Ze wil Sven daarmee voor schut zetten, maar probeert het te vermommen als "dat is gewoon mijn humor maar Sven pakt dat veel te serieus op".Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.
Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe
Maar na elk "mopje" zie je haar wel oogcontact proberen maken met de crew met dan zo'n mimiek erbij van "met wat voor een flupper hebben jullie me nu samen gezet".
De experte zei: jullie halen het slechtste in mekaar naar boven. Maar de laatste afleveringen heb ik niet veel "slechts" van Sven gezien. Hij deed echt zijn best om op een constructieve manier tenminste nog een vriendschap uit de brand te slepen, maar het mocht niet baten.
Ik vond het best wel onrustwekkend hoe dit zich op tv ontwikkelde en ben blij dat ze Sven uit zijn lijden hebben gelost, ook al was het vooral Veerle die vragende partij was om het stop te zetten.

.