Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Candice vond ik wel heel high maintenance overkomen. ‘Allé Marijn, trek eens duusd foto’s van mij, maar neeeeen, de camera niet zo scheef houden. Hihi draag mij naar de kamer, als ik teveel weeg, zet mij dan maar neer hé.’ En dan die (gespeelde) verontwaardiging omdat hij haar effectief neerzet.
Denk dat Marijn (of was het Merijn?) dat in het begin en in de setting van een reis wel nog tof vindt, maar dat dat ook niet blijft duren. En die fysieke aantrekking, zoals het er op tv uitziet, is ook maar het enige dat ze hebben, meer diepgang hebben ze nog niet getoond.
Gij zijt gewoon jaloers gij :v

Dat een relatie niet zou vallen bij het LELIJK ANTWAAARPS ACCENT van die kerel, daar moest ik toch ook even de wenkbrauwen fronsen. Natuurlijk kan dat vrouwmens er geen uur mee staan praten; als zijn dubbele kin het woord niet voert, dan is het zijn dialect dat haar afschrikt...

Ik vond Davy en Hanne deze keer toch ook een pak relaxter en contenter overkomen. Niet dat dat daar gegarandeerd iets goed komt maar toch geen ambetante of vreemde mensen imo :v.

Die Nathalie is ook wel echt superrustig en begrijpend. Doet mij wat denken aan Nick en Veerle (van het tweede seizoen?) met dat verschil dat Dennis blijkbaar niet eens de moeite wilt doen om uit te leggen wat het probleem was in zijn hoofd?

Sven en Veerle zijn allebei niet echt goed bezig :v. Gewoon slecht gematched daar.

Candice en Marijn meer van't zelfde dus geen verrassingen en geen commentaar :unsure:

Ik vond Davy en Hanne deze keer toch ook een pak relaxter en contenter overkomen. Niet dat dat daar gegarandeerd iets goed komt maar toch geen ambetante of vreemde mensen imo :v.

Die Nathalie is ook wel echt superrustig en begrijpend. Doet mij wat denken aan Nick en Veerle (van het tweede seizoen?) met dat verschil dat Dennis blijkbaar niet eens de moeite wilt doen om uit te leggen wat het probleem was in zijn hoofd?

Sven en Veerle zijn allebei niet echt goed bezig :v. Gewoon slecht gematched daar.

Candice en Marijn meer van't zelfde dus geen verrassingen en geen commentaar :unsure:
Ik volg je wel. Dennis moet zich wat minder aanstellen.

Het is hier precies de Dave fanclub? Alle respect voor zijn handicap maar ik heb toch echt te doen met Hanne zene

schrijf je je in voor Blind Getrouwd, wachtend op de man van je leven...

word je dan gekoppeld met een stotteraar die fan is van FC de kampioenen, een hopla sticker heeft op zijn gsm en de dag liefst in stilte doorbrengt, ... ik vind het echt een straffe madam dat ze er alsnog het beste van wil maken

Het is hier precies de Dave fanclub? Alle respect voor zijn handicap maar ik heb toch echt te doen met Hanne zene

word je dan gekoppeld met een stotteraar die fan is van FC de kampioenen, een hopla sticker heeft op zijn gsm en de dag liefst in stilte doorbrengt, ... ik vind het echt een straffe madam dat ze er alsnog het beste van wil maken
Wat hebben zijn interesses nu met de man van haar dromen te maken? Als ik een ferm knap lief heb, maar ze wilt alle concerten van Niels Destadsbader zien, so what? 🙃

Meestal trekken tegenpolen elkaar aan.

Nu laat je duidelijk merken wat je daar zelf van vindt maar als zij daar mee kan leven ... so what? Ik vind dat Davy en Hanne in deze aflevering meer tot elkaar zijn gekomen. Vergeet niet dat je als stotteraar een heuse drempel over moet, laat staan dat je nog eens extra druk krijgt met een cameraploeg rondom je, wetende dat een miljoen mensen naar je aan het gapen zijn in primetime op zondagavond.

Nu laat je duidelijk merken wat je daar zelf van vindt maar als zij daar mee kan leven ... so what? Ik vind dat Davy en Hanne in deze aflevering meer tot elkaar zijn gekomen. Vergeet niet dat je als stotteraar een heuse drempel over moet, laat staan dat je nog eens extra druk krijgt met een cameraploeg rondom je, wetende dat een miljoen mensen naar je aan het gapen zijn in primetime op zondagavond.
Dave heeft eerder professionele hulp nodig heeft dan een onbekende vrouw waarmee hij aan zo'n crazy avontuur begint.

Ik vind het gewoon niet echt fair voor Hanne die gekoppeld wordt aan iemand met zo'n bagage, dit lijkt me meer sensatie TV van de makers om iemand die héél gemakkelijk babbelt te koppelen aan iemand die geniet van zijn muziek en stilte en het babbelen liever vermijdt... dan weet je op voorhand dat dit conflicten gaat geven hé.

Alle voorbije seizoenen hebben al meer dan genoeg duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is om een goeie blinde match te vinden ... ga dan als tv-makers de problemen toch niet opzoeken door iemand te selecteren die duidelijk niet goed in zijn vel zit en gewoon professioneel geholpen moet worden.

