Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Toch wel wat liggen cringen bij Dennis deze aflevering.
En da fragment waar ze op die steen zaten, duurde ook zo lang 🥲 Ik snap nie da ge da niet kunt aanvoelen dat het op da moment niet wederzijds is?

"Ik zal uw rugzak wel dragen!" - waar is hij zeikend nat van't zweet? Op zijn rug. :sick:

En dan die Veerle 🤦‍♂️ Ge gaat dan op huwelijksreis en ge gaat avondje weg met een vriendin🤡
Die Sven vind ik persoonlijk nog al kinderachtig voor zijn leeftijd.

Ik moest mijn eerste koffie nog drinken, mea culpa. :p

Tenzij je blind bent is uiterlijk en fysieke aantrekking inderdaad belangrijk en bij een eerste ontmoeting kan dat zelfs primeren, maar je hebt mensen die daar minder om geven. Een schoon lief is één ding, maar dat is geen garantie op een plezant lief.
Idd. Aantrekkelijkheid is gewoon ook veel ruimer dan enkel 'hij/zij ziet er goed uit op foto'. De manier waarop iemand beweegt, iemand praat, iemand lacht, iemand kijkt, hoe mooi of plezant zijn/haar innerlijk is, ... dat geeft je een heel ander beeld van die persoon.

Dus bij sommige dames heb je inderdaad wel het gevoel dat ze zich beter wat meer zouden open stellen. Anderzijds zijn het vaak ook de mannen die er gewoon onhandig mee overweg kunnen en dat is ook gewoon een afknapper.

Heb even de namen moeten opzoeken, maar die Evelien en Nicolas en die Veerle en Nick zou je helemaal in het begin ook weinig kans gegeven hebben. Tja, die zijn uiteindelijk dan wel geslaagd. Stonden zij meer 'open' voor het niet-evidente? Je krijgt als kijker ook maar een beperkt aantal beelden natuurlijk.

En da fragment waar ze op die steen zaten, duurde ook zo lang 🥲 Ik snap nie da ge da niet kunt aanvoelen dat het op da moment niet wederzijds is?

"Ik zal uw rugzak wel dragen!" - waar is hij zeikend nat van't zweet? Op zijn rug. :sick:

En dan die Veerle 🤦‍♂️ Ge gaat dan op huwelijksreis en ge gaat avondje weg met een vriendin🤡
Die Sven vind ik persoonlijk nog al kinderachtig voor zijn leeftijd.
Ik snap wel niet dat niet zij, ma ook niemand van de productie iets had van, gaat het wel kerel ? Die liep daar op flanellen benen dat het niet meer normaal was en ik denk dat het niet veel scheelde of em was van zijn sus gegaan aan zijne kop te zien.

Ma hahaha, wat een leuk programma.
Zegt m'n vrouw gisteren: eii! 't is van Blind Getrouwd!'. Eten voor den TV en tegelijkertijd lachen met de mensen, pure ontspanning.

Wat heb ik er deze keer van opgestoken:
Dutroux mag niet terugkeren en krijgt dus geen 2de leven.
Slakken zijn zooooo vies.
De Sven valt beter mee dan gedacht, z'n vrouw daarentegen begint nogal hautain over te komen.
Diezelfde gaat liever op zwier met een vriendin tijdens de huwelijksreis.
Dennis doet auditie voor The Walking Dead.
Dennis grijpt Nathalie (of insert andere naam als ik het verkeerd op heb) bij de hals en probeert een knuffel/zoen af te dwingen. Nathalie heeft daar geen zin in. Dennis snapt dat niet. Dennis blijft vragend kijken. Dennis kan lang, vragend blijven kijken. Als Dennis nog 2 seconden langer vragend had blijven kijken cringde ik helemaal weg tot onder de zetel.

In de preview zag Sven er niet goed uit. Zou zijn vrouw niet thuis gekomen zijn? Spannend zeg.

Idd. Aantrekkelijkheid is gewoon ook veel ruimer dan enkel 'hij/zij ziet er goed uit op foto'. De manier waarop iemand beweegt, iemand praat, iemand lacht, iemand kijkt, hoe mooi of plezant zijn/haar innerlijk is, ... dat geeft je een heel ander beeld van die persoon.

Dus bij sommige dames heb je inderdaad wel het gevoel dat ze zich beter wat meer zouden open stellen. Anderzijds zijn het vaak ook de mannen die er gewoon onhandig mee overweg kunnen en dat is ook gewoon een afknapper.

Heb even de namen moeten opzoeken, maar die Evelien en Nicolas en die Veerle en Nick zou je helemaal in het begin ook weinig kans gegeven hebben. Tja, die zijn uiteindelijk dan wel geslaagd. Stonden zij meer 'open' voor het niet-evidente? Je krijgt als kijker ook maar een beperkt aantal beelden natuurlijk.
Inderdaad, sluit ik me volledig bij aan. Zo zie ik het nooit goed komen tussen Sven & Veerle. Zij gaf al aan haar dood te ergeren aan zijn Antwerps accent. Als je in zo korte tijd er al in slaagt om die ergernis te ontwikkelen, dat komt nooit meer goed.
Idem bij Davy en Hanne. Zij die voortdurend moet opletten dat zij niet teveel praat. Hij die dan weer constant moet zorgen dat hij voldoende praat. Ik zie dat niet meer goedkomen en zie Davy daar plots niet openbloeien tot dé man die in elk gesprek het hoge woord gaat voeren.

