Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Nathalie en Dennis dat wordt toch ook gewoon niks: zijn heeft wel stijl (in tegenstelling tot Veerle) en zal op het einde van het experiment gewoon beleefd 'nee' zeggen... ik denk dat ze echt wel ne vent zoekt van haar niveau waar ze naar kan opkijken en niet zo'n gewillig schoothondje dat al blij is met in een knuffel en eens op haar benen te mogen liggen tijdens Netflix ;)

Ben ik de enige die het vreemd vind dat Veerle haar persé moest haasten om op tijd te gaan werken... in haar eigen living thuis :thinking:

Ben ik de enige die het vreemd vind dat Veerle haar persé moest haasten om op tijd te gaan werken... in haar eigen living thuis :thinking:
Ze is managment assistant dus haar baas zal verwachten dat ze op een bepaald tijdstip online is misschien?

Dat ze ontsnapt naar haar eigen huis begrijp ik wel, gezien de omstandigheden... 't is duidelijk dat ze Sven niet meer kan rieken of zien

Zou Dave geen homo kunnen zijn? Mijn vriendin zegt dit al een tijdje en ik begin het precies ook te zien. Zoals hij 'saluutjes' zegt tegen die kerel die 's avonds vertrekt, something's off there...:thinking:
of hoe hij zit :ROFLMAO: En hoe hij schaterlachte met dienen gast terwijl hij gewoon een cd had gekocht :unsure:

Ja ik lees veel negatief over Hanne, en zeker niet allemaal onterecht, maar heeft die Dave eigenlijk al een pluspunt laten zien?

Dienen Dennis kleedt hem ook niet echt jong. Hoe hij daar bij zijn ouders zat.

En hoe hij altijd "is het ok?" vraagt als hij bv op haar wil liggen.. Als ge het moet vragen, dan voelt het niet goed aan 🤦‍♂️ Daarbij, meestal ligt het meiske op de man, maar das mss te sexistisch

Laatst bewerkt door een moderator:
Dennis doet mij denken aan Finch van American pie
De manier waarop die zich kleedt en spreekt, zo gesofisticeerd willen overkomen
Ik dacht in de vorige afleveringen al: das ne whiskydrinker (niks slecht bedoeld he :))
en ja ze, hij had een verzameling staan

Laatst bewerkt:
Alleszins, als Dennis, Dave en Sven een correcte voorstelling zijn van de vrijgezellenmannenpopulatie in Vlaanderen op dit moment dan zou ik me als vrouwelijke vrijgezel toch ook een whiskey-verzameling opstarten :cool:

Die experts, wat doen die? Hanne is een flapuit en kan zelfs een museumopname becommentariëren terwijl Dave de energie van een treurwilg heeft.

Die Veerle verdient Sven niet. Niet eens een bedankje of niks, direct commentaar op 't ontbijt. Geen wonder dat ze gene vindt...
Nie normaal he? Sven zal waarschijnlijk ook nie voor niet aan zijn 3e zitten nu, maar die Veerle is echt een omhooggevallen mens. Die discussie over zijne short aan doen op de parking ook. Wa is daar nu aan gelegen allez. Doe dat aan uwen auto en niemand heeft da gezien.
Ik vond het ook raar toen Sven zei 'als dat haar keuze is' over haar woon-werkverkeer, maar toen bleek dus dat die gewoon naar HUIS rijdt? Sorry maar die steekt echt 0.0 energie in die relatie. Ik snap dat ze niet 8h aan 1 tafel wilt zitten met hem omdat ze haar dan beter kan concentreren maar dat ze dan toch in het gezamenlijke appartement blijft hé.

En ja, Hanne en Dave, da's gewoon een slechte match maar dat wisten we al van voor we ze zagen. Ze spraken over een enthousiaste en een introvert samen zetten zodat hij kon open bloeien, maar ze snappen dan precies niet dat hij dat totaal niet nodig heeft.

Al snap ik haar frustraties ook wel. Communiceren met muziek? En niks van vragen over haar appartement? Die mens is inderdaad een borstel. Hij staat daar voor haar rekje dat duidelijk vol herinneringen staat, en het enige wat hij doet is een opmerking maken over het rekje zelf... In plaats van bv dir inmaakpot, die mij wel intrigerende. Wa zat daar in? Van waar.

Laatst bewerkt:
Als er hier gezegd wordt dat die mensen van 50+ bagage meedragen dan is dat waar. Maar (keerzijde van de medaille): dan zal die Veerle toch ook niet meer gechoqueerd zijn van een vent in een onderbroek. Als ge voor het ene grote mens zijt, voor het andere ook! Genant om ne vent in zijn onderbroek te zien? Mannekes. Trouwens, ze zat achter het stuur, ze was nog ni eens verplicht om ernaar te kijken. En aan de 'advocaten' (hier op het forum) van Veerle: ok dat ze open kaart speelt. Langs de andere kant moet ge ook beseffen dat ge buiten uw comfortzone treedt als ge aan zo een experiment meedoet. En door zoveel kilometer verder te gaan zitten thuiswerken terwijl ge dat evengoed in het appartement kunt, dan laat ge uw goeie wil niet zien. Want (daar ben ik intussen van overtuigd) met de Sven is te klappen. Als ge zegt: Jonge, ga buiten wat foto's trekken zodat ik hier rustig kan werken, dan doet die dat. Dat is gene contraire mens.
Veerle zegt dat ze zich een bitch voelt, omdat ze zelf ook wel weet dat ze d'er een is.

Candice: die krijgt nog een rolleke in het voorprogramma van Geubels! Goed mee gelachen. Doet deugd naast al die Veerles, Hannes en Dennissen.
Van die gast krijg ik toch nog altijd geen hoogte, (nu ik het zelf zie staan, goeie woordspeling).
Zoals Eniac schrijft:
'Dennis is precies voor het eerst dichtbij een voor hem vreemd wezen (een vrouw) en heeft geen idee hoe hij daarmee moet omgaan. Goede kerel maar zo stuntelig.'
Soms vraag ik mij af of dat misschien ook een homo is, maar dat hij dat van zichzelf (nog) niet weet.

En gaan de koppels mekaar nu voor een tweede keer ontmoeten? (cfr trailer).

Laatst bewerkt:
Zou Dave geen autisme hebben als je ziet hoe obsessief hij met muziek bezig is?
Heel duidelijk. Heel zijn gedrag, van begin tot einde, schreeuwt autisme. Zijn lichaamshouding, zijn gelaatsuitdrukking, zijn stotteren, zijn introverte copingmechanismes, zijn obsessieve en solitaire interesses, zijn "beelddenken" ipv woorddenken, het feit dat hij liever niet met de auto rijdt, zijn beperkte theory of mind (inlevingsvermogen, weten wat de ander denkt), ... . De psychologen in het team moeten dit ook doorgehad hebben en wellicht komt daaruit de match met Hanne.

Mensen met hoogfunctionerend autisme hebben baat bij een "extraverte aanpakker" als complementaire partner. Ik vermoed dat Hanne een ESFJ-persoonlijkheid heeft (https://www.16personalities.com/nl/esfj-persoonlijkheid) en iemand is die graag wil "zorgen", op een praktische manier. Vandaar allicht ook haar studie- en beroepskeuze voor het onderwijs. Op dit moment is het voor Hanne niet duidelijk hoe Dave in elkaar zit, maar ze wil wel degelijk in hem investeren - dat heeft ze al honderd keer gezegd en laten merken. Ze is gefrustreerd omdat zij erg praktisch ingesteld is en de problemen open op tafel wil leggen, terwijl Dave zich te oncomfortabel voelt om zich open te stellen.

Hulp van de psychologen is broodnodig om deze situatie los te wrikken. Simpele tips, bv. een hand vasthouden tijdens het praten als geruststelling, het gebruiken van emotie-kaarten, ... kunnen al een wereld van verschil maken.

