Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik nu aan het slapen maar de voorstelling van haar doos werd niet getoond?
Candice & Hanne hun doos hebben we toch gezien?stellen die vrouwen hun doos voor?
Jawel, maar héééél kort. Dat viel mij op dat er daar nau-we-lijks iets over is gezegd. Vanavond nog eens checken.Ik blijf het vreemd vinden hoe Nathalie in beeld wordt gebracht.
Precies of de helft van die haar uitspraken worden weggeknipt om de kijker toch nog wat aan het lijntje te houden dat er iets zou inzitten tussen die twee.
Was ik nu aan het slapen maar de voorstelling van haar doos werd niet getoond?
Nochtans een techniek die vaak beproefd is in de psychologische wereld. Dit lijkt me eerder een antwoord vanuit onwetendheid. Je creëert een abstract gegeven door het knutselen waardoor gevoelens of moeilijke materie wel net toegankelijk wordt. Het beste voorbeeld is Dave want hij kon eindelijk wel net die innerlijke gevoelens overbrengen. Voor je er wordt afgekomen met 'het is voor kinderen'. Hoeveel personen zouden hun volledig kwetsbaar kunnen opstellen naar een wildvreemde, na 6 weken? Dit lijkt makkelijk maar als het iet of wat stroef draait is toch een enorme uitdaging waarin, zoals vaker bewezen in het verleden, de meeste niet slagen. Zeker indien je al een rugzak hebt uit het verleden.Moest ik meegedaan hebben aan dit programma en die knutseldoosopdracht voorgeschoteld krijgen, ik had echt vriendelijk bedankt. Die waren precies met een hoop kinderen met een mentale achterstand bezig. Wtf.
Dat stukje van de muur leek echt weggelopen te zijn uit Het Geslacht De Pauw:Teken jullie obstakels op deze muur en sloop ze daarna. Echt zo cringe, even deskundig als het samenstellen van die koppels door de psychologen.
Ook dat muurtje afbreken met helm en veiligheidsbril, maar wel met gewone schoenen![]()
Heel die reeks zit verweven van die profetische woordenDat stukje van de muur leek echt weggelopen te zijn uit Het Geslacht De Pauw:
(Ook profetische woorden op 21:04)

Daar ben ik helemaal niet mee akkoord. Dennis is de Cringemeister van het gehele seizoen.Dennis is de Cringemeister van deze aflevering, amai. Een verliefde puber die gefrustreerd is dat het niet wederzijds is. Ik snap de frustratie, maar ga daar toch anders mee om dan te bokken in de zetel (en primetime op teevee).