Blind getrouwd 2025

Sien doet mij denken aan een ex.
* Deze maand (niet week) niet schat. Ik heb klierkoorts en ik ben moe, ik kan u niet zien
* Mijn vader is ongeneeslijk ziek verklaard, ik wil alle resterende tijd met hem spenderen (ja ik vond dat zelf heel erg maar wat kan ik daar aan doen)?
* Je komt op plaats 5 Makila, ik doe echt mijn best tijd voor u vrij te maken maar het lukt niet

Op het einde: Makila je hebt geen respekt voor mijn situatie. Klootzak! :confused:

Maar ja we zagen elkaar maar 1x op 3-4-5 (?) weken (gemiddeld). We bleven gewoon vreemden voor elkaar. Op een gegeven moment trek ik dan ook een muurtje hé. Ik wil bij haar zijn en ik moet telkens vele weken wachten. Ja sorry in het begin had ik geduld maar zoiets werkt gewoon niet.

Verwijt ik het haar? Neen. Verwijt ik het mijzelf? Neen. Het is wat het is. We zijn mensen met gevoelens hé. Als al die zaken bij elkaar komen in het beginstadium van een relatie dan is het echt heel lastig of onmogelijk om er iets van te maken. 1 partij is er dan gewoon NIET klaar voor (door omstandigheden).

Ik kan Sien dus ergens wel volgen (ik heb ruimte voor mijzelf nodig, Opa is ziek .. blah blah blah) maar zoals gezegd: Is ze klaar voor een relatie? NEEN hé. We moeten dat durven benoemen.

Ruimte voor uzelf nodig is een excuus, als ge echt interesse hebt dan wilt ge gewoon afspreken.
Net zoals dat verhaal met die opa, dat was gewoon weer een emo excuus omdat haar riedeltje van tijd nodig voor mezelf afgezaagd begint te worden.
Het is niet dat ze duizenden kilometers verderop zou zitten, dit gaat over leven in Sint-Niklaas ipv Tremelo. Als haar opa in een palliatieve fase zit en elk moment kan sterven zou ik het wel volledig begrijpen natuurlijk.

Begreep ook dat ze zelfs niet naar mekaar stuurden na de huwelijksreis.

Ian is zijn grenzen serieus aan het aftasten. Wat een romantisch etentje moest worden draaide uit op een eindeloze, kinderlijke discussie over de vaatwas en de wasmachine. De ontmoeting met Bailey waar Maité ongetwijfeld hard naar uitkeek draaide uit op een totale afwijzing naar de hond toe. Als hij zo bezig blijft is zijn enige redding op een "ja" nog wel zijn missie met het leger. Als hij weg is kan hij tenminste geen bruggen meer opblazen. Maité is dan misschien wel bereid om de 2 gemiste weken na het het keuzemoment nog in te halen.

De houding van Sien als ze spreekt tegen Ziggy zegt al genoeg. Ze wijkt steeds van hem weg als ze tegen hem praat. En Ziggy had liever nee gezegd (vermoed ik) maar dan word hij de boeman.

Trek de stekker eruit, hier wordt niemand gelukkig van.

Kans dat Ziggy en Sien een koppel worden? Als de realiteit een dag verlof neemt en dan nog! Sien is op “jacht” naar de betere zelfstandige, dokter, tandarts, manager niet naar een fabrieksarbeider, dat is haar goed recht maar ZEG het dan dan weet ZIGGY waaraan en waaraf. Sien wil vooral vermijden dat zij de “ zwarte piet” krijgt! (Tenenkrullend hoe ze afscheid namen : afstandelijker “knuffelen” kan niet)

De houding van Sien als ze spreekt tegen Ziggy zegt al genoeg. Ze wijkt steeds van hem weg als ze tegen hem praat. En Ziggy had liever nee gezegd (vermoed ik) maar dan word hij de boeman.

Trek de stekker eruit, hier wordt niemand gelukkig van.
Boeman, hoe kan hij hier als de boeman aanzien worden?
Iedereen ziet toch hoe de vork in de steel zit.
Hij zou er beter zelf de stekker uit trekken om zijn eigenwaarde te behouden.

Paulien is dan wel geen makkelijke, dat is wel echt een zeer knappe vrouw.
Die zou zo in Hollywood kunnen meedraaien qua looks en stijl.

Wel raar hoe die na 2 dagen al een totaal vreemde 'liefie' noemt.

