Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Beveren - Binkom is geen leuk traject waar dagelijks grote filekans is. Ik weet niet of Herentals als middelpunt zou werken. Ze kennen elkaar ook nog maar 3, 4 weken. Candice geeft aan dat Binkom voor haar het midden van nergens is en zonder haar sociale contacten kan ze maar zoveel van de rust "genieten", maar ze heeft het nu al meerdere keren over afstand gehad dus ik denk dat het haar echt wel stoort.

Mogelijks gaan ze wel eens proberen maar ik denk dat voor beiden "ik mis mijn omgeving" een groot obstakel is.

Hoe het ook afloopt met de koppels, we zagen na de vorige seizoenen dat er spontaan nieuwe liefdes zich gaan aanmelden via VTM dus ook al werkt die match niet, er is nog hoop dat de juiste binnen rolt.

Het is natuurlijk erg dat je iets voor iemand voelt en die liefde niet beantwoord wordt. Dennis staat in die situatie.

Wat mij ook al opviel is dat de ouders van Dennis zo achter de 'keuze' van hun zoon stonden. Ik had daar een heel ander gevoel bij dan dat bijvb Marijn met zijn zus en moeder aan tafel zat. Zouden de ouders van Dennis misschien ook beseffen dat - met het karakter van hun zoon (en voor alle duidelijkheid, hij kan het ook niet helpen hoe hij van karakter is) - het niet simpel zal zijn voor hem om een (blijvende) partner te vinden? Is daar iets over gezegd, over het relatieverleden van Dennis?

Dennis heeft een goede band met zijn ouders. En ik kom er niet uit of dat zijn oorzaak vindt in de blindheid van zijn moeder of omdat hij een moederskindje is (dat misschien thuis wel altijd zijn goesting krijgt).

Maar ik zit er misschien helemaal naast.

Het is inderdaad altijd wat giswerk wat er achter de camera’s gebeurt. Maar het is toch een duidelijk signaal dat zij een minder aangenaam gesprek durft aan te gaan, terwijl hij daarentegen ofwel zeemzoet gezever verkoopt, ofwel stil is omdat het hem niet aanstaat.
Dat die als icequeen omschreven wordt vind ik wel wat onterecht. Indien die effectief niks voelt voor Dennis en hij blijft super awkward contact zoeken, dan is dat een hele vervelende situatie. Ik denk dat het dan moeilijk kan zijn om een evenwicht te vinden tussen enerzijds “een Veerleke doen” en anderzijds te beleefd het allemaal over zich heen te laten komen.

Dusja, dat koppel blijft wel een raadsel. Maar ik DENK dat er daar veel geknipt wordt om het mysterieus te houden, en ik DENK dat Nathalie naast de camera’s wel kan zeggen wat ze al dan niet apprecieert. Maar den Dennis maakt het ook niet gemakkelijk hé, zo een emotionele kerel die precies toch snel gekwetst is.

sidenote: waarom altijd die insulinespuit gewoon aan tafel zetten. Is dat nu zo veel moeite om dat effe in de badkamer te doen?
Ik heb een collega die zich ook gewoon achter zijn bureau inspuit met insuline, wel gewoon in zijn buik dus die trekt niet zijn broek af voor gans de bureau. Dat is spijtig gewoon deel van jou als persoon, dus ik vind dat dan doodnormaal dat je je in je eigen huis overal moet kunnen inspuiten en niet constant moet wegvluchten naar de badkamer of zo. Stel dat je daar als partner niet mee kunt leven, is de relatie sowieso ten dode opgeschreven.