Volgens mij is Dennis echt wel een goede gast, misschien wat onhandig in zijn uitspraken (teveel adoratie...), maar die poging tot knuffel leek me toch niet slecht bedoelt, na zo'n lange, gezamenlijke wandeling.
Snap niet goed dat deze door haar dan zo koud werd beantwoord, je doet mee aan Blind Getrouwd, als een, al dan niet vriendschappelijke, knuffel al teveel gevraagd is, dan zie ik het niet goedkomen.

Snap dat toch ook niet. Ge doet mee aan zo een programma dus ge weet niet aan wie ze u gaan koppelen. Kunt u tenminste een
beetje openstellen, das toch de bedoeling van zulke progamma's? Een beetje moeite doen mag toch ook wel.

Daarvoor moet ge ook niet meteen in bed duiken ofzo.

Ze geeft dat zelf ook aan in die korte interviews, dat ze haar 'muren' wat moet laten zakken.

Maar anderzijds moet je als man toch ook aanvoelen dat het van haar kant nog niet komt, dan moet je er ook niet blijven naar hengelen. Komt veel te 'needy' over. 5x hetzelfde compliment geven en akward blijven wachten op reactie, knuffel geven en akward blijven wachten op reactie, ...

Betekent niet dat je geen aanraking of compliment meer mag geven, maar wees er gewoon wat zuiniger mee...
Geef een knuffel en 'walk away'. Je moet er niet altijd als een schoothondje bij blijven tot je een koekje krijgt.

Ik heb bij geen enkel koppel een goed gevoel.

Bij Candice is puur om te wippen zekers, ze zat al met haar voet aan zijn of bijna aan zijn noten. Zou me verbazen mochten die vele jaren samen blijven. Denk dat die Candice nog geen zin heeft om te settelen, ik kan natuurlijk altijd er naast zitten maar dat is de indruk die ik heb.

Dan dien ene mee zijne rugzak tja.... passen gelijk niet bij elkaar maar hem stelt zich nog open maar zij uhm, ik denk niet dat dat iet zal worden.

Dan dien andere trekt zijne mond niet open, ik blijf dat wel ne rare kerel vinden ook en die mee zijn rugzak ook ze haha maar dat lijkt me ook niks te worden. Denk zij liever ene heeft die een wat vlottereprater is en het voortouw neemt.

En bij den fotograaf: ik zeg nie dat dat ne slechte mens is, je ziet dat die zijn werk heel graag doet en dat die zei ga maar alleen met je vriendin dat was wel top maar zijn manier van doen vind ik niet oke, is toch echt een dominant type, ze verstaan elkaar ook vaak verkeerd.
De man spreekt ook veel over ikke, aja, ik ben hier toch nutteloos enz... ik zeg niet dat die dermee geen punt heeft maar die zei dat meermaals.

Over 1 ding had hem gelijk: als je aan een tafeltje zit moet je geen vreemde kat die mss luizen enzo heeft gaan opheffen tot aan de tafel, dat doe je in mijn ogen niet zeker niet met een andere persoon erbij die je nog maar net kent. Ik ben ook een hele grote dierenliefhebber, iets van eten had ik ook wel gegeven ze want dat beest stond heel mager maar opheffen aan tafel dat niet. Ik vond ook dat ze de kat nogal heel heel lang aandacht gaf ook, denk dat ze zelfs moeten in knippen hebben haha, dat is toch ook ergens duidelijk maken van je boeit me niet echt man. Komt bij mij toch zo over. Ze zei ook zelf dat ze niks voelde al begrijp ik haar wel.

Ik snap wel niet dat niet zij, ma ook niemand van de productie iets had van, gaat het wel kerel ? Die liep daar op flanellen benen dat het niet meer normaal was en ik denk dat het niet veel scheelde of em was van zijn sus gegaan aan zijne kop te zien.
Er werd gezegd dat Dennis suikerziekte had dus die had beter wa cola gedronken of een stukje fruit gegeten want kdenk dat zijn suiker toen wel extreem laag stond, snap idd ook niet dat niemand van de productie iets zei, of tis off camera gebeurd kan ook.

Ze geeft dat zelf ook aan in die korte interviews, dat ze haar 'muren' wat moet laten zakken.

Maar anderzijds moet je als man toch ook aanvoelen dat het van haar kant nog niet komt, dan moet je er ook niet blijven naar hengelen. Komt veel te 'needy' over. 5x hetzelfde compliment geven en akward blijven wachten op reactie, knuffel geven en akward blijven wachten op reactie, ...

Betekent niet dat je geen aanraking of compliment meer mag geven, maar wees er gewoon wat zuiniger mee...
Geef een knuffel en 'walk away'. Je moet er niet altijd als een schoothondje bij blijven tot je een koekje krijgt.
Ook waar :)

Dat die Dennis dan zei dat hij na zo een dag graag eens dat moment beleeft met een knuffel.

Euh gast.. Je ziet eruit alsof ze je in een zweetbad ondergedompeld hebben en je ieder moment kan sterven. Er is niemand die het dan ook maar plezant zal vinden om die knuffel te ontvangen. Als je dat niet snapt ben je een nog vreemdere vogel dan ik al dacht.

Dat zei die Laura of wat het ook was toch ook vorig jaar ( die blonde met dieje bril ) en die heeft uiteindelijk 0 effort gedaan, die muur bleef staan gelijk de Berlin wall 50 jaar.
Uiteraard verwacht ik ook niet dat ik met een onbekende trouw en dan op reis vertrek dat het meteen all out is maar meeste mensen die zeggen '' ik hou gewoon een muur in het begin '' draaien vaak uit op weinig tot niets.

Zo'n awkwardness tussen Dennis en Nathalie na die wandeling... en hij dan haar nog eens willen vastpakken. Haar lichaamstaal schreeuwt gewoon(terecht) uit dat ze gene klik voelt. Plaatsvervangende schaamte

Zo'n awkwardness tussen Dennis en Nathalie na die wandeling... en hij dan haar nog eens willen vastpakken. Haar lichaamstaal schreeuwt gewoon(terecht) uit dat ze gene klik voelt. Plaatsvervangende schaamte
Ik zou dan echt gewoon in mijn hoofd schreeuwen dat ik daar weg wil en dan zit die gast nog vast :unsure:
Ik vind dat al altijd mega awkward als ik interesse heb in iemand maar zij niet in mij, dan draai ik me al meteen om alsof niks is gebeurd maar dan zitte daar nog mee vast op vakantie en in een programma.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik dan zou doen maar mijn eerste reactie zou toch zijn dat ik gewoon weg wil. ( dit dus allemaal vanuit het standpunt van hem en niet van haar, al zal ze ook niet zitten te springen om er mee samen te wonen etc binnenkort )

Wel "grappig" momentje toen ze vertrokken op de wandeling.

- Nathalie in camera: Dennis is ook al in de Everglades geweest, dat is een handig onderwerp voor dode momenten.
- Dood moment op't einde ...

'k vond het precies wel frappant dat Dennis niet doorhad dat het niet gepast was, idem met zijn opmerking op dat zwart kleedje, en dan maar blijven doorbomen erover.

Nuja, hoe naturel is een mens nog met een camera op z'n neus natuurlijk, voor hetzelfde geld zegt er iemand van de regie van "pakt ze eens vast"
We zien ook maar 20min van een ganse dag ofzo, als de VTM u wil afschilderen als cringy dan gaan ze wel net die fragmenten uitzenden die in dat verhaal passen.

Ik denk persoonlijk dat dat vooral wat knip- en plakwerk was want Dennis zei op het einde dat zijn waarde nog goed stond en dat hij het goed ge-managed had - wat mij een term lijkt die ge specifiek gebruikt voor het in het oog houden van uw waarden.

Voor de rest is er nog niet veel gebeurd. veel mensen geen fan van die Hanne maar ik vond ze net wel ok deze aflevering. Oké ze is een beetje te recht voor de raap maar ze beseft het wel en vooral haar houding naar hem toe is nog altijd ok. Nathalie heeft het in mijn ogen veel moeilijker om om te gaan met Dennis (en misschien soms eens recht voor de raap iets aan te geven).

Maar elk zijn mening. Mijne man was ook nu geen fan van Hanne en vond dat Dennis maar moest zien dat hij er niet mocht aankomen (terwijl ik vind dat ge op dat vlak een beetje uzelf moet "forceren" om nog aan elkaar te komen, ge moet dat net gewoon worden).

Sven en Veerle dat is al lang gedoemd (en ik vermoed dat hij het weet cfr. de preview)
Candice en Marijn: meh, gene fan. Ze gaan er allebei wel goed in mee en amuseren zich maar ik denk niet dat dat iets substantieels gaat achterblijven.

De manier waarop Dennis op die rots zat deed me denken aan de blauwtjes die ik destijds liep. Ergens diep binnenin weten dat de interesse niet wederzijds is, maar toch willens nillens blijven hopen dat het goed komt.

Het is natuurlijk veel te vroeg om een definitief oordeel te vellen en die man zal ook wel pompaf zijn geweest met zijn conditie. VTM knipt en plakt naar believen en we waren er allemaal zelf niet bij. Reality TV is zeer gestuurd. Hij wil duidelijk graag en zij heeft nog een muur opgetrokken.

- Nathalie in camera: Dennis is ook al in de Everglades geweest, dat is een handig onderwerp voor dode momenten.
- Dood moment op't einde ...
Mss lag het ook aan het knip en plakwerk. Ma ze zei ook niet van och gij. Daar ben ik ook geweest. Nee ze laat hem in geuren en kleuren vertellen hoe het er daar uitziet. 🤷🏻‍♂️

Terug
Bovenaan