Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Die handsballen, op wat slaat dat nog?
Leek me onvrijwillig, ging ook niet direct naar doel ofzo, dat wil je toch gewoon niet op deze manier?

(maar het zijn de regels helaas, dat besef ik wel)

PSG zonder Mbappe natuurlijk, en zonder Messi, en zonder Neymar, komt niet tot scoren in haar eerste thuismatch.

W9A5bDe.png

Edit: Eerlijk is eerlijk, afgelopen seizoen kwam Lorient wel winnen met 1-3 in Parijs en toen deden Mbappe en Messi beiden mee. Maar hey, ze scoorden toen wel!

Lorient is goed bezig en is deel van groter consortium dacht ik. Midden in het vorig seizoen hebben ze Terem Moffi laten vertrekken naar Nice voor veel geld en het heeft hen eigenlijk niet zuur opgebroken.

BREAKING: Kylian Mbappé has been reintegrated into Paris Saint-Germain first squad.

PSG statement:

“Following very constructive, positive talks between PSG and Kylian Mbappé before game vs Lorient, the player has been reinstated into first team training squad this morning”.

Het gesprek was voor hun gelijkspel tegen Lorient. :rofl:
sure-air-quotes.gif

Maar is dit ook niet gewoon het 'zwakste' Bayern sinds lang?

BREAKING: Kylian Mbappé has been reintegrated into Paris Saint-Germain first squad.

PSG statement:

“Following very constructive, positive talks between PSG and Kylian Mbappé before game vs Lorient, the player has been reinstated into first team training squad this morning”.

Het gesprek was voor hun gelijkspel tegen Lorient. :rofl:
sure-air-quotes.gif
Heeft lang geduurd daar, zouden ze misschien aan het beseffen zijn dat ze zichzelf anders compleet in de voet schieten?

Waar is @Marsu om het twijfelachtige verdedigen hier aan te kaarten?
Voor een clip van de SA league valt dit nog goed mee. Want normaal is het daar een combinatie van compleet incompetente spelers aan beide kanten en dan een speler genre Ronaldo die een beetje probeert te opereren in de waanzin.

Messi kan straks tenminste zijn hoofd nog tussen een koppel latina boezems steken bij de kampioenenviering. Ronaldo mag straks misschien een jurk aandoen en de lokale sjeik zijn hand kussen.

Maar is dit ook niet gewoon het 'zwakste' Bayern sinds lang?

Heeft lang geduurd daar, zouden ze misschien aan het beseffen zijn dat ze zichzelf anders compleet in de voet schieten?
Neen. Nagelsmann lag met alles nog in de running. Ongeslagen in de CL op dat moment. Gewoon geen nr9.
Maar die kon alles nog wel binnen gehaald hebben in theorie.
Tuchel is gekomen en meteen alles naar de zak geholpen.

20230813-122131.jpg

Rennes 5-1 gewonnen tegen Metz, Doku met 1 doelpunt en zijn vervanger Salah (ex-Gent) scoorde nog 2x.
Bij Metz werd het enige doelpunt gescoord door Maziz, op aangeven van Mikhautadze.

Die zwarte palen met netten in De Kuip die volledig het zicht verpesten, is dat al lang?
Viel me hier net op bij de samenvatting.
Volgens mij is dat gekomen toen Berghuis zo bedreigd is geworden in de aanloop van de klassieker vorig jaar. Of nadat Klaassen geraakt werd door een aansteken (of wat was het). Ik heb niks tegen Feyenoord, maar daar zitten echt een bende mafkezen bij elkaar. Overal zit wel wat natuurlijk, maar in Rotterdam is er altijd wel iets.

Terug
Bovenaan