Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

I.v.m. de commentaar hierboven op Dennis:
Ik kan nog wel begrip opbrengen voor die gast, hij doet oprecht moeite en zijn pogingen ketsen elke keer terug.
Is bedrogen geweest in het verleden en stelt zich nu enorm kwetsbaar op voor een paar 100.000 kijkers.
Als hij daar 0,0 voor terug krijgt, moet dat serieus pikken.

Alle begrip als ze er echt compleet niets voor voelt, maar dat ze dat dan ook duidelijk maakt naar hem.
Voelt ze ook nog maar iets, doe dan meer moeite om dat gevoel aan te zwengelen.
Je schrijft u tenslotte in voor zo'n programma. Toch een teken dat het alleen niet lukte én dat je redelijk wanhopig was.

Hij was aan het bokken omdat hetgeen wat hij wou zeggen te hard zou aankomen en daarom wou hij het nog niet zeggen. Denk dat het toch duidelijk was dat Nathalie hem even uit camerabeeld geroepen heeft, dat ze hem daar verplicht heeft om uit te leggen wat er op zijn lever lag en dat ze gebabbeld hebben. Volgens mij is volwassen communicatie toch iets positiefs.

Soit of het goedkomt, da's natuurlijk een andere vraag.

Ik blijf het vreemd vinden hoe Nathalie in beeld wordt gebracht.
Precies of de helft van die haar uitspraken worden weggeknipt om de kijker toch nog wat aan het lijntje te houden dat er iets zou inzitten tussen die twee.
Was ik nu aan het slapen maar de voorstelling van haar doos werd niet getoond?

Ik blijf het vreemd vinden hoe Nathalie in beeld wordt gebracht.
Precies of de helft van die haar uitspraken worden weggeknipt om de kijker toch nog wat aan het lijntje te houden dat er iets zou inzitten tussen die twee.
Was ik nu aan het slapen maar de voorstelling van haar doos werd niet getoond?
Jawel, maar héééél kort. Dat viel mij op dat er daar nau-we-lijks iets over is gezegd. Vanavond nog eens checken.

En inderdaad, Nathalie .... eigenlijk vind ik die twee een hele goeie match: allebei vreemde figuren. Als ik zo lees op sociale media, vinden mensen haar een sociale madam en een warme vrouw, maar ik zit altijd stijf als een plank te kijken als zij iets zegt. Inderdaad, ze zegt wel iets maar 'in haar kaarten' laat ze niet kijken. En dan altijd dat beleefd-verlegen laggeske: gisteren ook weer, kan nu niet meer van buiten zeggen wat het was. Ging misschien ook weer een beetje richting intimiteit en dan moet ge volgens mij niet bij Nathalie zijn. Die is precies opgevoed door dezelfde mensen als koningin Mathilde. Zo van die zuinige gebaren. Altijd rond de pot draaien. Zeg gvd in beschaafde termen waar het op staat. Heeft die nu al één keer in welke richting dan ook haar gedacht over Dennis gegeven? Altijd 't kan vriezen, 't kan dooien.
Behalve heel efkes gisteren, (toen ze op 't punt stonden naar zee te gaan) toen viel ze een beetje uit haar 'rol': ze praatte een halve decibel harder en ook iets sneller. Haar gegiechel was er niet en ze sloeg ook niet met haar hoofd. (precies een hele studie van gemaakt).

Volgens mij heeft die meegedaan onder de noemer: wie niet waagt, blijft maagd. (En ik denk dat ze dat nog is).

Ik had nu wel gedacht dat Sven en Veerle nog in beeld zouden komen. Apart natuurlijk. Niet dus. Spaaitzig. Moet ik iets anders zoeken om mij druk in te maken. Oh, ja, den Dennis natuurlijk.

Moest ik meegedaan hebben aan dit programma en die knutseldoosopdracht voorgeschoteld krijgen, ik had echt vriendelijk bedankt. Die waren precies met een hoop kinderen met een mentale achterstand bezig. Wtf.

Moest ik meegedaan hebben aan dit programma en die knutseldoosopdracht voorgeschoteld krijgen, ik had echt vriendelijk bedankt. Die waren precies met een hoop kinderen met een mentale achterstand bezig. Wtf.
Nochtans een techniek die vaak beproefd is in de psychologische wereld. Dit lijkt me eerder een antwoord vanuit onwetendheid. Je creëert een abstract gegeven door het knutselen waardoor gevoelens of moeilijke materie wel net toegankelijk wordt. Het beste voorbeeld is Dave want hij kon eindelijk wel net die innerlijke gevoelens overbrengen. Voor je er wordt afgekomen met 'het is voor kinderen'. Hoeveel personen zouden hun volledig kwetsbaar kunnen opstellen naar een wildvreemde, na 6 weken? Dit lijkt makkelijk maar als het iet of wat stroef draait is toch een enorme uitdaging waarin, zoals vaker bewezen in het verleden, de meeste niet slagen. Zeker indien je al een rugzak hebt uit het verleden.

