Blind getrouwd 2025

Het is ne moeilijke om te zeggen aan wie het ligt idd.
Op het eerste zicht zou je zeker Sien zeggen, wat die zegt en hoe die doet is het echt een verschrikkelijk kut mens (ja, ik benoem het gewoon).
Maar vermoedelijk is het inderdaad gewoon omdat Sien totaal niet geinteresseerd is in Ziggy als persoon en dat die een totaal ander type heeft ofzo. Is dat puur zijn intelegentie durf ik niet zeggen, veel te weinig van gezien daarvoor.
Maar ergens lijkt het mij duidelijk dat dit gewoon het sensatiekoppel van dit seizoen moet zijn voor de kijkcijfers, al 2/3x zijn de eindfragmenten met een cliffhanger van hun.

Ze vond hem ‘s ochtends al te hevig, terwijl die gewoon nog in bed lag. Ziggy kan ochtendseks alvast vergeten in deze relatie :unsure:

Het is inderdaad het sensatiekoppel van dit seizoen.

Bij de andere 3 koppels lijkt het opvallend smooth te gaan eigenlijk. Al verwacht ik op een bepaald punt precies nog wel wat drama bij de 2 vrouwen.

Laatst bewerkt:
Als ik van Sien was zou ik sociale media zolang het programma loopt zoveel mogelijk vermijden. Toch schrijnend hoe vilein en giftig mensen online kunnen zijn.

De minachting en desinteresse straalt er gewoon af bij Sien. Wreed intelligent komt ze ook niet over. Ze komt over als iemand die vindt dat ze recht heeft op een top-tier hete cowboy. Onrealistische eisen, niemand zou voldoen voor haar. Als ge aan zoiets meedoet, sta dan open voor dat experiment en smijt u volledig.

Swat, elk seizoen heeft zo'n koppel nodig voor wat sensatie.

En haar werk. Omfg. Kan iemand die baas bellen?
Dat begrijp ik nog. Sommige mensen zijn zo en daar heb ik geen problemen mee. Maar ze is gewoon met de verkeerde ingestelheid begonnen aan dit avontuur.

Ian: Ik ben normaal gezien 24/7 bereikbaar voor het werk. Dat ik niet mag bellen komt toch wel stevig binnen. Maar ik ben dit avontuur aangegaan en ik doe het voor Maité. Hop! Weg met die telefoon!

Sien: Neen ik kan echt niet zonder. Amen.

Dat is het verschil. Ian gaat ervoor. Sien (voorlopig) niet.

Als ik van Sien was zou ik sociale media zolang het programma loopt zoveel mogelijk vermijden. Toch schrijnend hoe vilein en giftig mensen online kunnen zijn.
Ja dat vind ik ook absoluut onnodig. Het is toch helemaal geen slecht meisje? Ongeinteresseerd? Ja (voorlopig). Dat ze zich te weinig smijt? Ja (voorlopig). Maar ze is toch niet negatief tov Ziggy of zo? De beste stuurlui staan natuurlijk aan wal.

Laatst bewerkt:
Toen Sien begon over haar werk dacht ik dat ze zelfstandige was, maar nee… klinkt dan gewoon als een goedkoop excuus (of een onredelijke baas).

Ziggy zal ook niet vrij van zonden zijn en in de montage wordt er ongetwijfeld ook het maximale uitgehaald, maar het gedrag en de mentaliteit van Sien staat toch heel haaks op dat van de andere dames. Je vraagt je toch oprecht af waarom zo iemand zich inschrijft inderdaad.

Toen Sien begon over haar werk dacht ik dat ze zelfstandige was, maar nee… klinkt dan gewoon als een goedkoop excuus (of een onredelijke baas).

Ziggy zal ook niet vrij van zonden zijn en in de montage wordt er ongetwijfeld ook het maximale uitgehaald, maar het gedrag en de mentaliteit van Sien staat toch heel haaks op dat van de andere dames. Je vraagt je toch oprecht af waarom zo iemand zich inschrijft inderdaad.
Influencer worden.
Beetje zoals die Candice of whatever met haar krullen.

Guilty pleasure met de vrouw hier.

Enkel op basis van de beelden (hoe kan het ook anders): Ziggy zal wel aantrek hebben bij de lokale kerktorenkassierster in Zelzate aangezien hij groot en sportief is, maar van de eerste seconde tot de laatste seconde is toch overduidelijk dat er weinig meerwaarde in zijn hoofd te bespeuren valt?
Hoe extreem saai en ronduit boerenlullig zijn al zijn opmerkingen wel niet.
Allicht dat die Sien elke seconde denkt van 'help, waar kan ik hier ontwijken of wegkruipen'.

