Blind getrouwd 2025

Sien zegt letterlijk "ik heb dat ook al voorgehad dat iemand gevoelens heeft voor mij en ik hem niet wil kwetsen". Heel het verhaal in 1 zin.
Waarom niemand nu vraagt wat ze concreet gaat doen voor het experiment.
Die therapie sessie was ook vrij zinloos. "Ik heb het gevoel mezelf te verliezen". Sinds wanneer?... "Dag 3"... *stilte*

Tot nu toe is niemand in staat om echt tot haar door te dringen en naar de kern van de zaak te gaan. Die twee zitten erbij voor piet snot ipv hun job te doen en echt eens te graven.
De preview belooft geen enkele verbetering.

Ian moet idd een beetje dimmen. Heel onaantrekkelijk om zo te blijven doordrammen. Dude, wake up, laat het los en be happy.

Dat was nu toch zo'n vaag gesprek. Hoezo jezelf verliezen als je enkel doet wat je zelf wilt en je afsluit van de ander? Dan verlies je jezelf toch niet? Of misschien snap ik de terminologie niet...

Sien, wtf. Geen eigen inbreng. Copypaste constant..

De muur dag 3?
Was tijdens het huwelijksfeest al te zien.

Ziggy stond er bij en keek er naar. Wil nu ook niet de boeman spelen om zelf de stekker er uit te trekken peisk.. Erg voor die man, verloren energie tijd aan z'n vrouw.

Tot nu toe is niemand in staat om echt tot haar door te dringen en naar de kern van de zaak te gaan. Die twee zitten erbij voor piet snot ipv hun job te doen en echt eens te graven.
De preview belooft geen enkele verbetering.

Ik snap iets toch niet hoor.
Er waren duizenden inschrijvingen.
Daar kiezen ze 8 mensen uit.
Kan toch niet dat ze in die selectierondes Sien nooit ontmoet of gesproken hebben? Ze zullen toch wel interviews doen alvorens een heel seizoen in te blikken.
Vanaf de geblindoekte ontmoeting is Sien al zo afstandelijk, dat moeten de "experten" toch al door hebben?

Ja ik kan me moeilijk voorstellen dat echt kundige experten daar niet doorheen zouden prikken. Ze zegt continu wat iemand "hoort" te zeggen, maar er zit geen gevoel in, het weerspiegelt niet in acties... Heel raar. En awkward voor Ziggy.

Toen die Sien die uitleg begon gingen er in mijne kop toch ook wat cymbalen aant t kletteren zenne.

Als ik 1 raad mocht geven als expert dan was het, stop er maar mee en ga eerst een opzoek naar de Sien van voor TikTok en de fillers.

Ziggy stond er bij en keek er naar. Wil nu ook niet de boeman spelen om zelf de stekker er uit te trekken peisk.
Ik denk dat hij het voor de camera ook niet kan maken. Het zou niet de eerste keer zijn dat een kandidaat publiekelijk wordt uitgemaakt en er gemolken wordt in artikels. Dan denkt die liever dat hij het vaag beleefd houdt en dat alles dan gewoon met minder tamtam afloopt ipv een Dag Allemaal coverstory waar die dan weer door moet (na al die maanden, was juni-juli opgenomen).

Nu echter sinds 4 jaar een Border Collie en strongly disagree: de liefde dat je van zo'n beest krijgt is eigenlijk niet voor te stellen of te begrijpen als je niet zelf zo'n hond hebt. Ik weet niet of dat klein mormel van Maité vergelijkbaar is,
Border collie is wel de slimste hond ter wereld 🙂
Ik snap wel dat het voor iemand bij defensie niet evident is, maar als je zoals ik van thuis werkt dan is zo'n beest zalig!
Goh, qua dagelijks 'onderhoud' houdt dat niets in als je een kleine hond hebt.
Enkel vakanties kunnen vervelend zijn, maar dan kan je desnoods een hondenhotel of zo inschakelen voor een weekje.

Erg voor die man, verloren energie tijd aan z'n vrouw.
Integendeel, Ziggy gaat de komende maanden de tijd van zijn leven tegemoet.
Als hij sociale media heeft waarop vrouwen hem kunnen contacteren tenminste.

Er moeten toch serieus grote delen uit die sessie geknipt zijn.
*Ik kwam hier met vragen. *Ah, ik ook. *Welke vragen? *Ik heb geen vragen.
Dat kan toch niet dat geen 1 van die 3 het probleem op dat moment niet benoemd?

De voorstukjes voor volgende week zeggen veel tis wrs over and out voor Sien en Ziggy.

