Avondland
Well-known member
Ik denk dat dat in Vlaanderen nogal meevalt. MAFS Australië daarentegen ...Zo te zien is dit programma ook een goede springplank om het te maken als influencer. Of dat nu positief is laat ik in het midden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat in Vlaanderen nogal meevalt. MAFS Australië daarentegen ...Zo te zien is dit programma ook een goede springplank om het te maken als influencer. Of dat nu positief is laat ik in het midden.
Zo te zien is dit programma ook een goede springplank om het te maken als influencer. Of dat nu positief is laat ik in het midden.
ik denk dat Paulien vooral diegene is die meedeed om héél véél aandacht te krijgen.Waarom denk je dat Sien meedeed?
Yups, da's volgens mij, exact wat ze zoekt, eene die het bord spaghetti tegen de muur plakt omdat het te warm/koud is als meneer van't café komt....sommige vrouwen hebben voor dat soort "mannen" een weak spot (begrijpen wie kan).Ellen wilt dus liever een Alfaman met losse handjes die haar bij de keel grijpt. Een soort Jelle Van Damme dus?
Het idee dat als het niet Leander is, die ze soms vermoeiend vond, het maar een holbewoner met losse handjes moet zijn, is toch ook gewoon debiel? Er bestaan geen andere mannen dan die twee types ofzo?Yups, da's volgens mij, exact wat ze zoekt, eene die het bord spaghetti tegen de muur plakt omdat het te warm/koud is als meneer van't café komt....sommige vrouwen hebben voor dat soort "mannen" een weak spot (begrijpen wie kan).
Bij tieners is het toch 9/10 den Johnny boy (niet noodzakelijk ne bad boy maar toch minstens zo ne stoere Johnny macho type) die het haalt bij de meisjes en ne brave gast zoals Leander verliest daar tegen wegens te saai en te weinig uitdagend.Het idee dat als het niet Leander is, die ze soms vermoeiend vond, het maar een holbewoner met losse handjes moet zijn, is toch ook gewoon debiel? Er bestaan geen andere mannen dan die twee types ofzo?
. Je zou toch verwachten dat ze al een iets nuchtere kijk daarop heeft.Florence? Flik?Verder knap wel van die Florence hoe ze haar flik heeft gecastreerd.
Goh, met mijn (beperkte) ervaringen in het datingwereldje, en das dan nog wat ouder (rond de 40), gaan nogal wat vrouwen nog steeds voor de alfamannetjes. Bijlange niet allemaal uiteraard.Echter een vrouw van 31 (?) is geen tiener. Je zou toch verwachten dat ze al een iets nuchtere kijk daarop heeft.
Maar het is zoals ze zegt: Als je het niet voelt, voel je het niet zeker?
Paulien geeft mij creepy vibes. Die straalt één en al show en fake uit. Ik hoop voor Kim dat ik fout zit, en als het toch zo is dat ze er op tijd uit stapt.Kim en Paulien is toch het mooiste koppel van blind getrouwd vind ik.
Haar gezichtsverlamming helpt alvast niet. Als ze dan nog een paniekaanvalletje krijgt of ze weer haar momentje heeft, dan krijg je al helemaal creepy vibes.Paulien geeft mij creepy vibes. Die straalt één en al show en fake uit. Ik hoop voor Kim dat ik fout zit, en als het toch zo is dat ze er op tijd uit stapt.
Misschien is dat wel degelijk iets uit de evolutie ? De meeste dieren kiezen de vrouwtjes ook het alfa mannetje uit om nageslacht te produceren en uiteraard zit daar een van variaties tussen . . . ik vermoed dat vrouwen wel degelijk een partner kiezen waarmee ze kindjes willen hebben en in hun diepe binnenste zullen ze ook wel een type hebben waar ze altijd voor vallen en plezier mee willen maken.Het idee dat als het niet Leander is, die ze soms vermoeiend vond, het maar een holbewoner met losse handjes moet zijn, is toch ook gewoon debiel? Er bestaan geen andere mannen dan die twee types ofzo?
Wie??? bedoel je Maite en Ian?Verder knap wel van die Florence hoe ze haar flik heeft gecastreerd.

Nee, Florence en flik zijn een koppel uit een eerdere jaargangWie??? bedoel je Maite en Ian?![]()
Het is Jiri! Punt aan de lijn!Nee, Florence en flik zijn een koppel uit een eerdere jaargang
ik hoop ook dat ze doorheeft welk vlees ze in de kuip heeft voor ze er een huis mee koopt of zo.Paulien geeft mij creepy vibes. Die straalt één en al show en fake uit. Ik hoop voor Kim dat ik fout zit, en als het toch zo is dat ze er op tijd uit stapt.
toch nog altijd minder erg dan dat die Kim en Paulien wel zijn gaan samenwonen.
Ach wie weet, weinigen hier die die twee echt kennen in het dagelijks leven. We zien ook maar hetgeen we op camera zien tijdens het filmen.toch nog altijd minder erg dan dat die Kim en Paulien wel zijn gaan samenwonen.
Ik blijf mij afvragen of ian gwn niet kon wennen aan de hond lol