Dat gaat hier niet over werk of gsm of 'niet met de juiste mentaliteit in het programma zitten', het gaat over viscerale afkeer telkens als hij zijn mond opendoet 😄

En op de koop toe de hele nacht scheten laten, op de eerste dag met uw nieuwe date 🤣
Ik dacht op de duur dat het eerder een acteur was van een aflevering 'how to lose your wife in 30 days' of zo.

Allicht dat die Sien elke seconde denkt van 'help, waar kan ik hier ontwijken of wegkruipen'.
Maar dat geldt nu toch ook voor haar? Het is niet dat haar opmerkingen zoveel beter zijn...
Je krijgt nu toch niet het gevoel dat zij qua IQ en EQ vijf trappen hoger staat dan hem? Op dat vlak lijken ze mij eerder aan elkaar gewaagd :unsure:

Enkel op basis van de beelden (hoe kan het ook anders): Ziggy zal wel aantrek hebben bij de lokale kerktorenkassierster in Zelzate aangezien hij groot en sportief is, maar van de eerste seconde tot de laatste seconde is toch overduidelijk dat er weinig meerwaarde in zijn hoofd te bespeuren valt?

Dat gaat hier niet over werk of gsm of 'niet met de juiste mentaliteit in het programma zitten', het gaat over viscerale afkeer telkens als hij zijn mond opendoet 😄

En op de koop toe de hele nacht scheten laten, op de eerste dag met uw nieuwe date 🤣
Ik dacht op de duur dat het eerder een acteur was van een aflevering 'how to lose your wife in 30 days' of zo.
Dat van die scheten :laugh:
Liet die daarna niet terug een scheet of was dat enkel maar het geluid nadoen? "We kunnen wel lachen met elkaar", zeiden ze. Denk niet dat iemand dat grappig vond.

Ik dacht dat de paarden de doorslag ging geven maar zover geraken ze zelfs niet.

Scheten inhouden is rete ongezond + na een tijdje krijg je krampen tot achter uw oren.
+
Tijdens zo'n huwelijk en huwelijksreis krijg je eten geserveerd dat je anders nooit eet en ook eet en drink je op uren dat je normaal niet eet.

Ik wil Janus blind zien trouwen, kaviaar zien fretten en nadien een hele nacht zijn bleek gezicht zien wanneer hij krampachtig zijn scheetjes tracht in te houden. Just saying :D

"Niks is erger dan scheten moeten laten net als je daar in bed ligt met uw nieuwste date. Maar de natuur roept!" :unsure:

Maar dat geldt nu toch ook voor haar? Het is niet dat haar opmerkingen zoveel beter zijn...
Je krijgt nu toch niet het gevoel dat zij qua IQ en EQ vijf trappen hoger staat dan hem? Op dat vlak lijken ze mij eerder aan elkaar gewaagd :unsure:
Heeft gesprekken voeren dan alles te maken met IQ en EQ? Deels heeft het er natuurlijk wel te maken maar het zegt niet alles. Niet iedereen is een groot licht in gesprekken voeren.

Swoit over 1 ding is iedereen het wel eens zeker? Momenteel loopt het alles behalve goed tussen Sien en Ziggy. Ik zou zeggen: Enjoy the show en we zullen wel zien zeker? ;)

Laatst bewerkt:
Scheten inhouden is rete ongezond + na een tijdje krijg je krampen tot achter uw oren.
+
Tijdens zo'n huwelijk en huwelijksreis krijg je eten geserveerd dat je anders nooit eet en ook eet en drink je op uren dat je normaal niet eet.

Ik wil Janus blind zien trouwen, kaviaar zien fretten en nadien een hele nacht zijn bleek gezicht zien wanneer hij krampachtig zijn scheetjes tracht in te houden. Just saying :D

"Niks is erger dan scheten moeten laten net als je daar in bed ligt met uw nieuwste date. Maar de natuur roept!" :unsure:
Dat is tof voor in een medisch tijdschrift maar als je dat tijdens de nacht bij een nieuw lief doet denk ik dat je in veel gevallen eerder zelf gescheten bent.

Als je geen scheten kan laten in het bijzijn van je kersverse vrouw, wil dat zeggen dat je niet jezelf kan zijn dus kans op slagen van het huwelijk is al 0%.

1763652040113.png

Als je geen scheten kan laten in het bijzijn van je kersverse vrouw,
Dat is louter op papier. In realiteit ben je op uw eerste date.

Misschien zijn er dating gurus die vinden dat het een positive expected value strategie is om vollen bank scheten te laten bij uw eerste dag samen, maar daarin verschillen we dan van mening 🙃
En al zeker als uw date zich al aan het frustreren is op uw constante non-conversatie geluiden.

+
Fret dan minder hé als je weet dat je daar last van hebt.
En als je dan toch buikpijn hebt, ga dan naar het toilet aan de hotelreceptie of inkom.

