwart te maken. Het is TV hé.Ian heeft geproefd van zelfvertrouwen en slaat nu een beetje de verkeerde kant uit. Ongepaste grapjes en volgens de montage, 'my way or the high way'. Dat gedrag heeft ook zijn grenzen bij een partner. Zeer onaantrekkelijk gedrag trouwens. Hopelijk kan Maïte door mee om en hem daar zelfs wat in sturen. Anders wordt het nog moeilijk.
Ik denk wel dat het een stukje gespeeld is of gestuurd door de productie. Het valt hopelijk buiten de montage wel mee.