Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja awel, dit vond ik dus zo bizar. Als simpele verkoopster in een KMO bestaande uit 33 man u zo belangrijk voelen dat ge het werk niet enkele dagen kunt laten liggen.Nou, vlak voor de trouw zat ze in de auto nog haar "mailtjes" te checken. Zelfs op een laptop.
Man man, zulke mensen die denken dat ze onmisbaar zijn. Hallo Sien! Je bent maar verkoopster van kranen hoor.
Als je iemand écht afstotelijk vindt?Komaan als ge aan zo'n verhaal meedoet kunde echt wat moeite doen.
Ja oké moest hij nu iemand zijn met rotte tanden, een lijfgeur om U tegen te zeggen of echt mega achterlijk zijn. Oké dan snap ik het.Als je iemand écht afstotelijk vindt?
Dan zou ik het ook totaal niet zien zitten om de hele week 24/24 constant op elkaar te zitten zonder een toevluchtsoord zoals een gsm te hebben hoor.
Volgens jou. Smaken verschillen hé. Hij ziet er inderdaad deftig uit, maar ik had het totaal niet over uiterlijk.... of echt mega achterlijk zijn. Maar laten we eerlijk zijn, .... Het is niet dat em shit staat te verkopen.
Ziggy ziet er echt op alle vlakken oké/deftig uit.

De beelden spreken boekdelen vind ik, ongeacht wat ze diplomatisch zegt.Iemand afstotelijk vinden of je niet aangetrokken voelen tot iemand zijn twee verschillende dingen. Ik denk niet dat ze hem afstotelijk vindt, dan had ze zich anders geuit want ze heeft nog steeds niks negatief gezegd over hem als persoon. Maar ze is niet bepaald tot hem aangetrokken.

Maar als het totaal uw type niet is qua persoon, interesses, of humor, totaal integendeel zelfs, hoe maak je dan veel 'leut'?Het is ook een kwestie van mentaliteit naar het experiment toe: ook al is er geen vonk of komt er geen verliefdheid, dan nog kan je proberen om er het beste van te maken en gewoon leut maken.
Alcohol.Maar als het totaal uw type niet is qua persoon, interesses, of humor, totaal integendeel zelfs, hoe maak je dan veel 'leut'?
Dat zijn wel een hoop aannames vind ik, gebaseerd op wat gemonteerde beelden door de programmamaker?Die Sien denkt gewoon dat ze met haar uiterlijk bij iemand zal belanden met een zekere status. Waarschijnlijk is haar realiteit een beetje vervormd door de mensen die ze volgt op Instagram of het milieu waar ze zich in bevind. Haar favoriete programma is wss desperate housewives of Antwerp. Jammer voor haar rijdt Mathias Schoenaerts of een type zoals Glen Janssens geen paard, of zijn het mega eikels als ze het wel doen. Met haar IQ of EQ zal ze vaak als speeltje aanzien geweest zijn, maar werd ze gedumpt eens het serieus werd. Daarmee ook die gekwetste ziel. Dan maar proberen via Blind getrouwd. Die gaan haar zeker koppelen aan iemand uit de milieus die ze percipieert dacht ze. Nu dat ook op niks uitgedraaid is, is ze natuurlijk mega ontgoocheld. Niks mis met Ziggy, maar tis niet wat ze zoekt. En ik denk eerlijk gezegd dat ze dat nooit zal vinden. Want voor haar zijn enorm veel mensen basse-classe. Dan maar hopen op een media-carrière ?
Stel dat die Ziggy volgende week ne lambo uit zijn garage rijdt, ze zal snel haar kar keren.
ja iddDat zijn wel een hoop aannames vind ik, gebaseerd op wat gemonteerde beelden door de programmamaker?
Tuurlijk, maar verwachten dat ze haar kar snel keert als Ziggy met een Lambo toekomt of dat ze via Blind Getrouwd op een media-carrière hoopt vind ik nogal forse aannames.Uiteindelijk doet iedereen hier maar aannames op basis van de gemonteerde beelden. Er zou hier anders maar weinig te vertellen zijn.