Amai, misschien moet ik datingcoach worden als dat blijkbaar al niet voor de hand ligt 😄

Laatst bewerkt:
Ja, maar:
1. ze percipieert zichzelf wel hoger (ik vermoed ook dat ze in vergelijking met Ziggy regelmatig in meer upmarket omgevingen vertoeft zoals met die paarden). Is ook ambitieus in haar job en zo, terwijl -nogmaals, op basis van de beelden- dit Ziggy waarschijnlijk geen fluit interesseert.
2. Hij wilde wél kussen en meer affectie, en wilde wél zijn gsm wegleggen om elkaar beter te leren kennen etc.
Dus het feit dat zij misschien eveneens geen diepe conversatiepartner is, is niet echt relevant want hij was wél geïntereseerd in haar.

Laatst bewerkt:
Fret dan minder hé als je weet dat je daar last van hebt.
En als je dan toch buikpijn hebt, ga dan naar het toilet aan de hotelreceptie of inkom.

Amai, misschien moet ik datingcoach worden als dat blijkbaar al niet voor de hand ligt 😄
Je bent nu wel erg simplistisch. Er kan vanalles mislopen met uw stoelgang als je zenuwen hebt.
Zeker als je blind trouwt dan weet je nooit waar de klepel hangt (ahum). Maar ja dat weet je ook als je aan zo'n programma deelneemt. Stank voor dank noemen ze dit! :D

Dat is tof voor in een medisch tijdschrift maar als je dat tijdens de nacht bij een nieuw lief doet denk ik dat je in veel gevallen eerder zelf gescheten bent.
Vriend: Hey Makila ik heb schrik dat ikke scheten zal laten bij m'n nieuwe date!
Makila: Pak op voorhand een pilleke! :rofl:

Nu goed, het is al erg dat we hier over scheten bezig zijn. Misschien even back on topic? :)

De tv-gids van woensdag 3 december geeft wat inkijk in de evolutie van Sien en Ziggy:

Ziggy en Sien zoeken duidelijkheid bij de experten.

Bwa, toen ze mekaar voor de allereerste keer zagen met blinddoek was die Sien al heel koeltjes. Je kan dat moeilijk op Ziggy steken. Het lijkt er gewoon op dat zij ook niet klaar is om een relatie aan te gaan.

Ian & Maïté: amai, dat zit daar helemaal goed. Zij is heel attent om hem af en toe wat complimenten te geven over zijn uiterlijk waar hij zo onzeker over is en hij heeft het moeilijk om zijn GSM af te geven omdat hij voor zijn werk doorgaans bereikbaar is maar hij doet het dan alsnog voor Maïté. Communicatie lijkt me daar ook goed te zitten.

Ellen & Leander: dat zit daar ook wel goed. Wel straf dat die kerel zijn ex-vrouw op zijn huwelijk zat, niet evident om daarvoor uit te komen maar wel moedig dat hij het uiteindelijk doet. Eerste indruk is dat dit ook wel oké zit, zeker nadat hij zei dat hij er geen probleem mee heeft om te verhuizen.

Bovenstaande koppels hebben wel een slaagkans als ze op dit élan verdergaan, lijkt me.

Paulien & Kim: zeer felle vlinders, stevige vonk. Haast sprookjesachtig om dit zo te zien ontbranden vanaf het prille begin, iets waar de meeste mensen van dromen. Kan twee kanten uitgaan: dit blijft heel straf gaan op een roze wolk of dit kan na verloop van tijd uitdoven. Zeker als de ene verder zit in het proces van verliefdheid en de andere ontwaakt uit de roes en beseft dat het toch gene gaat worden.

Op dit moment koffiedik kijken.

Sien & Ziggy: de beelden van vorige week voorspelden niet veel goeds met die uitspraak om het daarbij te laten, maar dat was een scheet (lol) in een fles. Wel zorgwekkender is dat er nu al irritaties zijn. Een ochtendpersoon en een uitslaper combineren is ook wel moedig. Ik denk dat ze elkaar op dit moment gewoon elkaar totaal mislopen op vlak van communicatie en vibes. Komt allemaal erg stroef en awkward over en dat is niet alleen de schuld van Sien. We mogen ook niet onderschatten hoe intens zo'n programma is en dan nog eens met een cameraploeg erbij.

Maar slaagpercentage? Best laag, ik weet niet of dit nog goedkomt.

Bwa, toen ze mekaar voor de allereerste keer zagen met blinddoek was die Sien al heel koeltjes. Je kan dat moeilijk op Ziggy steken.
Aan zowat alles wat hij daar zei en de manier waarop, voelde je direct dat dat waarschijnlijk nogal een simpelaar was.
En ik vermoed dat zij dat ook vreesde, en heel snel bevestigd zag tijdens de volgende ontmoetingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan