Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

De autostrade naar Antwerpen ligt in Herentals Industrie hé. Tijdens de file ben je daar op een uurke hoor. (En ik kan het weten ik kom van die kanten en nam die autostrade regelmatig tem COVID)

Mechelen is niet persé beter, juist in tegendeel. Van Binkom naar Mechelen ben je ook minstens even lang onderweg dan van Binkom naar Herentals. (dat is dan wel via de gewone weg)
Het gaat toch over Temse ook? Probeer maar eens in Temse te geraken vanuit Herentals. Good luck ;-)

Dat idee van Herentals was nu niet zo letterlijk op te nemen, maar verschillende mensen hier zien wel het probleem dat iets tussen Binkom en Beveren quasi onmogelijk is met behapbare rijtijden. Ik denk eigenlijk dat Candice er ook mee zit, het is een onoplosbaar probleem. Marijn heeft enkel 1 idee "Kom naar Binkom, weg hindernis" en je ziet Candice zo kijken van "En wat met mijn sociaal leven dan?"

Het valt nog te zien wat er van de goodwill overblijft als de vlinders vervlogen zijn. Valt er iets te doen met weekends? Een LAT-relatie? Een week hier en een week daar?

Het lijkt me het enige koppel dat een realistische kans heeft, voor de rest lijkt het schip al gezonken, het orkest maakt nog de apotheose.

Beveren - Binkom is geen leuk traject waar dagelijks grote filekans is. Ik weet niet of Herentals als middelpunt zou werken. Ze kennen elkaar ook nog maar 3, 4 weken. Candice geeft aan dat Binkom voor haar het midden van nergens is en zonder haar sociale contacten kan ze maar zoveel van de rust "genieten", maar ze heeft het nu al meerdere keren over afstand gehad dus ik denk dat het haar echt wel stoort.

Mogelijks gaan ze wel eens proberen maar ik denk dat voor beiden "ik mis mijn omgeving" een groot obstakel is.

Denk dat het alleen maar kan werken als ze voor een half/half oplossing gaan. Ze zijn beiden te veel gehecht aan hun eigen omgeving om dat zomaar op te geven. Dus als dan de toegeving volledig van 1 kant moet komen, gaat dat later veel kans toch voor wrevel zorgen.

Ik vind het wel wat storend dat Marijn haar verwijt te veel gehecht te zijn aan haar kerktoren, maar zelfs precies de optie nog maar niet in overweging neemt om haar richting uit te verhuizen.

Denk dat het alleen maar kan werken als ze voor een half/half oplossing gaan. Ze zijn beiden te veel gehecht aan hun eigen omgeving om dat zomaar op te geven. Dus als dan de toegeving volledig van 1 kant moet komen, gaat dat later veel kans toch voor wrevel zorgen.

Ik vind het wel wat storend dat Marijn haar verwijt te veel gehecht te zijn aan haar kerktoren, maar zelfs precies de optie nog maar niet in overweging neemt om haar richting uit te verhuizen.
Een beetje wel klopt, maar hem zei ook dat ze ergens de kerk in het midden gaan moeten zoeken dus dat wil zeggen als alles goed blijft gaan dat ze een eigen woonst elders ergens tussen in ofzo gaan moeten zoeken.

Ik begrijp hem wel ook want bv met huisdieren, waar hem woont zit je der ideaal voor en zij toch wat minder.

Maar tis hun probleem ze haha, lig er niet wakker van. Feit is en blijft wel dat hun het enige echte koppel zijn en die toch al grotendeels geslaagd is, bij de anderen is het een dikke flop.

Ik moet wel zeggen, na de vorige aflevering, met de opdrachten die ze moesten doen, dat het lijkt alsof Dave en Hanne nu toch wel iets meer met elkaar praten dan ervoor.
Kan allemaal perspectief zijn en hoe VTM het in beeld brengt, maar dat viel mij precies op.

Er zijn misschien veel mensen die cringen bij zo'n opdracht, maar voor iemand als Dave is dat ideaal he.
Hij kon perfect voorbereiden wat hij wou zeggen aan de hand van iets visueel, dat vermindert de kans op stotteren. Dat hij dan nog eens naar die doos kon kijken bij zijn uitleg in plaats van in Hanne haar ogen hielp nog extra denk ik.

Heb de aflevering gisteren pas kunnen bekijken. Lekkere cringe bij den Dennis, hou ik wel van.

Die experten en hun opdrachten zijn toch compleet belachelijk, kinderachtig niet normaal. Natuurlijk dat cringe Dennis en Dexter Dave daar all out waren gegaan.

