DwightSchrute
Well-known member
BSB is down, met een halve cheese tactic wat ik mezelf nooit vergeef 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En ook de beste (imo)Ongewild in Yahar'gul beland en ik bevestig wat ik eerder zei… dit is de moeilijkste Soulslike die ik al gespeeld heb.
Hoezo ongewild!! Da is de place to be vanaf ge kunt heheheOngewild in Yahar'gul beland en ik bevestig wat ik eerder zei… dit is de moeilijkste Soulslike die ik al gespeeld heb.
Wa ne raren... hehehe xDAlleen een serieus lack aan bosses op dit moment. Nog maar 3 bosses gehad en da's absoluut mijn favorite part of soulslikes. Alsook diversiteit aan wapens ontbreekt en laat dat nu net mijn 2e priority zijn
Ben nu toch al een tijdje bezig en ben 3 bosses tegengekomen. Elden Ring is by far mijn favoriet, net door het aantal wapens en bosses. Maar ieder zijn ding hé rarenWa ne raren... hehehe xD
Zijn bosses genoeg en da regio's in deze game zijn eigenlijk vrij klein telkens. Wat wapens betreft is dit één van de betere games, elk wapen is heel uniek en goed doordacht in de andere games heb je eigenlijk ook niet zo veel wapens. Je hebt gewoon 20 verschillende zwaarden, 15 axes, ect ect maar buiten een beetje langer, of klein verschil in moveset of speed zijn dat gewoon 20 keer hetzelfde wapen. Het enige jammerige aan de wapens in BB dat ik een terecht punt van kritiek vind is dat sommige gewoon heel laat in de game zitten of een heel specifieke build vereisen die tot op dat punt heel akward is om voor te bereiden.
Oplossing hiervoor is ofc NG+ maar dat is niet altijd men ding...

Zeker doen, Lies of Peak is geweldigBB onder Lies of P, ik spring dan nu ff in de dokken
ER heeft dan wel heel wat reskinned bosses die maar blijven terug komen thoBen nu toch al een tijdje bezig en ben 3 bosses tegengekomen. Elden Ring is by far mijn favoriet, net door het aantal wapens en bosses. Maar ieder zijn ding hé raren
Ps. Ik vind BB echt heel erg goed tot nu toe, dat het op dit moment iets lager scoort dan andere FS games wil weinig zeggen .
zelf main bosses....Lies of P was wel echt een banber, maar niet beter dan OG BB ofc.BB onder Lies of P, ik spring dan nu ff in de dokken
Die ben ik net tegengekomen en dat is inderdaad nummer 4.Welke 3 bosses dan eigenlijk? Ik dacht dat er 4 voor die Area waren. Vicar Amélia nog niet gedaan dan?
Bloodborne op 100fps..??? xDDie ben ik net tegengekomen en dat is inderdaad nummer 4.
Gebruik nu ook Ludwigs Holy Blade, wel nice. Ook leuke 'gimmick' dat de wapens telkens 2 stances hebben.
Ben nu ook geslaagd om het smooth op 100 fps te laten draaien terwijl het hiervoor eerder stutterend was rond de 30 fps. Maakt de beleving al heel wat anders.
Jep , 100 is wel de limiet op pc op dit moment. Bij hogere fps krijg je glitches.Bloodborne op 100fps..??? xD
werkt uw spel dan nog xD