Blind getrouwd 2025

Die ex-Miss Gent en haar turnleraar/fitnessboy die constant stond te flexen, zijn die nog samen eigenlijk?

Naar aanleiding van Sien en Ziggy hun drama

Ik betwijfel of Sien als influencer succes zou hebben. Ze is wel heel gesloten en om dat goed te doen moet je je toch wel wat open stellen naar de wereld of zo. Mensen aanspreken met een blij gezicht. Bij haar is het precies altijd onweer.

Ik betwijfel of Sien als influencer succes zou hebben. Ze is wel heel gesloten en om dat goed te doen moet je je toch wel wat open stellen naar de wereld of zo. Mensen aanspreken met een blij gezicht. Bij haar is het precies altijd onweer.
Grumpy cat was ook ooit een ding.

Dat is zoals u inschrijven in expeditie Patagonië en dan de dag zelf op de luchthaven terugdraaien en zeggen "nope, ik reis niet graag in groep, ik vlieg niet graag en ga liever naar de Belgische kust."
Iedereen zou u gek verklaren.

Jinnih Beels would like to have a word with you.

Maarja, "Ge kunt op date gaan met iemand en na een uur weten "nope, dit wordt het niet"." is heel de opzet van dit programma.
Bewijzen dat mensen die op het eerste gezicht elkander niet zouden opzoeken toch verliefd kunnen worden.

Dat is zoals u inschrijven in expeditie Patagonië en dan de dag zelf op de luchthaven terugdraaien en zeggen "nope, ik reis niet graag in groep, ik vlieg niet graag en ga liever naar de Belgische kust."
Iedereen zou u gek verklaren.
Neenee, het equivalent is u inschrijven in een programma dat u meeneemt op een verrassingsactiviteit terwijl je iemand bent die doorgaans wel graag reist, sport, of een bezige actieve bij bent.

Maar dan blijkt de activiteit te bestaan uit speleologie, ingesmeerd met uitwerpselen.
Aangezien je claustrofobie hebt, wordt het moeilijk om enthousiasme te faken...

Aan de andere kant, voor Maïté was Ian ook iemand waar ze nooit op zou afstappen en nooit op zou vallen maar ze heeft Ian wel een kans gegeven.
Dat was uiterlijk. Dan kan je iemand misschien nog interessant of leuk vinden en er een week mee spenderen.

Met Maité een week moeten spenderen op niet-seksuele manier zou ik dan bv. persoonlijk een absolute horror vinden. Die is inhoudelijk erger dan Ziggy wat mij betreft.

Die ex-Miss Gent en haar turnleraar/fitnessboy die constant stond te flexen, zijn die nog samen eigenlijk?
Je bedoelt Jolien en Brecht? Ja die zijn nog samen. Die hebben ze onlangs bij hun thuis nog gefilmd (hoe het er mee gaat).

Met Maité een week moeten spenderen op niet-seksuele manier zou ik dan bv. persoonlijk een absolute horror vinden. Die is inhoudelijk erger dan Ziggy wat mij betreft.
Ieder zijn smaak zeker? Ik vind ze wel ça va. Als ik in de boekenwinkel hier kom en ik hoor sommige mensen daar bezig tegen de uitbater dan denk ik: Jezus man (of vrouw). Pure horror als ik daar net achter sta !!!

Laatst bewerkt:
Dat was uiterlijk. Dan kan je iemand misschien nog interessant of leuk vinden en er een week mee spenderen.

Ik heb dat met Ian. 2uur in een kleine kamer en het is oorlog. Zo'n boers ambetant persoon.
Toen hij "sosis" bestelde riep ik naar de televisie dat het saucijzen zijn.

Aan de andere kant, voor Maïté was Ian ook iemand waar ze nooit op zou afstappen en nooit op zou vallen maar ze heeft Ian wel een kans gegeven.
las het niet klinkt klinkt het niet. Iedereen op aarde heeft mensen tegen wie hij letterlijk niets te zeggen heeft.
dat is hetzelfde als tegen iemand die geen olijven lust maar blijven zeggen dat je ze moet proberen en dat je ze misschien wel lekker zal vinden.

Dus als iedereen zou willen ophouden met me olijven te proberen laten proeven. Dankjewel.

las het niet klinkt klinkt het niet. Iedereen op aarde heeft mensen tegen wie hij letterlijk niets te zeggen heeft.
dat is hetzelfde als tegen iemand die geen olijven lust maar blijven zeggen dat je ze moet proberen en dat je ze misschien wel lekker zal vinden.

Dus als iedereen zou willen ophouden met me olijven te proberen laten proeven. Dankjewel.
Met zoveel soorten olijven die er zijn, zal je ooit wel je ware olijfje vinden!

Die Tati, wat een figuur was dat zeg...
Kon qua totale desinteresse wel concurreren met ons Sien

Dat was die dat hare man heel het blind getrouwd avontuur op de zetel heeft doen slapen?

Die Daisy vond ik in seizoen 1 ook geniaal. Ok, gekoppeld aan een wereldvreemde, vrekkige burgie, maar ik schiet nog altijd in de lach als ik terugdenk aan haar *rustmomentje* voor tv. Manlief ging op stap, zij was alleen en kon eindelijk een aantal afleveringen familie inhalen. Ze installeert zich in de zetel met een fles whisky en een glas.

Terug
Bovenaan