Dat is toch algemeen het probleem in dit programma? De experts denken nog steeds "opposites attract". Dat klopt in de zin dat als je elkaar goed leert kennen, dat dat dan zo kan zijn. Maar voor zo'n "kort" avontuur als Blind Getrouwd klopt dat zeker niet. Dan zoek je iemand waar je mee overeen komt en waar je gelijkenissen mee hebt. Vorig jaar hetzelfde, Sonny die graag gezond eet en veel sport. Laura die liever als ne patattenzak in de zetel hangt. Tja, wat gaan die nu ooit samen doen...

Dave heeft eerder professionele hulp nodig heeft dan een onbekende vrouw waarmee hij aan zo'n crazy avontuur begint.

Ik vind het gewoon niet echt fair voor Hanne die gekoppeld wordt aan iemand met zo'n bagage, dit lijkt me meer sensatie TV van de makers om iemand die héél gemakkelijk babbelt te koppelen aan iemand die geniet van zijn muziek en stilte en het babbelen liever vermijdt... dan weet je op voorhand dat dit conflicten gaat geven hé.

Alle voorbije seizoenen hebben al meer dan genoeg duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is om een goeie blinde match te vinden ... ga dan als tv-makers de problemen toch niet opzoeken door iemand te selecteren die duidelijk niet goed in zijn vel zit en gewoon professioneel geholpen moet worden.
Ik snap dat ook niet, u inschrijven wanneer ge zelf in de knoop ligt met uzelf. Los uw eigen problemen eerst op alvorens die van een ander er mogelijks bij te gaan nemen. De helft van de kandidaten hebben psychische begeleiding nodig om aan hun zelfbeeld te werken.

Langs de andere kant, waren dit misschien de beste kandidaten?

Sommige kandidaten hebben toch enorm veel geduld, ik zou onmiddellijk gaan lopen wanneer blijkt dat we eerst nog door een therapie moeten gaan voor meneer of mevrouw alvorens we een normaal gesprek kunnen hebben. Het leven is al kort genoeg, zo'n problemen zou ik niet op mij willen nemen.

Dat is toch algemeen het probleem in dit programma? De experts denken nog steeds "opposites attract". Dat klopt in de zin dat als je elkaar goed leert kennen, dat dat dan zo kan zijn. Maar voor zo'n "kort" avontuur als Blind Getrouwd klopt dat zeker niet. Dan zoek je iemand waar je mee overeen komt en waar je gelijkenissen mee hebt. Vorig jaar hetzelfde, Sonny die graag gezond eet en veel sport. Laura die liever als ne patattenzak in de zetel hangt. Tja, wat gaan die nu ooit samen doen...
Terwijl de leukste TV toch gewoon die Candice en Marijn zijn, ok, dat wordt mss geen eeuwige trouw, maar ik vind het wel fijn om die bezig te zien.

Dennis is ook wel genieten, maar dan op een héél andere manier natuurlijk... als je al moet wenen omdat duiken niet lukt dan heb je in je leven nog niet veel tegenslag gehad denk ik

Ik vind Davy wel een rare band met muziek hebben. Ik zet hier ook vaak Spotify op en in normale tijden doe ik al eens graag een concert of festival. Maar om echt te zeggen dat bepaalde muziekgroepen mij "definiëren", dat ik LUIDOP muziek moet spelen als ik ga slapen (waarom geen koptelefoon?) en in elke conversatie wel eens verwijzen naar een of andere band. Dat zou mij op den duur toch ook ergeren.

Ik vind Davy wel een rare band met muziek hebben. Ik zet hier ook vaak Spotify op en in normale tijden doe ik al eens graag een concert of festival. Maar om echt te zeggen dat bepaalde muziekgroepen mij "definiëren", dat ik LUIDOP muziek moet spelen als ik ga slapen (waarom geen koptelefoon?) en in elke conversatie wel eens verwijzen naar Balthazar. Dat zou mij op den duur toch ook ergeren.
fixed :)

Tja natuurlijk hebben die 1 of ander probleem. Daarom zijn ze dan ook nog steeds single.

Geen enkel van zou ik mee overweg kunnen en ik vermoed het merendeel niet.

Candice: Knap, maar 0 inhoud en bvb die foto's zou ik zot van komen na een tijd.

Veerle: denkt dat ze nog een fleurig knap bloempje is en is veel te kieskeurig

Nathalie: is nog de enige die wel nog cva is

Hanne: door haar grote kwekker en commentaar zorgt ze ervoor dat je jezelf niet kan zijn erbij

Dennis: weirdo tot en met, meer uitleg is ook niet nodig als je die 5 minuten bezig ziet

Marijn: net als Candice zit er niet veel inhoud in. Had ik wel niet verwacht van hem.

Davy: volgens mij wel een chille gast, maar door zijn stotteren durft hij geen nieuwe contacten leggen

Sven: redelijk freaky hoe handtastelijk die is bij een vreemde vrouw. En ook gewoon een rare mens. De ene keer zitten wenen zonder grote reden, dan weer helemaal uitbundig happy zijn.

Marijn verbaasd over ophef rond zwoele nacht met Candice in ‘Blind Getrouwd’: "Seks hoort toch gewoon bij daten?"​

Ik zou ook niet twijfelen.

Ze zouden beter alle 4 van de eerste dag vogelen met elkaar, dan is het ijs volledig gebroken en ontstaan er minder akward situaties.

Terug
Bovenaan