Ja, maar het is niet omdat zoiets voor bepaalde mensen werkt, dat dat voor iedereen werkt. Mij doe je volledig dichtklappen als je met zo'n dingen afkomt.

Teken jullie obstakels op deze muur en sloop ze daarna. Echt zo cringe, even deskundig als het samenstellen van die koppels door de psychologen.
Ook dat muurtje afbreken met helm en veiligheidsbril, maar wel met gewone schoenen :laugh:

Teken jullie obstakels op deze muur en sloop ze daarna. Echt zo cringe, even deskundig als het samenstellen van die koppels door de psychologen.
Ook dat muurtje afbreken met helm en veiligheidsbril, maar wel met gewone schoenen :laugh:
Dat stukje van de muur leek echt weggelopen te zijn uit Het Geslacht De Pauw:

(Ook profetische woorden op 21:04)

Dat stukje van de muur leek echt weggelopen te zijn uit Het Geslacht De Pauw:

(Ook profetische woorden op 21:04)
Heel die reeks zit verweven van die profetische woorden :D
De volgende aflevering staat zijn "ex-stagair" en de deur met een kindje dat blijkt van hem te zijn.... :biglaugh:

Dennis is de Cringemeister van deze aflevering, amai. Een verliefde puber die gefrustreerd is dat het niet wederzijds is. Ik snap de frustratie, maar ga daar toch anders mee om dan te bokken in de zetel (en primetime op teevee).
Daar ben ik helemaal niet mee akkoord. Dennis is de Cringemeister van het gehele seizoen.

Ik had er geld opgezet! Dennis gaat een toerke krijgen.
Daar stond hij dan, gekleed als een kabouter, klaar om te vertrekken naar de zee.

Ik moest met momenten wegkijken van het scherm.

Dennis heeft het al lang verscheten denk ik. In plaats van te spreken met Nathalie. 't Is niet dat ze sociaal niet toegankelijk is hé. Neen, voor de zoveelste keer reageren als ene van 16 jaar.

Met zijn doos ook. Zo'n spel ervan maken. Zo vragend kijken iedere keer. 'Ik denk aan zoet, zoet van mijne suiker en zoet van uw zoetigheid.' WTF Dennis. En in de plaats dat die experts Nathalie uit die fucking bizarre situatie halen waar iedereen haar zit aan te staren. Neen. 'Ge zijt er niet goed van hé Nathalieke?! 't Moet binnenkomen hé. 't Is lief hé van hem'.

Heel leuk programma. Het mag wel tot een conclusie komen nu.

Gok voor volgende week: Dave huurt fanfare in om communicatie met Hanne op te krikken.

Eerlijk? Als ik de helft van de stoere binken die liggen te schieten op den Dennis in het echt zou zien, dan denk ik waarschijnlijk: Amai wat ne rare mens is dat nu? En ga ik héél snel lopen! :laugh:

Ja den Dennis heeft zijn negatieve "puberachtige" punten. Maar iedereen heeft wel iets zeker? Het is gemakkelijk om anoniem aan de zijlijn uw commentaar te geven. (Anderzijds moet hij ook maar tegen de commentaren kunnen, anders had ie maar NIET moeten deelnemen)

Opmerking: Oeps sorry ik heb net ne scheet gelaten! Maar goed, dat heeft niemand dus opgemerkt.

Enerzijds moet Nathalie zich inderdaad meer openstellen en duidelijker communiceren naar Dennis, maar wie weet heeft ze dat wel al gedaan hé.
Maar anderzijds moet Dennis toch wel beseffen dat de overdreven meligheid niet werkt als iemand anders niets voelt of in twijfel zit.

Toegegeven: het stemde mij wel nog gelukkig om te zien dat de oefeningen een positief effect hadden op Hanne en Dave. Ergens heb ik nog steeds wat hoop voor hen. Maar, ondanks dat ze er nog niet over gepraat hebben, zij wonen toch ook fameus uiteen hé.

Wat ook echt niet werkt: hoe Marijn daar Binkom zit op te hemelen bij Candice. Dat is misschien leuk als ge zo 1 keer eens zegt van waw, kei hoe mooi en leuk en landelijk en prachtig het hier is.
Maar niet op elke hoek ff gaan stilstaan, wat in de verte turen en dan wat mijmeren over de prachtige kerk van Binkom. :eek:

Ik wacht op de dag dat Dennis voor het raam staat met een boombox en "Quit playing games with my heart" speelt van de Backstreet Boys.

Terug
Bovenaan