Eerlijk? Als ik de helft van de stoere binken die liggen te schieten op den Dennis in het echt zou zien, dan denk ik waarschijnlijk: Amai wat ne rare mens is dat nu? En ga ik héél snel lopen! :laugh:

Ja den Dennis heeft zijn negatieve "puberachtige" punten. Maar iedereen heeft wel iets zeker? Het is gemakkelijk om anoniem aan de zijlijn uw commentaar te geven. (Anderzijds moet hij ook maar tegen de commentaren kunnen, anders had ie maar NIET moeten deelnemen)

Opmerking: Oeps sorry ik heb net ne scheet gelaten! Maar goed, dat heeft niemand dus opgemerkt.
Aangezien je het waarschijnlijk op mij hebt:

1. Dat kan.
2. Het is inderdaad makkelijk. Maar waarom dient deze thread anders? En kom niet af met 'om serieus te discussiëren'. Het is een lachwekkend programma.
3. Wat is het punt van uw opmerking?

sidenote: waarom altijd die insulinespuit gewoon aan tafel zetten. Is dat nu zo veel moeite om dat effe in de badkamer te doen?
Ik ken een aantal mensen met suikerziekte en die doen dat allemaal aan tafel ofzo, nobody cares. Anekdotisch I know, but still!

Dat Dennis en zijn vriend daar zo'n puberaal ding van maken, dat vond ik ook allemaal een beetje stom :tongue:

Beveren - Binkom is geen leuk traject waar dagelijks grote filekans is. Ik weet niet of Herentals als middelpunt zou werken. Ze kennen elkaar ook nog maar 3, 4 weken. Candice geeft aan dat Binkom voor haar het midden van nergens is en zonder haar sociale contacten kan ze maar zoveel van de rust "genieten", maar ze heeft het nu al meerdere keren over afstand gehad dus ik denk dat het haar echt wel stoort.

Mogelijks gaan ze wel eens proberen maar ik denk dat voor beiden "ik mis mijn omgeving" een groot obstakel is.

Hoe het ook afloopt met de koppels, we zagen na de vorige seizoenen dat er spontaan nieuwe liefdes zich gaan aanmelden via VTM dus ook al werkt die match niet, er is nog hoop dat de juiste binnen rolt.
Herentals nogwel.
Dan toch eerder regio Mechelen ofzo?

Mijn vrouw en ik zijn ook van 2 erg uiteenliggende dorpen en hebben ook voor een middenweg gekozen, namelijk de plaats waar de beiden studeerden. Daar is ook voldoende discussie over geweest. We wonen nu al 8 jaar in Kessel-Lo en we wonen er echt graag, maar het is toch soms behelpen zonder familie in de buurt met 2 kleine kinderen.

Ik heb een collega die zich ook gewoon achter zijn bureau inspuit met insuline, wel gewoon in zijn buik dus die trekt niet zijn broek af voor gans de bureau. Dat is spijtig gewoon deel van jou als persoon, dus ik vind dat dan doodnormaal dat je je in je eigen huis overal moet kunnen inspuiten en niet constant moet wegvluchten naar de badkamer of zo. Stel dat je daar als partner niet mee kunt leven, is de relatie sowieso ten dode opgeschreven.
Bwa ik hef daar nu ook niet zo zwaar aan maar ik vind niet dat dat per se moet wanneer er bezoek is en ook de camera’s. maar dat is ook maar dat ik zou doen, beetje gelijk geen scheten laten als er bezoek is :biglaugh:

Herentals nogwel.

Mijn vrouw en ik zijn ook van 2 erg uiteenliggende dorpen en hebben ook voor een middenweg gekozen, namelijk de plaats waar de beiden studeerden. Daar is ook voldoende discussie over geweest. We wonen nu al 8 jaar in Kessel-Lo en we wonen er echt graag, maar het is toch soms behelpen zonder familie in de buurt met 2 kleine kinderen.
Was ik ook aan 't denken. Ik woon zelf in die regio en om naar Beveren te rijden moet je E313 richting Antwerpen en dan de ring van Antwerpen over, da's garantie op uren fileleed elke week, zowel heen als terug.

Heeft er hier nog nooit iemand meegedaan aan de selecties voor dit programma eigenlijk? Ik ben wel nieuwsgierig naar welke vragen ze u stellen. Spijtig dat ze geen rekening houden met de locatie want dat lijkt (voorlopig) inderdaad een heel obstakel bij een koppel dat het verder wel goed doet.

Herentals nogwel.
Ah ja, ik zie het nu ook, da's meer bij Leuven dan Diest-Hasselt.

