Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Niet te hard weliswaar, een dergelijke geluidsgolf kan zijn benen wel eens breken.

Toch zonde dat hij gebouwd is als een kaartenhuis, als je hem vroeger zag spelen oogde het veelbelovend.
Had ons Idd veel voetbalplezier kunnen geven. Zonde dat het slechts bij een half jaartje Betis is gebleven. Lichaam niet gemaakt voor het profvoetbal. :(

Karel Geraerts trouwens coach geworden bij Schalke 04, interessante piste!
Clement staat dan weer dicht bij Glasgow Rangers, na het afwijzen van het Arabische Al-Shabab.

Ik moet wel zeggen met Geraerts bij Schalke, Clement bij de Rangers en Kompany bij Burnley hebben we nu wel wat Belgische trainers bij interessante buitenlandse ploegen. Geen top ploegen natuurlijk, maar het si toch duidelijk dat na de spelers nu ook de trainers worden ontdekt.

Dat is hoopvol (ook voor de nationale ploeg)

Ik begrijp niet hoe je zo achterlijk kan zijn in deze tijden :unsure: En al zeker niet na de eerdere voorvallen die geweest zijn.

Newcastle zal ook lachen. Afgelopen zomer 70m+ betaald voor Tonali die nu wss meer dan een jaar geschorst gaat worden.

Neymar die zijn meniscus en kruisbanden scheurt, minstens 8 maanden out. Wat ik me afvraag, Al Hilal betaalde 90 miljoen euro aan PSG om hem over te nemen en hij strijkt er jaarlijks 100 miljoen euro op. Een grap van 190 miljoen. Heeft de club hier een verzekering voor of zijn ze droog in hun kakker genomen op financieel vlak? Dit is echt het absurde kant van het vele geld dat er in het voetbal omgaat

Ik vraag me vooral af hoelang het nog gaat duren voor clubs weigeren spelers af te staan of voetbalbonden aansprakelijk gaan stellen voor zo'n blessures, om financieel iets te recupereren.

Het heeft sommige matige voetballers toch ook geen windeieren gelegd om naar daar te trekken (niet dat dat een verrassing is).

Het heeft sommige matige voetballers toch ook geen windeieren gelegd om naar daar te trekken (niet dat dat een verrassing is).
als je weet dat bvb Benteke meer verdiende bij Crystal Palace vallen die lonen toch goed mee?

Neymar die zijn meniscus en kruisbanden scheurt, minstens 8 maanden out. Wat ik me afvraag, Al Hilal betaalde 90 miljoen euro aan PSG om hem over te nemen en hij strijkt er jaarlijks 100 miljoen euro op. Een grap van 190 miljoen. Heeft de club hier een verzekering voor of zijn ze droog in hun kakker genomen op financieel vlak? Dit is echt het absurde kant van het vele geld dat er in het voetbal omgaat
Ik herinner mij dat Luc Nilis bij Aston Villa wel was verzekerd voor carrièrebedreigende blessures. Dat was de eerste keer in zijn hele carrière en net dan loopt hij een dergelijke blessure op. Via de verzekering is hij dan ook (deels) uitbetaald geweest.
Vermoedelijk hangt dit af van club tot club en speler tot speler.

Ik vraag me vooral af hoelang het nog gaat duren voor clubs weigeren spelers af te staan of voetbalbonden aansprakelijk gaan stellen voor zo'n blessures, om financieel iets te recupereren.
Goh, langs de andere kant is dat wel gewoon deels hun eigen verantwoordelijk hè. Ze weten goed genoeg dat dergelijke blessures altijd kunnen voorvallen, zowel bij club als land. Dan moeten ze maar niet zo'n astronomische bedragen neertellen.

Ik weet nu niet hoe dat zit bij bv. zo'n Tonali. Die gaat nu waarschijnlijk een jaar geschorst worden door iets wat ze zelf niet in de hand hebben. Newcastle heeft recent 70m ongeveer overgemaakt aan AC Milan en zijn salaris zal ook niet min zijn. Ik vraag me bij die dingen dan wel af hoe het juist zit. Kunnen ze dan Tonali op non-actief zetten zonder salaris gedurende zijn schorsing?

Goh, langs de andere kant is dat wel gewoon deels hun eigen verantwoordelijk hè. Ze weten goed genoeg dat dergelijke blessures altijd kunnen voorvallen, zowel bij club als land. Dan moeten ze maar niet zo'n astronomische bedragen neertellen.

Ik weet nu niet hoe dat zit bij bv. zo'n Tonali. Die gaat nu waarschijnlijk een jaar geschorst worden door iets wat ze zelf niet in de hand hebben. Newcastle heeft recent 70m ongeveer overgemaakt aan AC Milan en zijn salaris zal ook niet min zijn. Ik vraag me bij die dingen dan wel af hoe het juist zit. Kunnen ze dan Tonali op non-actief zetten zonder salaris gedurende zijn schorsing?
Goede vraag idd

Zullen alvast eerst op zoek gaan naar bewijs dat AC Milan er iets van af wist, om dan deel van hun investering misschien te recupereren.. Zou ik denken.
Al vrees ik dat zoiets moeilijk te bewijzen valt

Ondanks dat die bij de RD's nog niet echt overtuigd heeft, moet dat wel onze nieuwe aanvaller voor de toekomst.
(Nu) al veel beter gevoel bij hem dan bij zo'n Batshuayi.
Dat sowieso. Batshuayi werd onder Martinez ook wel compleet fout gebruikt. Bobby dacht dat hij Lukaku 1 op 1 kon vervangen met Batshuayi, wijzigde niets aan zijn systeem, gewoon mannetje wisselen ook al zijn dat twee totaal verschillende spitsen.

Met Openda hebben we nu wel een beter alternatief dan Batshuayi, maar ook die moet je op een andere manier gebruiken en aanspelen dan Lukaku.

Heeft er nog eentje binnen gelegd.

Nog in de Bundesliga: wat heeft die Guirassy gegeten zeg? 14de goal in 8 matchen.

Terug
Bovenaan