Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker en vast. Door van kinds af aan spelleks int Engels te spelen, heb ik de taal heel goed geleerd. Maar ik vind wel niet dat mensen zich verplicht moeten voelen om iets in 't Engels te spelen. Dat is nog altijd een individuele keuze. Maar ik kan in elk geval idd alleen maar aanmoedigen om in het Engels te spelen.Daar is wel iets mis met. Dankzij dubs en subs hebben hele generaties zonder veel werk het Engels geleerd. Originele dub voor deze games zijn trouwens meestal Engels geweest voor zover ik mij herinner.
. Maar dat hangt dus vooral van de kwaliteit van de game/vertalingen af.Japanse studio trouwens, als je een echte purifist bent, speel je het met Japanse audio.
Ja, FromSoftware's Souls games zijn zelfs uitsluitend met Britse voice actors om artistieke reden.Originele dub voor deze games zijn trouwens meestal Engels geweest voor zover ik mij herinner.
Miyazaki also explains the game's surprisingly authentic, untranslated scriptwriting and the use of predominantly Scottish voice actors, which has long been a point of personal curiosity (I'm Scottish). "As you'd expect, with medieval Europe as our base, American English wouldn't do. We're Japanese so we don't know the particulars, but in Japan, in period pieces and such, there are very distinctive [linguistic] expressions. We thought these probably existed in English, so we went to the [SCE] co-ordinator and explained this, and they cast to suit our needs."
Blijft toch lukken, opt gemakske ma kom er wel. Kunt ge bekijken als end game content, wel zeker de moeiteGisteren bloodstarved beast en Djura (Diene op zene toren) allebei verslagenBlijft toch lukken, opt gemakske ma kom er wel.
Nu is er een deur ergens open gegaan om verder te gaan maar heb nu ook mijn eerste kelk gedaan dus kan een soort van dungeon doen. Is dat nuttig die dungeons doen?
. Dan ook wel trots dat ik die van de eerste keer neergekregen heb! Daar dan nog is 20k van gehad dus dan de lantern toch maar genomen
.
Best wel een coole boss omdat de drie levenslijnen elk hun eigen aanvalspatroon hebben 
Ik liep er vooral verloren in dat 2de deelAaaah Forbidden Woods
Zalige area. De sfeer/leveldesign (net zoals zoveel andere area's in de game) zit er zo dik in. Leuke afwisseling na je eerste (10) uren in Yharnam.
Ik herinner me de boss aan het einde en bijhorend schrikmoment ookBest wel een coole boss omdat de drie levenslijnen elk hun eigen aanvalspatroon hebben
![]()
. Ik ben er door (gisteren gestopt als ik aan de lamp van byrchen… aankwam) maar weet niet of ik eigenlijk alles gezien heb. Maar het eerste deel vond ik inderdaad wel eens goede afwisseling.
.Dan kunt ge nu aan Elden ring beginnen. Of als je jezelf echt wilt testen, SekiroNet uitgespeeld, denk dat ik alle bosses gedaan. Toch wel trots. Moet het beste spel zijn dat ik de laatste 10j gespeeld heb!
Beetje teleurstellende eindboss wel, zo simpel.
.Jep dat wordt de volgendeDan kunt ge nu aan Elden ring beginnen. Of als je jezelf echt wilt testen, Sekiro.

Ja, tmag gaan komen, speel em zo ook nog wel graag, framerate valt me minder op dan de beliching vant spel, fuck man soms zijn dingen echt slecht te zien xDOh ik verlang zo naar een Bloodborne remaster met perfecte frameratesnap niet dat ze daar nog geen werk van gemaakt hebben.
New game+Bloodborne is nog eens uit voor de verandering, whats next tho...