Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks mis met haar uiterlijk, enkel verwondering en humane interesse in haar etniciteit en hoe ze in een Vlaams gezin terechtgekomen is.Amai wat een aanames in die laatse paar berichten hier.
De keuze van een hond is toch persoonlijk, de commentaar op iemands uiterlijk, hoe die hond loopt daar zal wel een logische (medische) verklaring voor zijn, dat seksisme....
Klopt en als die pist staat die op 2 voorste poten, wtf??
Laat het ons wel een beetje beschaafd houden.Niks mis met haar uiterlijk, enkel verwondering en humane interesse in haar etniciteit en hoe ze in een Vlaams gezin terechtgekomen is.
Alleen vreemd dat de mama een Oost-Vlaamse tongval heeft en zij totaal niet, dat doet toch vermoeden dat ze hier op latere leeftijd terecht gekomen is. Overigens echt geen problemen mee, haar afkomst boeit me gewoon meer dan Ian zijn mentale problemen.Ze lijkt toch wel echt op de mama die kort in beeld kwam.
Al die haat op dat hondje en het ziet er zo'n lief beestje uit![]()
Mijn ouders praten met een antwaarps accent. Ik totaal niet. Da wil dus niks zeggen. Mijn spraak lijkt totaal niet op dat van mijn ouders.Alleen vreemd dat de mama een Oost-Vlaamse tongval heeft en zij totaal niet, dat doet toch vermoeden dat ze hier op latere leeftijd terecht gekomen is. Overigens echt geen problemen mee, haar afkomst boeit me gewoon meer dan Ian zijn mentale problemen.
Ja, die hond is Riadh Bari niveau.Sorry, maar dat vind ik dan weer hilarischhangt je mannelijkheid af van hoe groot je hond is?

En wat ivm 5 maanden later? Ze laten het nog even in het ongewisse. Over een paar minuutjes weten we het.Allé Ellen zegt dan toch ja. Oef, want zo'n kerel zou'k toch niet laten schieten.
Amai, dat denk ik ook!Allé hup de Leander weer vrij. De madam die hem aan de haak gaat slaan gaat toch met haar gat in de boter gevallen zijn.
Jammer dat Ellen en Leander het niet hebben gehaald. Ik snap hun uitleg wel, die 'spark' kan je niet forceren als die er niet is. Persoonlijk snap ik wel niet hoe je én zo goed kan overeen komen, én een goed intiem leven kan hebben, en dan toch niet verliefd wordt. Ik kan die intimiteit en verliefdheid wel niet scheiden, da's misschien een heel persoonlijke trek.
Maar allez, toch een vorm van serieus water bij de wijn doen naar Maïté door dan niet meer wekenlang weg te moeten zijn met het leger.