Blind getrouwd 2025

Amai wat een aanames in die laatse paar berichten hier.
De keuze van een hond is toch persoonlijk, de commentaar op iemands uiterlijk, hoe die hond loopt daar zal wel een logische (medische) verklaring voor zijn, dat seksisme....

Amai wat een aanames in die laatse paar berichten hier.
De keuze van een hond is toch persoonlijk, de commentaar op iemands uiterlijk, hoe die hond loopt daar zal wel een logische (medische) verklaring voor zijn, dat seksisme....
Niks mis met haar uiterlijk, enkel verwondering en humane interesse in haar etniciteit en hoe ze in een Vlaams gezin terechtgekomen is.

'Genetisch iets misgelopen.' Damn. Omgelukkig uitgedrukt, mr Vlaams Belang. Die Ian mag in zijn handjes knijpen met zo'n geduldige vrouw. Ieder ander zou gillend wegrennen met zijn autistische, dwangmatige trekjes.

Klopt en als die pist staat die op 2 voorste poten, wtf??

Nochtans iets wat meerdere honden doen, op hun voorpoten gaan staan. Wel vooral kleinere rassen.
En in deze was het vooral omdat hij tijdens het plassen vooruit getrokken werd, wat voor het beestje niet zo aangenaam is.

Niks mis met haar uiterlijk, enkel verwondering en humane interesse in haar etniciteit en hoe ze in een Vlaams gezin terechtgekomen is.
Laat het ons wel een beetje beschaafd houden.
Haar etniciteit hoeft niet in vraag gesteld te worden. En als kind van 2 Vlamingen geraak je in een Vlaams gezin.

Ze lijkt toch wel echt op de mama die kort in beeld kwam.
Alleen vreemd dat de mama een Oost-Vlaamse tongval heeft en zij totaal niet, dat doet toch vermoeden dat ze hier op latere leeftijd terecht gekomen is. Overigens echt geen problemen mee, haar afkomst boeit me gewoon meer dan Ian zijn mentale problemen.

Alleen vreemd dat de mama een Oost-Vlaamse tongval heeft en zij totaal niet, dat doet toch vermoeden dat ze hier op latere leeftijd terecht gekomen is. Overigens echt geen problemen mee, haar afkomst boeit me gewoon meer dan Ian zijn mentale problemen.
Mijn ouders praten met een antwaarps accent. Ik totaal niet. Da wil dus niks zeggen. Mijn spraak lijkt totaal niet op dat van mijn ouders.

Ik ben geadopteerd ja .. toen ik 1 jaar was.

Niet iedereen neemt het accent en dialect over van zijn ouders.

Zoals verwacht, den Ian mag met den hond gaan wandelen. Het was slikken of stikken. :tongue:

Allé Ellen zegt dan toch ja. Oef, want zo'n kerel zou'k toch niet laten schieten.
En wat ivm 5 maanden later? Ze laten het nog even in het ongewisse. Over een paar minuutjes weten we het.
Maar ongeacht of ze nu nog samen zijn, ze heeft het tenminste nog verder geprobeerd.

VTM wil het zo hard opnemen voor Sien dat het storend wordt. Nee Sien wordt niet hard aangepakt 'omdat ze het niet voelt'. Ze werd hard aangepakt omdat ze het experiment totaal niet is aangegaan, en geen enkele openheid of moeite heeft gedaan.
Ellen van Leander heeft het ook niet gevoeld uiteindelijk, maar wel haar best gedaan.

Jammer dat Ellen en Leander het niet hebben gehaald. Ik snap hun uitleg wel, die 'spark' kan je niet forceren als die er niet is. Persoonlijk snap ik wel niet hoe je én zo goed kan overeen komen, én een goed intiem leven kan hebben, en dan toch niet verliefd wordt. Ik kan die intimiteit en verliefdheid wel niet scheiden, da's misschien een heel persoonlijke trek.

Jammer dat Ellen en Leander het niet hebben gehaald. Ik snap hun uitleg wel, die 'spark' kan je niet forceren als die er niet is. Persoonlijk snap ik wel niet hoe je én zo goed kan overeen komen, én een goed intiem leven kan hebben, en dan toch niet verliefd wordt. Ik kan die intimiteit en verliefdheid wel niet scheiden, da's misschien een heel persoonlijke trek.

Ik snap just niks van hun uitleg. Ik zie een vrouw die eerst aan zichzelf had moeten werken voor ze een ander persoon mee sleurde in whatever er in haar hoofd blokkeert.

Slightly off-topic, maar is dat nu ook geen vreemde carrièreswitch van Ian? Van militair naar zelfstandig werfleider bij 2 bedrijven? Terwijl hij zelf aangeeft structuur nodig te hebben? Dieje moet toch gek worden dan van de chaos en onvoorspelbaarheid van bouwwerven soms, lijkt mij. :) Maar allez, toch een vorm van serieus water bij de wijn doen naar Maïté door dan niet meer wekenlang weg te moeten zijn met het leger.

Terug
Bovenaan