Blind getrouwd 2025

Waarom denk je dat Sien meedeed?
ik denk dat Paulien vooral diegene is die meedeed om héél véél aandacht te krijgen.

Los daarvan vraag ik me altijd af wie de mensen zijn die op pakweg IG al die kandidaten (of andere BV's of influencers) volgt. Waarom ? XXX draagt een kleedje van [sponsor]. 3000 likes. Hebben die mensen echt niet door dat ze naar reclame zitten te kijken ?

Verder knap wel van die Florence hoe ze haar flik heeft gecastreerd.

Ellen wilt dus liever een Alfaman met losse handjes die haar bij de keel grijpt. Een soort Jelle Van Damme dus?
Yups, da's volgens mij, exact wat ze zoekt, eene die het bord spaghetti tegen de muur plakt omdat het te warm/koud is als meneer van't café komt....sommige vrouwen hebben voor dat soort "mannen" een weak spot (begrijpen wie kan).

Yups, da's volgens mij, exact wat ze zoekt, eene die het bord spaghetti tegen de muur plakt omdat het te warm/koud is als meneer van't café komt....sommige vrouwen hebben voor dat soort "mannen" een weak spot (begrijpen wie kan).
Het idee dat als het niet Leander is, die ze soms vermoeiend vond, het maar een holbewoner met losse handjes moet zijn, is toch ook gewoon debiel? Er bestaan geen andere mannen dan die twee types ofzo?

Het idee dat als het niet Leander is, die ze soms vermoeiend vond, het maar een holbewoner met losse handjes moet zijn, is toch ook gewoon debiel? Er bestaan geen andere mannen dan die twee types ofzo?
Bij tieners is het toch 9/10 den Johnny boy (niet noodzakelijk ne bad boy maar toch minstens zo ne stoere Johnny macho type) die het haalt bij de meisjes en ne brave gast zoals Leander verliest daar tegen wegens te saai en te weinig uitdagend.

Echter een vrouw van 31 (?) is geen tiener :LOL:. Je zou toch verwachten dat ze al een iets nuchtere kijk daarop heeft.
Maar het is zoals ze zegt: Als je het niet voelt, voel je het niet zeker?

Echter een vrouw van 31 (?) is geen tiener :LOL:. Je zou toch verwachten dat ze al een iets nuchtere kijk daarop heeft.
Maar het is zoals ze zegt: Als je het niet voelt, voel je het niet zeker?
Goh, met mijn (beperkte) ervaringen in het datingwereldje, en das dan nog wat ouder (rond de 40), gaan nogal wat vrouwen nog steeds voor de alfamannetjes. Bijlange niet allemaal uiteraard.
Kim en Paulien is toch het mooiste koppel van blind getrouwd vind ik.
Paulien geeft mij creepy vibes. Die straalt één en al show en fake uit. Ik hoop voor Kim dat ik fout zit, en als het toch zo is dat ze er op tijd uit stapt.

Paulien geeft mij creepy vibes. Die straalt één en al show en fake uit. Ik hoop voor Kim dat ik fout zit, en als het toch zo is dat ze er op tijd uit stapt.
Haar gezichtsverlamming helpt alvast niet. Als ze dan nog een paniekaanvalletje krijgt of ze weer haar momentje heeft, dan krijg je al helemaal creepy vibes.

Dus misschien valt het nog mee in praktijk, misschien ook niet. Geen idee. Daarvoor ken ik Paulien niet goed genoeg of laten we zeggen: helemaal niet.

Misschien is dat wel degelijk iets uit de evolutie ? De meeste dieren kiezen de vrouwtjes ook het alfa mannetje uit om nageslacht te produceren en uiteraard zit daar een van variaties tussen . . . ik vermoed dat vrouwen wel degelijk een partner kiezen waarmee ze kindjes willen hebben en in hun diepe binnenste zullen ze ook wel een type hebben waar ze altijd voor vallen en plezier mee willen maken.
Sommigen kiezen met hun hart, sommigen met hun verstand en soms is het beide . . . . voorbeeld uit de praktijk : vrouwelijke collega op't werk.... ze was getrouwd met een goede gast (type Leander) goede job, verdiende goed geld etc . . . maar het kwam eruit, met haar verstand wist ze dat het een goede vent zou zijn die haar zou respecteren, een goede papa, trouw, geen dronkaard etc . . . aangezien ze veel reisde en regelmatig van huis was had ze wel een "vriend" in Milaan zitten en aangezien ze minstens 1 x per maand daar moest zijn "voor het werk" . . . dat was haar hart keuze, haar type(maar geen toekomst). Omgekeerd ook gezien vertegenwoordiger die het omgekeerde zei van zijn vrouw, met zijn verstand wist hij dat ze een goede mama ging zijn, trouw, goed inkomen etc . . . maar het was niet zijn hart keuze.
Ik denk dat als zo'n koppels samen blijven ze na een tijd, op latere leeftijd, toch verliefd (kunnen) worden op die keuze van het verstand...

toch nog altijd minder erg dan dat die Kim en Paulien wel zijn gaan samenwonen.
Ach wie weet, weinigen hier die die twee echt kennen in het dagelijks leven. We zien ook maar hetgeen we op camera zien tijdens het filmen.

Ik had al ergens gelezen dat Paulien haar extreem eetregime alvast had opgegeven omdat dit niet meer doenbaar was nu ze iemand had leren kennen waarmee ze rekening mee moet houden. En misschien (hopelijk voor Kim) valt dat controlefreak gehalte in het echte leven wel mee en is dat uitvergroot tijdens de uitzendingen.

Een huwelijk loopt jammer genoeg niet altijd zoals gehoopt. Ik wens Ian en Maité en ook Kim en Paulien nog veel geluk toe in het leven.

Spijtig, vond het ook wel eens leuk om te zien dat een ‘minder aantrekkelijke’ man zoals Ian werd uitverkozen om deel te nemen. Meestal is het picture perfect

Terug
Bovenaan