Kans dat Ziggy en Sien een koppel worden? Als de realiteit een dag verlof neemt en dan nog! Sien is op “jacht” naar de betere zelfstandige, dokter, tandarts, manager niet naar een fabrieksarbeider, dat is haar goed recht maar ZEG het dan dan weet ZIGGY waaraan en waaraf. Sien wil vooral vermijden dat zij de “ zwarte piet” krijgt! (Tenenkrullend hoe ze afscheid namen : afstandelijker “knuffelen” kan niet)
De kans dat de experten dit niet op voorhand wisten lijkt me toch wel zeer klein, anders kunnen ze beter hun diploma door de papierversnipperaar halen. Lijkt me dus gewoon opgezet spel om die 2 te koppelen om er zeker van te zijn dat er minstens bij 1 koppel wat drama gaat zijn.

Uiteindelijk komt so far Ziggy er wel nog goed uit, en zoals hierboven al gezegd: er is vermoedelijk wel een markt voor types zoals Sien. Zie liever dan ik alleszins, ik zou nooit zo kalm kunnen blijven als Ziggy

Paulien is dan wel geen makkelijke, dat is wel echt een zeer knappe vrouw.
Die zou zo in Hollywood kunnen meedraaien qua looks en stijl.

Wel raar hoe die na 2 dagen al een totaal vreemde 'liefie' noemt.
De knapste in heel dat programma leek me Paulien haar zus. Good genes.

Paulien is idd een knappe madam. Maar ik zou, als ik op vrouwen zou vallen, een Kim veel aantrekkelijker vinden. It's not all about de looks en iemands gedrag maakt imo iemand ook knapper of lelijker of zo.

Ik snap dat van Paulien knappe vrouw niet zo. Lelijk niet maar die haar bovenlip is vreemd.
Doe daarbij het neurotische gedrag en ik heb daar een heel meh gevoel bij.

Het idee dat Ziggy de juiste keuzes maakt om er goed uit te komen is toch ook een raar concept. Iets of wat zelfzekere man stapt er toch gewoon uit en je m'enfou of er mensen zijn die vinden dat je NOG harder moest proberen bij Elsa de ijskoningin.

Ik dacht eigenlijk ook te zien, dat Ziggy mee zijn ogen aan het draaien was net na de knuffel.

Ik gok, dat zij hem gewoon niet aantrekkelijk genoeg vind maar het niet durft te zeggen.
En als in haar ogen de sociale status dan ook niet is wat ze gehoopt had.
Weinigen geven dat wss graag open en bloot toe.
Maar zo verder doen, was daar het nut nog van, op tv komen?

Ik snap dat van Paulien knappe vrouw niet zo. Lelijk niet maar die haar bovenlip is vreemd.
Ik heb een jaar geleden door een zenuwontsteking een gezichtsverlamming gehad

Dat is nog een restant van een ontsteking. Of dat ooit nog 100% in orde komt weet ze niet maar ze zei dat ze al blij is dat ze dat gezichtsdeel terug kan bewegen. Ze laat tenminste niet snel aan haar gezicht werken. Aan haar lip kan ze niks aan doen. Of ja: Een operatie uitvoeren maar niet iedereen wil dat zomaar doen.

Doe daarbij het neurotische gedrag en ik heb daar een heel meh gevoel bij.
Ja dat is wel waar. Hopelijk zijn het momentopnames (het is en blijft TV) anders gaat dit niet lukken vrees ik.

Laatst bewerkt:
Je weet nooit hoe representatief de beelden zijn, maar tijdens de aflevering van gisteren dacht ik wel een paar keer: "How Ian... kalm... Verspeel uw kansen hier niet, jong". Ik vond die het nogal uit hangen. Dat wordt dan ook wel versterkt door een Antwerps accent precies :censored:

Sien en Ziggy, dat is gewoonweg hopeloos.

I

Je weet nooit hoe representatief de beelden zijn, maar tijdens de aflevering van gisteren dacht ik wel een paar keer: "How Ian... kalm... Verspeel uw kansen hier niet, jong". Ik vond die het nogal uit hangen. Dat wordt dan ook wel versterkt door een Antwerps accent precies :censored:

Sien en Ziggy, dat is gewoonweg hopeloos.

I
Kempisch accent. Wij hebben niets met die mannen te maken.

Terug
Bovenaan