Blind getrouwd 2025

GLE is toch al een wagen die ergens rond de >80K start (basisprijs) ik ga graafmachines verkopen . . . . enne (echte) LV handtassen zijn zelfs in tweedehands niet goedkoop. . . . en ik kan me voorstellen dat Sien meer dan 1 (dure) handtas heeft . . . . ik zou de motivatie van de experts eens willen weten waarom men Sien en Ziggy heeft gematched ....?
Heb ik dat goed gezien dat die GLE omgebouwd was tot lichte vracht?

Seg, dat is hier niet de Australische versie waar scheefpoeperij de norm is hé.
+
Ene ziet zijn vrouw op den trouw, en hij zegt doodleuk: "neen daar trouw ik niet mee en hij vertrekt asap"
+
Een dame had op voorhand aangegeven aan de experts absoluut geen kinderen te willen, dus ze vraagt aan hem: Heb je kinderen? Zegt hij: Ja 5 stuks! :rofl:

Vergeleken met het buitenland in blind getrouwd België nog vrij saai :tongue:

Australische versie vorig jaar of jaar daarvoor: man geeft aan "experten" aan liefst een vrouw / type te hebben, slank, niet groter dan hijzelf, liefst blond, ziet aan het altaar verschijnen : (als ik het me goed herinner) een "zeer struise" (we blijven vriendelijk) vrouw die op hoge hielen groter is dan hij en rosse haarkleur, je zag aan die man dat hij ook wou vertrekken maar het (nipt?) niet gedaan heeft

Australische versie vorig jaar of jaar daarvoor: man geeft aan "experten" aan liefst een vrouw / type te hebben, slank, niet groter dan hijzelf, liefst blond, ziet aan het altaar verschijnen : (als ik het me goed herinner) een "zeer struise" (we blijven vriendelijk) vrouw die op hoge hielen groter is dan hij en rosse haarkleur, je zag aan die man dat hij ook wou vertrekken maar het (nipt?) niet gedaan heeft
Met die rode truck zal ik wel eens testrijden zegt. Je weet nooit dat het comfortabel voelt.

het is ook altijd leuk om te trachten te voorspellen wat er volgende week zal gebeuren

Paulien wordt hysterisch nadat ze ontdekt Kim een geheime voorraad Prinskoeken in haar nachtkastje bewaart en spreekt van een onherstelbare vertrouwensbreuk
Maité steekt per ongeluk een rode onderbroek mee in de was zodat alle legerkleren van Ian roze zijn geworden
Leander zegt Ellen dat hij niet mee wil naar een optreden van Beyonce. Volgend shot: Leander en Ellen op een optreden van Beyonce.

het is ook altijd leuk om te trachten te voorspellen wat er volgende week zal gebeuren

Paulien wordt hysterisch nadat ze ontdekt Kim een geheime voorraad Prinskoeken in haar nachtkastje bewaart en spreekt van een onherstelbare vertrouwensbreuk
Maité steekt per ongeluk een rode onderbroek mee in de was zodat alle legerkleren van Ian roze zijn geworden
Leander zegt Ellen dat hij niet mee wil naar een optreden van Beyonce. Volgend shot: Leander en Ellen op een optreden van Beyonce.
Blijkt dat die mannen die enkel het lichaam van Maite wilden eigenlijk gewoon Ziggy was toen ze samen in Zwitserland waren.

Ian werkt toch wel serieus op de zenuwen. Heel veel noten op zijne zang. :) Ook veel te fel. “Da gaan we nie doen”. Gelukkig laat Maite haar niet doen. Heeft hem duidelijk op zijn plek gezet na dat wandelingetje met de hond die wel heel bizar urineert. :)

Paulien ook, met haar drama omdat er niet na 10 seconden antwoord krijgt op haar sms’en.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ian werkt toch wel serieus op de zenuwen. Heel veel noten op zijne zang. :) Ook veel te fel. “Da gaan we nie doen”. Gelukkig laat Maite haar niet doen. Heeft hem duidelijk op zijn plek gezet na dat wandelingetje met de hond die wel heel bizar urineert. :)

Paulien ook, met haar drama omdat er niet na 10 seconden antwoord krijgt op haar sms’en.
Loop jij een aflevering voor of serieus achter of waar heb ik dit gemist?

Laatst bewerkt door een moderator:
Stond anders gewoon op de digitale krant omdat het blijkbaar in de dag allemaal staat, daar heb je geen vtm go voor nodig.
Geen idee of het ook op tv naar voor komt.

Nice kan al niet wachten om dit vanavond te zien.

Terug
Bovenaan