Tja, hij wou zelf niet inbinden in zijn looneisen. Zijn goed recht maar moet dan wel gene zo'n show opvoeren vind ik..Misschien dan toch even inlezen waarom hij weg moest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, hij wou zelf niet inbinden in zijn looneisen. Zijn goed recht maar moet dan wel gene zo'n show opvoeren vind ik..Misschien dan toch even inlezen waarom hij weg moest.
Klopt helemaal niet. Nogmaals, lees jezelf eerst in.Tja, hij wou zelf niet inbinden in zijn looneisen. Zijn goed recht maar moet dan wel gene zo'n show opvoeren vind ik..
En het was ook gewoon complete onzin wat je verkocht. Messi is al heel lang de hofnar van sjeiks. Met als orgelpunt toen ze hem vorige winter in die nachtjapon hebben gezet.
Je vergeet de dikke RonaldoMessi en CR7 hebben elke hun eigen charme en kwaliteiten.
Maar niemand tipt aan de absolute GOAT Luc Nilis
Geen fanboy van beiden (want dikke Ronaldo is idd de GOAT imo) en zelfs meer fan van Messi op het veld dan van C. Ronaldo. Ook hoegenaamd geen interesse in hun leven naast het veld.Haha, de Ronaldo-fanboys kunnen het nog steeds niet verkroppen dat hun held geen wereldtitel heeft gehaald.
Die zelf in een interview zei dat de beste ploeggenoot (lees: niet beste speler waar hij mee samenspeelde, maar beste als in, in het samenspel) die hij ooit had Luc Nilis isJe vergeet de dikke Ronaldo
.Kon*Tja, hij wou zelf niet inbinden in zijn looneisen. Zijn goed recht maar moet dan wel gene zo'n show opvoeren vind ik..
Nogal vermoeiend om dergelijke reacties te lezen. Dan weet je ook meteen dat discussiëren met die mensen eigenlijk tijdverspilling is.Je kan best kritiek hebben op Messi zonder daarvoor automatisch een Ronaldo-fanboy te zijn. Maar dat is mijn mening.
Eerder Messi fanboys die niet in de realiteit leven tbh.Haha, de Ronaldo-fanboys kunnen het nog steeds niet verkroppen dat hun held geen wereldtitel heeft gehaald.
Die moet dringend eens gaan praten met zijn dopingdealer want die heeft al 6 jaar amper nog gepresteerd zonder een blauw truitje. Wel heel veel coole kapsels gehad!!!!![]()
Paul Pogba betrapt op dopinggebruik, Italiaans antidopingagentschap heeft Franse middenvelder voorlopig geschorst
Paul Pogba (30) heeft een nieuw dieptepunt in zijn carrière bereikt. De Franse middenvelder testte na de match op Udinese op 20 augustus positief op testosteron. Het Italiaanse antidopingagentschap Nado Italia heeft Pogba met onmiddellijke ingang een voorlopige schorsing opgelegd.m.nieuwsblad.be
nu wel.Match is nog niet gespeeld.![]()
Moet hij wel eerst deftige kansen krijgen natuurlijk.Openda alweer met een assist en een doelpunt na 10 minuten. Hopelijk komt dat er ook eens uit bij de Duivels.