Gelukkig voor zo een 'experten' zijn er nog zo een zwakkere van geest waarvan ze hunne boterham kunnen verdienen.

Cringe Dennis en zijn bokken + terrible fashion sense... wat een baby. Die griet moet precies zijn mama spelen. Even appart roepen en in de hoek zetten waarna alles weer ok is. No way dat die vrouw bij hem blijft.

Cringe Dennis en zijn bokken + terrible fashion sense... wat een baby. Die griet moet precies zijn mama spelen. Even appart roepen en in de hoek zetten waarna alles weer ok is. No way dat die vrouw bij hem blijft.
Nicolas was tijdens de afleveringen (tijdens één van de vorige seizoenen) toch ook wel één grote baby (hij was zelfs op een bepaald moment aan het blijten gelijk een klein kind) en hij is nog altijd samen met die Evelien. ;)

Hij is wel alles behalve cringy das wel waar. :tongue:

Nicolas was tijdens de afleveringen (tijdens één van de vorige seizoenen) toch ook wel één grote baby (hij was zelfs op een bepaald moment aan het blijten gelijk een klein kind) en hij is nog altijd samen met die Evelien. ;)

Nicolas niet cringy? Misschien moet je dat seizoen eens opnieuw bekijken! :D
Snap niet wat er verkeerd is met bleiten als een klein kind, maar soit.

Ik zal het eventjes anders formuleren: ik herinner mij toch ook veel cringy momenten van Nicolas. Heb wel niet de indruk dat hij zich zo nukkig gedroeg als Yetili Dennis nu, da's zeker waar.

Laatst bewerkt:
Ik zal het eventjes anders formuleren: ik herinner mij toch ook veel cringy momenten van Nicolas. Heb wel niet de indruk dat hij zich zo nukkig gedroeg als Yetili Dennis nu, da's zeker waar.
Wat voor de ene cringy is, is voor een ander niet cringy. Het belangrijkste is of het klikt (of niet) en of je met elkaar kan samenleven (of niet). Das de opzet van Blind Getrouwd hé. :tongue:

Mensen met jonge kinderen die af en toe al eens Ketnet Junior moeten bekijken herkennen hier toch ook duidelijk Dennis in hé? :laugh: Alé, dat is gewoon twee druppels water! Mijn vriendin en ik kunnen die twee gewoon niet meer los zien van elkaar :unsure:
a599b1fba00b3ea40d59db9c0a8de6b2.jpg

Ik had het gevoel dat die Hanne & Nathalie wat jaloers zijn op die Candice en graag in haar plaats hadden gezeten en veel liever zelf met die Marijn wilden gekoppeld worden haha.

Ma die gast heeft wel alles en als ze die Marijn dan vergelijken met hun partner, gaan die Hanne & Nathalie nog meer zoiets hebben van 'nee, dees is hem ni'.
Hoe meer ik die gast zie, hoe dikker nen eikel dat ik die vind.

Ja zeg, dat was toch ook dien creepy guy? ;). Ma zij is ook maar zo'n raar geval hoor, passen nog bij elkaar haha.

Dit seizoen is de situatie wel een apart gegeven. In het afgelopen jaar zijn er veel koppels uit elkaar gegaan omwille van de speciale omstandigheden en het quasi naast elkaar leven. Laat staan dat je in die situatie terecht komt met iemand die je maar enkele weken kent. Geen normaal patroon, amper tot geen hobbies of ander sociaal contact.

Maar het blijft mij onduidelijk hoe sommige van de deelnemers in dit experiment stappen. Al begrijp ik dat het romantische idee van de grote crush te vinden mooi klinkt, dat is allesbehalve realistisch.

Maar het blijft mij onduidelijk hoe sommige van de deelnemers in dit experiment stappen. Al begrijp ik dat het romantische idee van de grote crush te vinden mooi klinkt, dat is allesbehalve realistisch.

Ik denk dat het programma over de jaren heen al bewezen heeft dat dat zeker realistisch is. Er is geen zekerheid, verre van, maar de kans is echt wel reëel dat het lukt.

Ik denk dat het programma over de jaren heen al bewezen heeft dat dat zeker realistisch is. Er is geen zekerheid, verre van, maar de kans is echt wel reëel dat het lukt.
Ik bedoel eerder halsoverkop verliefd worden. Ik denk dat echt de verwachting van sommige is om de deur te openen in het stadhuis en vanaf dan in een soort van romantische film te zitten waar alles perfect loopt. En laat net dat in de situatie van de succesvolle koppels niet altijd gebeurd zijn. Eerder aftasten maar ook gewoon mee gaan met de flow.. En niet de ice-king of queen spelen.

Terug
Bovenaan