Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas geen tweede Stijn en Nuria. Ik vind ook wel dat het niet altijd mooie mensen moeten zijn. Het innerlijke zit van binnen.Spijtig, vond het ook wel eens leuk om te zien dat een ‘minder aantrekkelijke’ man zoals Ian werd uitverkozen om deel te nemen. Meestal is het picture perfect
Prachtig verwoord.Helaas geen tweede Stijn en Nuria. Ik vind ook wel dat het niet altijd mooie mensen zijn. Het innerlijke zit van binnen.
Je moet de aantrekkingskracht hebben ... het uiterlijke vergaat.
Wonen sinds deze maand ook samen op het zurenborg in Antwerpen.toch nog altijd minder erg dan dat die Kim en Paulien wel zijn gaan samenwonen.

Waar zitten de MAFS Australia kijkers? Blind getrouwd is toch maar een saai seutenspellement in vergelijking met het drama daar![]()

Saaie stukken en herhaling doorspoelen FTW.Idd veel beter dan de Vlaamse versie, maar dat wordt veel te lang uitgerokken vind ik. Vorige keer bijna 40 afleveringen ofzo.
Ik ga wss toch weer kijken hoor![]()
Idd veel beter dan de Vlaamse versie, maar dat wordt veel te lang uitgerokken vind ik. Vorige keer bijna 40 afleveringen ofzo.
Ik vind dat allemaal veel te lang duren en kan het niet opbrengen om zoveel tijd te verschijten om dat te kijken. Ergens wel jammer want de dinner parties zijn altijd om van te smullen.Waar zitten de MAFS Australia kijkers? Blind getrouwd is toch maar een saai seutenspellement in vergelijking met het drama daar![]()
Wat een playerIan doet het toch maar weer...
![]()
Mooie primeur voor ‘Blind getrouwd’: voor het eerst vormen kandidaten uit verschillende seizoenen een koppel
“Elk apart gezocht naar de liefde, gevonden bij elkaar.” Met die woorden maken Isabelle Olivier (28) en Ian Slootmans (29), beiden deelnemers uit verschillende seizoenen van het VTM-programma ‘Blind getrouwd’, hun relatie wereldkundig. Het is de eerste keer dat twee kandidaten over de seizoenen...www.hln.be

Soort zoekt soort.Ian doet het toch maar weer...
![]()
Mooie primeur voor ‘Blind getrouwd’: voor het eerst vormen kandidaten uit verschillende seizoenen een koppel
“Elk apart gezocht naar de liefde, gevonden bij elkaar.” Met die woorden maken Isabelle Olivier (28) en Ian Slootmans (29), beiden deelnemers uit verschillende seizoenen van het VTM-programma ‘Blind getrouwd’, hun relatie wereldkundig. Het is de eerste keer dat twee kandidaten over de seizoenen...www.hln.be

Allee, dat iedereen dat hier beter vindt.Idd veel beter dan de Vlaamse versie, maar dat wordt veel te lang uitgerokken vind ik. Vorige keer bijna 40 afleveringen ofzo.

Wat bedoel je hier precies mee?Soort zoekt soort.![]()
Dat is ook super-scriptedAllee, dat iedereen dat hier beter vindt.
Ik vind dat nu eens werkelijk onbekijkbaar. Neemt gewoon alle charme van onze versie weg. Lijkt me ook gewoon scripted. En ook geen fan van de montage stijl.
Maar ieder zijn ding uiteraard.![]()