Blind getrouwd 2025

Ik vind het ook jammer. Een koppel dat je op het eerste zicht nooit zou geven dat ze zo ver zouden geraken samen. En dan springt het toch nog af...

Spijtig, vond het ook wel eens leuk om te zien dat een ‘minder aantrekkelijke’ man zoals Ian werd uitverkozen om deel te nemen. Meestal is het picture perfect
Helaas geen tweede Stijn en Nuria. Ik vind ook wel dat het niet altijd mooie mensen moeten zijn. Het innerlijke zit van binnen.
Je moet de aantrekkingskracht hebben ... het uiterlijke vergaat.

Laatst bewerkt:
Jammer, maar verbaast me toch echt niet eigenlijk. Toch te veel red flags gezien bij Ian en dan heb ik het allesbehalve over zijn uiterlijk.

Ik vond die Ian toch maar een vervelend ventje.

Ok, die Maité leek mij ook niet de vrouw van de diepgaande gesprekken, maar ik vond dit nu toch echt wel geen leuk koppel.

Waar zitten de MAFS Australia kijkers? Blind getrouwd is toch maar een saai seutenspellement in vergelijking met het drama daar 🤩

Waar zitten de MAFS Australia kijkers? Blind getrouwd is toch maar een saai seutenspellement in vergelijking met het drama daar 🤩

Idd veel beter dan de Vlaamse versie, maar dat wordt veel te lang uitgerokken vind ik. Vorige keer bijna 40 afleveringen ofzo.

Ik ga wss toch weer kijken hoor :crazy:

Zoals elk jaar : actie gegarandeerd :cool: MAFS Australia, no brainer alhoewel ik denk dat er acteur(s)/actrice(s) tussen zitten.

Idd veel beter dan de Vlaamse versie, maar dat wordt veel te lang uitgerokken vind ik. Vorige keer bijna 40 afleveringen ofzo.

Saaie stukken en herhaling doorspoelen FTW.

Ze zijn bezig op VTM. De red flag/green flag sessie, de intimacy sessies bij Allessandra en vooral dinner party nr. 2 zijn pareltjes. Queen bee and her hive van onzekere meisjes, een bully van "middelbare meisjesschool speelplaats"-niveau, eentje die praat in zelfhulpboek-termen en nul komma nul rekening houdt met haar vent, plus een vent die overal flagrant staat te liegen. Heerlijk.

In Australië bestaat er wetgeving dat X% van alle programmatie op TV van Australische makelij moet zijn. Daarom hebben die programma's allemaal absurd veel afleveringen. The Block Australië is nog zo'n voorbeeld.

Ik vind dat allemaal veel te lang duren en kan het niet opbrengen om zoveel tijd te verschijten om dat te kijken. Ergens wel jammer want de dinner parties zijn altijd om van te smullen.

Ian doet het toch maar weer...

Wat een player :bow:

Ian doet het toch maar weer...

Soort zoekt soort. ;)

Allee, dat iedereen dat hier beter vindt.

Ik vind dat nu eens werkelijk onbekijkbaar. Neemt gewoon alle charme van onze versie weg. Lijkt me ook gewoon scripted. En ook geen fan van de montage stijl.

Maar ieder zijn ding uiteraard. :)

Allee, dat iedereen dat hier beter vindt.

Ik vind dat nu eens werkelijk onbekijkbaar. Neemt gewoon alle charme van onze versie weg. Lijkt me ook gewoon scripted. En ook geen fan van de montage stijl.

Maar ieder zijn ding uiteraard. :)
Dat is ook super-scripted :tongue:

Mijn vrouw heeft het ook wel eens een tijd gevolgd. Zelf kon ik er ook niet echt naar kijken. Té dramatisch en té langdradig.
De Vlaamse versie kan ik wel nog appreciëren, al is dat na de zoveelste jaargang ook niet dàt meer + het wordt op zo'n manier gemonteerd dat je er weinig uit kan opmaken.

Maar ja, dat is reality zeker. Ofwel té scripted (want in zekere mate zijn ze allemaal wel wat scripted), ofwel té saai (Big Brother, kuch). Er zijn weinig reality-reeksen die de goede balans vinden.

Terug
Bovenaan