Blind getrouwd 2025

Wel sloebers, die blind getrouwd makers, om er een paardenmeisje in te steken. Lezen die hier stiekem mee in het datingtopic?
"Ik ben al heel lang alleen, al zeker anderhalf jaar" :ROFLMAO: You know nothing misses. Met haar checklijstje zal anderhalf jaar peanuts zijn.
Die quote, ik dacht toen ook "Wa?! 1,5 jaar alleen is lang? Zijt gij eentje die direct een ander lief heeft?"
Maar vanaf de eerste minuut..en de hoe stijf ze erbij liep/loopt, kreeg ik al het gevoel dat het niks zou worden.
Ziggy doet ech veel moeite om het ijs te breken, maar hij botst tegen een ijsrots aan. Mijn diepvriezer is er niks tegen.

Die quote, ik dacht toen ook "Wa?! 1,5 jaar alleen is lang? Zijt gij eentje die direct een ander lief heeft?"
Maar vanaf de eerste minuut..en de hoe stijf ze erbij liep/loopt, kreeg ik al het gevoel dat het niks zou worden.
Ziggy doet ech veel moeite om het ijs te breken, maar hij botst tegen een ijsrots aan. Mijn diepvriezer is er niks tegen.
Dat zijn beelden van de eerste dag, wellicht maar luttele uren nadat ze elkaar hebben ontmoet. Niet zo abnormaal, toch? Ik hoop wel voor Ziggy dat het wel wat gezelliger wordt.

Ik denk niet dat het met iemand leutig is als je tegen diens kar rijdt.

Misschien moeten we eerst eens zien voor we conclusies trekken. Kan me ook voorstellen dat het in het echt nog wel allemaal harder binnen komt als het in ene keer zo ver is. En we zien maar een fractie van wat er gebeurt.

Ik denk niet dat het met iemand leutig is als je tegen diens kar rijdt.

Misschien moeten we eerst eens zien voor we conclusies trekken. Kan me ook voorstellen dat het in het echt nog wel allemaal harder binnen komt als het in ene keer zo ver is. En we zien maar een fractie van wat er gebeurt.
Je hebt volledig gelijk. Ik denk dat we het beter afronden en gaan slapen, we zien wel wat de toekomst brengt.

Je hebt volledig gelijk. Ik denk dat we het beter afronden en gaan slapen, we zien wel wat de toekomst brengt.
Ja het laatste voorstukje op het einde was niet superpositief maar goed we weten niet in welke context dit gezegd is.

Maar het feit is wel: Ziggy has some serious work to do. Op het eerste zicht hebben ze veruit de minste kans maar voorlopig zie ik geen koppel waarbij het al echt bij voorbaat mislukt is.

We zien wel wat de toekomst brengt. Ahum *

Beste moment van de aflevering: Tante Agnes die vol met haar smikkel tegen de aftrekker knotst tijdens de Limbo op het einde!

Als Ziggy haar zo snel afschrijft als sommigen hier, zal het onmogelijk worden. Oké, ze komt stijf en streng over maar ze heeft werkelijk nog niets negatief over hem gezegd. En dat was bij koppels in het verleden toch wel anders soms. Dus ze wilt zich volgens mij niet afsluiten voor hem, maar ze heeft heel veel moeite om zich kwetsbaar op te stellen.

Er waren meer dan 2000 inschrijvingen, dus ik neem aan dat de productie ook wel genoeg intakegesprekken heeft gehad met potentiele deelnemers.

Toch no way dat ze die Sien één van de 8 plekken geven als die zo ongeinteresseerd is (of toch zo overkomt)?

We zullen in de volgende weken wel een keer zien dat ze het licht plots heeft gezien en voluit voor de relatie gaat denk ik.
Daarom dat ze die in de montage als eersten aan bod laten komen, want Sien en Ziggy zijn toch de talk of the town.

Anders is dit toch wel een zeer teleurstellende keuze geweest van de productie, die Ziggy is zo'n sympathieke kerel.

Denk dat Sien wat last heeft van het prinsessensyndroom.

Verder denk ik niet dat Ziggy haar en haar dure hobby wil/kan onderhouden.

Spoiler tov de volgende aflevering(en).

Ze hebben de koppels verboden ne smartphone te gebruiken op de huwelijksreis (als deel van het experiment). Sien is verslaafd aan hare smartphone, nu mag ze haar toestel niet gebruiken en zit ze 24/7 opgescheept met Ziggy :tongue:

Er waren meer dan 2000 inschrijvingen, dus ik neem aan dat de productie ook wel genoeg intakegesprekken heeft gehad met potentiele deelnemers.

Toch no way dat ze die Sien één van de 8 plekken geven als die zo ongeinteresseerd is (of toch zo overkomt)?

We zullen in de volgende weken wel een keer zien dat ze het licht plots heeft gezien en voluit voor de relatie gaat denk ik.
Daarom dat ze die in de montage als eersten aan bod laten komen, want Sien en Ziggy zijn toch de talk of the town.

Anders is dit toch wel een zeer teleurstellende keuze geweest van de productie, die Ziggy is zo'n sympathieke kerel.
De vraag is, proberen ze effectief goeie matches te vinden in de hoop dat de vier koppels samen blijven of steken ze er soms es een moeilijker geval tussen omdat ze weten dat dit drama creëert.

Als ge gewoon types zoals die Pauline & Kim zoekt die heel constructief in het experiment stappen, denk ik dat de kans op succes veel hoger zal zijn. Alleen zal er minder drama en misschien minder kijkcijfers zijn. En dat is wrs ook niet echt wat ze willen.

Het is en blijft TV, dus dat is waarschijnlijk de uitgangspositie. Je wil als maker eigenlijk eindigen met de perfecte mix: drama bij 1 of 2 koppels en een succesverhaal bij 1 of 2 andere koppels. Tegelijkertijd de kijker laten smullen van drama en tegelijkertijd de 'hoop' en de romantiek voeden.

Er zijn toch wel wat koppels geweest in het verleden waarbij je je afvraagt waarom ze in godsnaam gekoppeld waren. En sterker nog, waarom sommige personen überhaupt gekoppeld zijn of door de selectie zijn geraakt. De hoop op drama en goede TV is dan de enige verklaring.

Ziggy gaat het toch enkel kunnen redden door zich dringend wat intellectueler voor te doen.
Ik denk niet dat ze er een hoge dunk van heeft. Wajo, klakske...

Buiten dat ze daar totaal niet wil zijn en mentaal in een put zit.
Ik begrijp dat maar denk niet dat iemand van ons die na 5min praten had geselecteerd.

En haar werk. Omfg. Kan iemand die baas bellen?

Ja daar is wel een interventie nodig...

Ziggy komt op mij ook niet supersnugger over, maar wel heel lief. Te lief. Te conflictvermijdend.

Het verhaal van het werk icm de gsm kwam ongeloofwaardig over. Anderzijds snap ik dat voor een controlefreak als Sien geen contact met de buitenwereld haar ook de kans kan ontnemen om te ventileren en misschien de deur nog meer dicht doet. Maar ze heeft niet veel tijd meer om te tonen of ze het echt een kans wilt geven. Als het water de diep is...

Terug
Bovenaan