willydrama
Well-known member
Iemand die de jobdag bij bpost bijwoonde zei me dit. Wat is uw mening hierover ?Zijt ge weer dingen uit uw gat aan 't trekken of heb je daar een bron van?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die de jobdag bij bpost bijwoonde zei me dit. Wat is uw mening hierover ?Zijt ge weer dingen uit uw gat aan 't trekken of heb je daar een bron van?
Mijn mening is dat ik daar iets van bewijs voor wil zien.Iemand die de jobdag bij bpost bijwoonde zei me dit. Wat is uw mening hierover ?
Ik heb onlangs een dure laptop besteld via amazon en om die laptop te ontvangen moest ik een (OTP) code doorgeven aan de koerier.Enfin, direct Nespresso gecontacteerd en ze sturen mij gewoon dezelfde bestelling opnieuw op maar nu laat ik toch leveren aan een pakjes automaat want ik vertrouw ze niet meer.
Ik geloof dat tegenwoordig alles boven de 300euro op die manier wordt verzonden bij Amazon.Ik heb onlangs een dure laptop besteld via amazon en om die laptop te ontvangen moest ik een (OTP) code doorgeven aan de koerier.
Dus zoiets bestaat tegenwoordig ook blijkbaar.

.
Het risico is niet 0 maar de pakkans is voor zover ik weet wél 100%.Vanaf nu hier ook ophalen in pakketautomaat van Bpost.
0 risico dat je pakket plots weg is.
Ik heb al wel eens gehad bij het versturen dat er een locker open ging waar een pakket van iemand anders in lag. Uiteraard gewoon dicht gedaan en opnieuw begonnen. Het systeem is zeker niet waterdicht.Het risico is niet 0 maar de pakkans is voor zover ik weet wél 100%.
Onlangs had zo iemand van *Bpost zelf* tientallen pakjes gestolen door ze nooit in de automaat te steken maar ze gewoon zelf te houden en ze zo dus te stelen. De automaten waren dan gewoon 'leeg' hé.
Dat is volgens mij ook de enige manier. Eens het deurke dichtgaat kan alleen de klant er nog aan dacht ik (met de juiste code).
Die mens hadden ze dan ook snel te pakken.
Hier maandag 2 pakjes verzonden voor in een automaat. 1 in Aalter en 1 in Wetteren. Zijn er beide niet aangekomen. Zogezegd storing aan de locker en zou de volgende werkdag (woensdag) geleverd worden in een afhaalpunt. Niks, nada. Staat sinds dinsdag stil.Pakje laten leveren in automaat, app gaf aan vakje linksonder, ging niet open. Ze zouden het nu naar een afhaalpunt brengen. Ben benieuwd!