Kan er mij iemand uitleggen wat er mis is met uw onderbroeken wassen met uw gewone was. Just let it go Ian

Hier is het ook wel onderbroeken op 60°, zoals handdoeken, schotelvodden, etc. En gewone kledij op 40°. Dus ik volg hem daar op zich in. Maar hij maakt er veel te veel spel rond.

Chatgpt zegt:
Kort antwoord: onderbroeken was je op 60 °C om ziektekiemen te doden; gewone kledij op 40 °C om stof en kleuren te beschermen.

Als je het lange antwoord wilt, shoot. E.coli en zo...

Ian is teveel "my way or the highway". De previews moet je altijd met een korrel zout nemen, maar zijn madam zal ook wel een tolerantiegrens bereiken en dat was deze aflevering al te merken.

Ook wel een kleine ergernis, al maak ik me er zelf wel een beetje schuldig aan: het gebruik van Engelse woorden. Ik heb het gevoel dat mensen zodanig geabsorbeerd zijn door Amerikaanse sitcoms dat ze begrippen en hele zinnen ervan beginnen te incorporeren in hun eigen taalgebruik.

Ian is teveel "my way or the highway". De previews moet je altijd met een korrel zout nemen, maar zijn madam zal ook wel een tolerantiegrens bereiken en dat was deze aflevering al te merken.

Ook wel een kleine ergernis, al maak ik me er zelf wel een beetje schuldig aan: het gebruik van Engelse woorden. Ik heb het gevoel dat mensen zodanig geabsorbeerd zijn door Amerikaanse sitcoms dat ze begrippen en hele zinnen ervan beginnen te incorporeren in hun eigen taalgebruik.
2, vooral dat taalgebruik begon mij ook wel op te vallen.

Ian zijn trekjes, ook met Bailey dan :wallbash:
Dat je het niet zo op honden hebt kan best, maar toon tenminste wat empathie ofzo …

Bij Ziggy had ik vooral het gevoel dat hij er de stekker wou uittrekken maar dat hij zich nog iets te bewust is van de camera’s.
In’t begin bij die ‘experts’ dacht ik echt dat hij ging zeggen ‘ik ben te min voor madam’.

Sien is een zeer oppervlakkig persoon. Dit zag je al tijdens de blinddoek date. Alle koppels stelden inhoudelijk sterke vragen.
Sien be like "waar wilt gij nog naartoe reizen?"...euhm, zijn we 16 jaar?

Ze is ook heel numb, afgevlakt en karakterloos. Die herhaalt Ziggy gewoon. Die kan precies heel moeilijk om met diepgaande gesprekken. Die heeft zoveel onopgeloste issues uit het verleden en dat nekt haar in dat programma.
Spijtig om te zien.

Is ze daarom een slecht persoon? Nee totaal niet..maar ze zou beter eerst haar issues oplossen.
Op een gegeven moment speelde bij mij de gedachte "zou die tussen de eerste aflevering (maand voor de trouw) en nu iemand anders hebben leren kennen en mag dat niet geweten worden en daarmee dat die zo is?"

Ian heeft geproefd van zelfvertrouwen en slaat nu een beetje de verkeerde kant uit. Ongepaste grapjes en volgens de montage, 'my way or the high way'. Dat gedrag heeft ook zijn grenzen bij een partner. Zeer onaantrekkelijk gedrag trouwens. Hopelijk kan Maïte door mee om en hem daar zelfs wat in sturen. Anders wordt het nog moeilijk.

Ik denk wel dat het een stukje gespeeld is of gestuurd door de productie. Het valt hopelijk buiten de montage wel mee.

Ian heeft geproefd van zelfvertrouwen en slaat nu een beetje de verkeerde kant uit. Ongepaste grapjes en volgens de montage, 'my way or the high way'. Dat gedrag heeft ook zijn grenzen bij een partner. Zeer onaantrekkelijk gedrag trouwens. Hopelijk kan Maïte door mee om en hem daar zelfs wat in sturen. Anders wordt het nog moeilijk.

Ik denk wel dat het een stukje gespeeld is of gestuurd door de productie. Het valt hopelijk buiten de montage wel mee.
Ik heb de indruk dat de montage echt er op uit is Ian een beetje zwart te maken. Het is TV hé.

Ziggy .. als hij slim is gaat hijzelf het experiment NIET vroegtijdig stopzetten. Hij moet echt zeggen: Sien doe jij het maar. Ik doe verder en ik zeg "neen" tijdens het beslissingsmoment. Anders is hij de boeman voor Jan Modaal. Neen laat haar maar aanmodderen Ziggy.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan