sharpshot
Well-known member
aanwezig maar ook niet meer dan dat, heeft 1 halve kans gehad waar hij ook de actie mee opzette.Hoe doet Openda het?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aanwezig maar ook niet meer dan dat, heeft 1 halve kans gehad waar hij ook de actie mee opzette.Hoe doet Openda het?
Op de bal?Die handsballen, op wat slaat dat nog?

Maar is dit ook niet gewoon het 'zwakste' Bayern sinds lang?
Heeft lang geduurd daar, zouden ze misschien aan het beseffen zijn dat ze zichzelf anders compleet in de voet schieten?BREAKING: Kylian Mbappé has been reintegrated into Paris Saint-Germain first squad.
PSG statement:
“Following very constructive, positive talks between PSG and Kylian Mbappé before game vs Lorient, the player has been reinstated into first team training squad this morning”.
Het gesprek was voor hun gelijkspel tegen Lorient.
![]()
Voor een clip van de SA league valt dit nog goed mee. Want normaal is het daar een combinatie van compleet incompetente spelers aan beide kanten en dan een speler genre Ronaldo die een beetje probeert te opereren in de waanzin.Waar is @Marsu om het twijfelachtige verdedigen hier aan te kaarten?
Neen. Nagelsmann lag met alles nog in de running. Ongeslagen in de CL op dat moment. Gewoon geen nr9.Maar is dit ook niet gewoon het 'zwakste' Bayern sinds lang?
Heeft lang geduurd daar, zouden ze misschien aan het beseffen zijn dat ze zichzelf anders compleet in de voet schieten?
Volgens mij is dat gekomen toen Berghuis zo bedreigd is geworden in de aanloop van de klassieker vorig jaar. Of nadat Klaassen geraakt werd door een aansteken (of wat was het). Ik heb niks tegen Feyenoord, maar daar zitten echt een bende mafkezen bij elkaar. Overal zit wel wat natuurlijk, maar in Rotterdam is er altijd wel iets.Die zwarte palen met netten in De Kuip die volledig het zicht verpesten, is dat al lang?
Viel me hier net op bij de samenvatting.
Leuk om te zien dat hij het ook kane in het buitenland!![]()