Tja, zullen wel wachten op Alex Kroes, maar dat gaat veel te lang duren vrees ik.Zou blijkbaar samen met John Van Tschip en Huntelaar de boel moeten redden.
Van der Vaart werd ook gevraagd, maar die weigerde door een privé situatie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, zullen wel wachten op Alex Kroes, maar dat gaat veel te lang duren vrees ik.Zou blijkbaar samen met John Van Tschip en Huntelaar de boel moeten redden.
Van der Vaart werd ook gevraagd, maar die weigerde door een privé situatie.
Gewoon aanvaarden dat je geen jeugdspelers meer van AZ overpakt. Die positie op dit moment gewoon veel te belangrijk.Tja, zullen wel wachten op Alex Kroes, maar dat gaat veel te lang duren vrees ik.
Niet te hard weliswaar, een dergelijke geluidsgolf kan zijn benen wel eens breken.Handjes op elkaar voor Musonda, maakte gisteren zijn (letterlijk) 1e minuut voor Anorthosis!
Had ons Idd veel voetbalplezier kunnen geven. Zonde dat het slechts bij een half jaartje Betis is gebleven. Lichaam niet gemaakt voor het profvoetbal.Niet te hard weliswaar, een dergelijke geluidsgolf kan zijn benen wel eens breken.
Toch zonde dat hij gebouwd is als een kaartenhuis, als je hem vroeger zag spelen oogde het veelbelovend.

![]()
Juventus-middenvelder Fagioli is 7 maanden geschorst voor aandeel in gokschandaal: "Naïeve fout gemaakt" | Sporza
Nicolo Fagioli (22) moet 7 maanden op het strafbankje zitten. De Italiaanse voetballer van Juventus raakte vorige week betrokken in een gokaffaire in het Italiaanse voetbal. Fagioli kreeg eigenlijk een ban van 12 maanden, maar die straf werd dus door de Italiaanse voetbalbond naar beneden...sporza.be
En al zeker niet na de eerdere voorvallen die geweest zijn.
als je weet dat bvb Benteke meer verdiende bij Crystal Palace vallen die lonen toch goed mee?![]()
MLS maakt officiële recordloon van Lionel Messi bekend, ook Christian Benteke prijkt in top 10 | Sporza
De boekhouding van Lionel Messi ligt (deels) op tafel. Naar goede gewoonte maakte de Amerikaanse voetbalcompetitie de lonen van alle spelers bekend. Voor het eerst prijkt de Argentijn op de lijst. Niet verrassend staat hij zelfs helemaal bovenaan, ook Christian Benteke boert goed in de MLS.sporza.be
Het heeft sommige matige voetballers toch ook geen windeieren gelegd om naar daar te trekken (niet dat dat een verrassing is).
Ik herinner mij dat Luc Nilis bij Aston Villa wel was verzekerd voor carrièrebedreigende blessures. Dat was de eerste keer in zijn hele carrière en net dan loopt hij een dergelijke blessure op. Via de verzekering is hij dan ook (deels) uitbetaald geweest.Neymar die zijn meniscus en kruisbanden scheurt, minstens 8 maanden out. Wat ik me afvraag, Al Hilal betaalde 90 miljoen euro aan PSG om hem over te nemen en hij strijkt er jaarlijks 100 miljoen euro op. Een grap van 190 miljoen. Heeft de club hier een verzekering voor of zijn ze droog in hun kakker genomen op financieel vlak? Dit is echt het absurde kant van het vele geld dat er in het voetbal omgaat
Goh, langs de andere kant is dat wel gewoon deels hun eigen verantwoordelijk hè. Ze weten goed genoeg dat dergelijke blessures altijd kunnen voorvallen, zowel bij club als land. Dan moeten ze maar niet zo'n astronomische bedragen neertellen.Ik vraag me vooral af hoelang het nog gaat duren voor clubs weigeren spelers af te staan of voetbalbonden aansprakelijk gaan stellen voor zo'n blessures, om financieel iets te recupereren.
Goede vraag iddGoh, langs de andere kant is dat wel gewoon deels hun eigen verantwoordelijk hè. Ze weten goed genoeg dat dergelijke blessures altijd kunnen voorvallen, zowel bij club als land. Dan moeten ze maar niet zo'n astronomische bedragen neertellen.
Ik weet nu niet hoe dat zit bij bv. zo'n Tonali. Die gaat nu waarschijnlijk een jaar geschorst worden door iets wat ze zelf niet in de hand hebben. Newcastle heeft recent 70m ongeveer overgemaakt aan AC Milan en zijn salaris zal ook niet min zijn. Ik vraag me bij die dingen dan wel af hoe het juist zit. Kunnen ze dan Tonali op non-actief zetten zonder salaris gedurende zijn schorsing?
Ondanks dat die bij de RD's nog niet echt overtuigd heeft, moet dat wel onze nieuwe aanvaller voor de toekomst.Openda al na 44 seconden gescoord
Dat sowieso. Batshuayi werd onder Martinez ook wel compleet fout gebruikt. Bobby dacht dat hij Lukaku 1 op 1 kon vervangen met Batshuayi, wijzigde niets aan zijn systeem, gewoon mannetje wisselen ook al zijn dat twee totaal verschillende spitsen.Ondanks dat die bij de RD's nog niet echt overtuigd heeft, moet dat wel onze nieuwe aanvaller voor de toekomst.
(Nu) al veel beter gevoel bij hem dan bij zo'n Batshuayi.