Beveren richting Leuven is ook een miserie. Kan je over Antwerpse ring en Brusselse ring of via Temse maar da's elke ochtend file. 's Avonds valt vanuit Mechelen wel vlug te rijden naar Beveren of Binkom maar ik zie dat eerder Candice doen dan Marijn. Wie weet komt het toch nog opduiken.

Betreffende die insuline. Heb zelf suikerziekte en onder vrienden prik ik gewoon in mijn buik aan tafel, bij onbekenden zelfs door mijn hemd/t-shirt/pull enzo, oftewel op toilet. Ik steek wel mijn broek niet continu af :sarcastic:

Betreffende die insuline. Heb zelf suikerziekte en onder vrienden prik ik gewoon in mijn buik aan tafel, bij onbekenden zelfs door mijn hemd/t-shirt/pull enzo, oftewel op toilet. Ik steek wel mijn broek niet continu af :sarcastic:
Goh, het zou mij niet verbazen dat ze dat zo prominent in beeld brengen om één van volgende redenen:

- productie pusht dit om wat 'controverse' te creëren of net om te zeggen "ook dit is normaal"
- Dennis pusht dit naar Nathalie om aan te geven "dit ben ik, dit hoort erbij"

Goh, het zou mij niet verbazen dat ze dat zo prominent in beeld brengen om één van volgende redenen:

- productie pusht dit om wat 'controverse' te creëren of net om te zeggen "ook dit is normaal"
Kan wel, maar in het tweede geval, draai je dan tenminste om ipv met je klokkenspel daar voor haar neus te staan...

Nu hebben we al veel op Dennis zijn kap gezeten, maar hier denk ik niet dat hij inspraak in heeft. De productie zendt uiteindelijk uit wat zij wil. Misschien is Dennis iemand die dat eender waar doet, dan staat dat tientallen keren op beeld en hebben ze het nu eens uitgezonden. Inderdaad: controverse. Want, kijk, we zijn er weeral over bezig. Dat is wat ons triggert om telkens weer af te stemmen op het programma, zo van: wie weet wat missen we volgende week als we niet kijken. Mij stoorde dat persoonlijk niet, maar dat hij daar zo zijn broek voor moest laten zakken, dat zal weer wel typisch Dennis zijn, zeker? Heroixx, moet je dat in je buik of in je dijen prikken? Want anders is het natuurlijk er weer over dat Dennis daar zo 'n showke opvoert.

Wat die tweede reden die jij opgeeft, betreft: die snap ik totaal niet. Waarom moet hij dit (nog) aan haar tonen? Ze zal dat waarschijnlijk al meerdere keren gezien hebben en hij moet (denk ik) niet meer aangeven dat inspuitingen erbij horen. Hun wegen zullen - met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - toch andere kanten opgaan, dus wat je hiermee bedoelt, zie ik niet.
Heeft er hier nog nooit iemand meegedaan aan de selecties voor dit programma eigenlijk? Ik ben wel nieuwsgierig naar welke vragen ze u stellen. Spijtig dat ze geen rekening houden met de locatie want dat lijkt (voorlopig) inderdaad een heel obstakel bij een koppel dat het verder wel goed doet.

Ik denk dat aan die mensen honderden vragen worden gesteld in de ganse matchingprocedure. Ik kan me niet voorstellen dat de vraag: 'wat is de max. afstand dat uw toekomstige partner van uw woonplaats mag wonen' er niet bij is. Want dat is inderdaad een heel belangrijk punt. Partners werken beide, verkeer is hel en time is money, dan is het wel een serieus struikelblok als je meer dan 100 km uit mekaar woont. Waar is de ideeënbus voor Blind Getrouwd? Volgend jaar, beste experten, overbrugbare afstand vragen. 🤭

Vraagje gewoon uit interesse, is er een reden waarom hij in zijn bovenbeen prikt en niet in zijn buik? Lijkt me toch veel makkelijker in je buik dan telkens je broek te moeten afsteken?