Zou Dave geen homo kunnen zijn? Mijn vriendin zegt dit al een tijdje en ik begin het precies ook te zien. Zoals hij 'saluutjes' zegt tegen die kerel die 's avonds vertrekt, something's off there...:thinking:
Dacht dat gisteren ook met de vooruitblik te zien naar volgende aflevering. Hoe die daar zat met zijn benen in zijne wielertenue en met dat sjaaltje bij die ontmoeting met de anderen... :unsure:

Ik snap de haat niet tegenover Dennis? Dat lijkt mij toch een normale gast, hij is misschien wat onwennig rond Nathalie maar is dat niet wat normaal? Ze kennen elkaar maar pas?

Ik snap de haat niet tegenover Dennis? Dat lijkt mij toch een normale gast, hij is misschien wat onwennig rond Nathalie maar is dat niet wat normaal? Ze kennen elkaar maar pas?
Haat heb ik hier nog niet echt gezien, zielig lijkt me een beter passend woord.

Is precies een schoothondje dat constant staat te kwispelen en blij is met elke second aandacht die hij krijgt van haar.

Als je het er als man zo vingerdik bovenop legt dat je een vrouw ziet zitten, dan jaag je toch om het even welke vrouw weg?

Haat heb ik hier nog niet echt gezien, zielig lijkt me een beter passend woord.

Is precies een schoothondje dat constant staat te kwispelen en blij is met elke second aandacht die hij krijgt van haar.

Als je het er als man zo vingerdik bovenop legt dat je een vrouw ziet zitten, dan jaag je toch om het even welke vrouw weg?
ook niet overdijven hé. want die Nathalie heeft daarentegen wel een hoog frigide gehalte.

Denk dat Dave toch ergens op het spectrum ligt hoor. Maar de grootste losers van het programma blijven toch die experts. Doen die ooit iets anders dan stating the obvious?

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch pijnlijk om sommige zaken waar te nemen. Dat kan toch niet dat sommigen niet aan de productie vlakaf vragen of er alstublieft niet mee gestopt kan worden...

In eender welk scenario buiten dit programma waren die koppels allang uit elkaar (mss excl 'Candijn'). Ge kunt u dan toch afvragen hoe ver in zoiets gegaan moeten worden.

Als die Sven en Veerle na week 2 waren gestopt waren die misschien nog vrienden/kennissen gebleven. Nu wordt daar een soort haat aangekweekt jegens elkaar. Zelfde precies bij Dave en Hanne. Dat lijken mij twee eerlijke, oprechte en vriendelijke mensen op hun manier, maar dat wordt schijnbaar meer en meer een tikkende tijdbom op dat appartement.

Nuja we zien uiteraard ook maar gemonteerde flarden en het 'experiment' is ook ergens de essentie van het programma dat ze op voorhand wisten. Maar toch...ik leef soms mee.

Soit: kijk al uit naar zondag "Sven, Veerle, ik ben hier want het gaat niet goed eh.... "

Toch pijnlijk om sommige zaken waar te nemen. Dat kan toch niet dat sommigen niet aan de productie vlakaf vragen of er alstublieft niet mee gestopt kan worden...

In eender welk scenario buiten dit programma waren die koppels allang uit elkaar (mss excl 'Candijn'). Ge kunt u dan toch afvragen hoe ver in zoiets gegaan moeten worden.

Als die Sven en Veerle na week 2 waren gestopt waren die misschien nog vrienden/kennissen gebleven. Nu wordt daar een soort haat aangekweekt jegens elkaar. Zelfde precies bij Dave en Hanne. Dat lijken mij twee eerlijke, oprechte en vriendelijke mensen op hun manier, maar dat wordt schijnbaar meer en meer een tikkende tijdbom op dat appartement.

Nuja we zien uiteraard ook maar gemonteerde flarden en het 'experiment' is ook ergens de essentie van het programma dat ze op voorhand wisten. Maar toch...ik leef soms mee.

Soit: kijk al uit naar zondag "Sven, Veerle, ik ben hier want het gaat niet goed eh.... "
Je krijgt gewoon meer en meer het gevoel dat het alleen om de kijkcijfers en de sensatie gaat en dat het absoluut bijzaak is of er nadien één van die koppels effectief samenblijft.

Dave/Hanne en Dennis/Nathalie zijn nu toch allebei koppels waar een goede psycholoog mee aan de slag kan ... nu ja, voor een echte psycholoog was mss niet voldoende budget?

Terug
Bovenaan