Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.

Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe
Ze wil Sven daarmee voor schut zetten, maar probeert het te vermommen als "dat is gewoon mijn humor maar Sven pakt dat veel te serieus op".

Maar na elk "mopje" zie je haar wel oogcontact proberen maken met de crew met dan zo'n mimiek erbij van "met wat voor een flupper hebben jullie me nu samen gezet".

De experte zei: jullie halen het slechtste in mekaar naar boven. Maar de laatste afleveringen heb ik niet veel "slechts" van Sven gezien. Hij deed echt zijn best om op een constructieve manier tenminste nog een vriendschap uit de brand te slepen, maar het mocht niet baten.

Ik vond het best wel onrustwekkend hoe dit zich op tv ontwikkelde en ben blij dat ze Sven uit zijn lijden hebben gelost, ook al was het vooral Veerle die vragende partij was om het stop te zetten.

Maar waar ik mij kan over opwinden rond psychologen is dat die allemaal duurbetaald worden terwijl hun meerwaarde nergens zwart op wit bewezen wordt. Wat zijn hun succesratio's eigenlijk? Ik zou geen enkel probleem hebben met psychologen moesten ze betaald worden volgens het principe "no cure, no pay". Nu heb ik toch vooral het gevoel dat het praatbarakken zijn die 1 op 1 vervangen kunnen worden door eens een goed gesprek met een goede vriend met een stevige tripple in uw pollen.
No cure, no pay! Een psycholoog probeert u een andere manier van denken te leren. Maar uiteindelijk (en ik heb toch een ietsiepietsie ervaring) moet ge het allemaal zelf doen. Dus dan zouden ze nooit betaald worden.

Echt he.

Ik zie die 2 wel nog samenblijven. Die kerel is gewoon een verwend schooljongetje van 37, puur op materialisme gefocust. Woont nog liever in de villa van mamsie en papsie op zijn 37 dan het zelfrespect te hebben om zelfstandig te wonen, ook al was het dan "maar" een huurappartement.

En dat materialisme komt perfect overeen met Candice die ook een mooie verpakking heeft maar 0,0 inhoud. Zo'n jongetje wil geen diepgaande gesprekken voeren of is niet op zoek naar de meerwaarde van ons mensenleven, die wil gewoon bij zijn vriendjes komen stoefen met zijn nieuw gadget: Candice. En zij neemt maar al te graag die rol op van dom lustobject. De manier waarop zij hem laatst bewonderde à la "Amai, jij bent er echt eentje uit de 1000 want je hebt al meer naar mijn ogen dan naar mijn tetten gekeken!". Of hoe je jezelf zo fantastisch vindt, dat je in een compliment naar een ander stiekem opnieuw jezelf complimenteert.
Bah. Het moment dat bepaalde vrouwen weten van zichzelf dat ze niet lelijk zijn, valt voor mij elke aantrekkelijkheid volledig weg.
Lijkt me toch wel sterk overdreven. Die Marijn zijn ouders zijn gescheiden. Misschien wil hij zijn moeder gewoon daar niet alleen achterlaten. Lijkt me anders vrij triestig voor die moeder om daar hele dagen alleen te zitten. Om nu te zeggen dat hij daardoor een verwend schooljongetje is..

Uiteindelijk is dat huis & domein groot genoeg om zelf voldoende ruimte voor uzelf te hebben. Desnoods een eigen woonunit creëren op dat domein.

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Lijkt me toch wel sterk overdreven. Die Marijn zijn ouders zijn gescheiden. Misschien wil hij zijn moeder gewoon daar niet alleen achterlaten. Lijkt me anders vrij triestig voor die moeder om daar hele dagen alleen te zitten. Om nu te zeggen dat hij daardoor een verwend schooljongetje is..

Uiteindelijk is dat huis & domein groot genoeg om zelf voldoende ruimte voor uzelf te hebben. Desnoods een eigen woonunit creëren op dat domein.

alleen wonen is ook vaak overrated.
Als ge niet samenwoont, zo alleen thuiskomen, het is vaak ook niet zo prettig.
Hier ook op het forum gemerkt tijdens de lockdown dat er mensen waren die gek werden of zelfs terug thuis gingen wonen.

En hoeveel zijn er niet die alleen wonen, maar wel nog 3/4 keer per week bij de ouders warm gaan eten of de was laten doen?

ik ben niet plots zelfstandiger geworden als ik alleen ging wonen, er zijn andere domeinen (werk, hobby), waar je jezelf daarin vormt.

alleen wonen is ook vaak overrated.
Als ge niet samenwoont, zo alleen thuiskomen, het is vaak ook niet zo prettig.
Hier ook op het forum gemerkt tijdens de lockdown dat er mensen waren die gek werden of zelfs terug thuis gingen wonen.

En hoeveel zijn er niet die alleen wonen, maar wel nog 3/4 keer per week bij de ouders warm gaan eten of de was laten doen?
Ja maar als ge op uw 30ste wilt daten en ge vertelt dat ge nog bij uw ouders woont, echt een geweldige indruk geeft dat nu ook weer niet he.

Ja maar als ge op uw 30ste wilt daten en ge vertelt dat ge nog bij uw ouders woont, echt een geweldige indruk geeft dat nu ook weer niet he.
Goh zo abnormaal lijkt mij dat niet. Hoeveel moeten er niet op hun 30ste even terug gaan thuiswonen omdat ze in een scheiding/relatiebreuk met verkoopprocedure van de gemeenschappelijke woning vastzitten? En soms loopt dat al eens uit. Ik snap wel dat mensen niet hun geld in het eerste het beste vastgoed willen steken. Mij heeft dat bij het daten nooit afgeschrikt, had daar alle begrip voor.

Echt alleen wonen lijkt me ook vreselijk saai. Ik heb de indruk dat cohousing hier nog niet echt van de grond geraakt, anders deed ik dat wel.

Echt alleen wonen lijkt me ook vreselijk saai.

Alleen wonen is zalig man.
Er is maar 1 nadeel, je moet alles zelf betalen en als je geene grootverdiener bent zoals mij dan is het nimmer wat het geweest is. Bij de ouders wonen kon ik me vol uitleven, maar nu? Ik zou werk moeten vinden die 300€ of meer betaald maar dat lukt me niet echt en ik heb ook rugproblemen. Dit terzijde.

Maar voor de rest is alleen wonen echt zalig = rust, ik hou van rust en privacy. Ben ook geene 20/30 tiger meer.

Je gaat waar je wil, je doet wat je wil, je vertrekt wanneer je wil, je blijft zolang op als je wil zonder geneut, geen dagelijks gedoe of gezaag van de ouders enz...

Want dat was ik kotsbeu : dat constante vervelend gedoe van mijn ma vooral.(begrijp me niet verkeerd ze, mijn ma is van goudwaarde en mijn pa ook, ik kan er niks slechts over zeggen behalve dat dat vaak nutteloze geleuter en gezaag me zot maakte). Ik kon me nooit 100% mezelf zijn of op mijn gemak meer zijn, nu is dat wel meer het geval.

Baas in eigen huis/woonst.
;).

Wel grappig al die opmerkingen over Marijn zijn gebrek aan zelfstandigheid, terwijl Candice al jaren alleen woont en enkel bereide maaltijden en spaghettisaus kan opwarmen :laugh:

Terug
Bovenaan