Vraagje gewoon uit interesse, is er een reden waarom hij in zijn bovenbeen prikt en niet in zijn buik? Lijkt me toch veel makkelijker in je buik dan telkens je broek te moeten afsteken?
zowel buik als bovenbenen zijn goed, mogelijks roteert hij gewoon waar hij prikt (ook aan te raden) maar komt dat nu op die beelden over alsof hij altijd zijn broek afsteekt
(maar er is ook een verschil in opnametijd tussen buik en benen dacht ik, hij zal wel weten waarom hij liever/beter daar prikt)

Nu hebben we al veel op Dennis zijn kap gezeten, maar hier denk ik niet dat hij inspraak in heeft. De productie zendt uiteindelijk uit wat zij wil. Misschien is Dennis iemand die dat eender waar doet, dan staat dat tientallen keren op beeld en hebben ze het nu eens uitgezonden. Inderdaad: controverse. Want, kijk, we zijn er weeral over bezig. Dat is wat ons triggert om telkens weer af te stemmen op het programma, zo van: wie weet wat missen we volgende week als we niet kijken. Mij stoorde dat persoonlijk niet, maar dat hij daar zo zijn broek voor moest laten zakken, dat zal weer wel typisch Dennis zijn, zeker? Heroixx, moet je dat in je buik of in je dijen prikken? Want anders is het natuurlijk er weer over dat Dennis daar zo 'n showke opvoert.

Wat die tweede reden die jij opgeeft, betreft: die snap ik totaal niet. Waarom moet hij dit (nog) aan haar tonen? Ze zal dat waarschijnlijk al meerdere keren gezien hebben en hij moet (denk ik) niet meer aangeven dat inspuitingen erbij horen. Hun wegen zullen - met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - toch andere kanten opgaan, dus wat je hiermee bedoelt, zie ik niet.

Ik denk dat aan die mensen honderden vragen worden gesteld in de ganse matchingprocedure. Ik kan me niet voorstellen dat de vraag: 'wat is de max. afstand dat uw toekomstige partner van uw woonplaats mag wonen' er niet bij is. Want dat is inderdaad een heel belangrijk punt. Partners werken beide, verkeer is hel en time is money, dan is het wel een serieus struikelblok als je meer dan 100 km uit mekaar woont. Waar is de ideeënbus voor Blind Getrouwd? Volgend jaar, beste experten, overbrugbare afstand vragen. 🤭
Bij een vriend die enkele jaren geleden heeft meegedaan was dat in ieder geval wel een van de zaken die was meegenomen. Hij had aangegeven niet ver te willen verhuizen en is gekoppeld met iemand uit de regio. Het lijkt me raar dat dat nu niet meer zou worden besproken. Dus ofwel hebben ze beide of een van beiden in hun gesprekken aangegeven dat locatie niet zo'n probleem was (misschien vanuit de veronderstelling dat ze bedoelden een halfuurtje verder ofzo, niet 1,5u of nog meer in de spits) of was de match op andere vlakken zo perfect dat ze dat aspect toch genegeerd hebben.

Is hetzelfde, overal waar je vet hebt kan je prikken. In opnametijd is dat hetzelfde. Je moet inderdaad wel goed roteren om verharde plekken vermijden. Ik prik zelf niet meer in mijn bovenbenen omdat ik redelijk gespierde benen heb en weinig vet daar. Als je in een spier prikt ipv onderhuids vet wordt je insuline niet goed opgenomen, of veel trager en krijg je bloeduitstortingen..

1. Aangezien je het waarschijnlijk op mij hebt:
2. Dat kan.
3. Het is inderdaad makkelijk. Maar waarom dient deze thread anders? En kom niet af met 'om serieus te discussiëren'. Het is een lachwekkend programma.
4. Wat is het punt van uw opmerking?
1. Neen. Ik spreek in het algemeen
2. Ok
3. Mee akkoord
4. Do you care? Het was géén aanval op jou als persoon gericht. Excuses als dit zo overkwam.

Herentals nogwel.

De autostrade naar Antwerpen ligt in Herentals Industrie hé. Tijdens de file ben je daar op een uurke hoor. (En ik kan het weten ik kom van die kanten en nam die autostrade regelmatig tem COVID)

Mechelen is niet persé beter, juist in tegendeel. Van Binkom naar Mechelen ben je ook minstens even lang onderweg dan van Binkom naar Herentals. (dat is dan wel via de gewone weg)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan