Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

En het was ook gewoon complete onzin wat je verkocht. Messi is al heel lang de hofnar van sjeiks. Met als orgelpunt toen ze hem vorige winter in die nachtjapon hebben gezet.

GettyImages-1450110363.jpg

Haha, de Ronaldo-fanboys kunnen het nog steeds niet verkroppen dat hun held geen wereldtitel heeft gehaald.

Haha, de Ronaldo-fanboys kunnen het nog steeds niet verkroppen dat hun held geen wereldtitel heeft gehaald.
Geen fanboy van beiden (want dikke Ronaldo is idd de GOAT imo) en zelfs meer fan van Messi op het veld dan van C. Ronaldo. Ook hoegenaamd geen interesse in hun leven naast het veld.

Maar wat er hier gezegd werd is gewoon bullshit... Messi is diegene die al jaren voor de sjeik zijn kar gespannen wordt, die grof geld is gaan scheppen bij PSG (zonder een greintje spelvreugde te vertonen) en die veroordeeld is voor belastingsontduiking dus zeggen dat C Ronaldo het altijd meer voor het geld heeft gedaan dan hem is gewoon onzin.

Ja het had mooier geweest mocht hij, Ramos gewijs, terug zou gegaan zijn naar Sporting om daar aan een minimumcontract te eindigen bij zijn eerste club maar dat kan je over Messi zeggen ook.
En hoewel hij meer spelvreugde lijkt te hebben is het nu ook niet dat hij voor een hongerloon in Miami speelt he.

Beiden hebben een pracht van een carrière achter de rug en zijn op hun manier aan hun zwanenzang bezig. Over alletwee valt iets te zeggen maar ik herinner ze mij eerlijk gezegd liever op hun hoogtepunt dan nu in het liefhebbersverbond, zij het in de woestijn of op South Beach.

Je vergeet de dikke Ronaldo
Die zelf in een interview zei dat de beste ploeggenoot (lees: niet beste speler waar hij mee samenspeelde, maar beste als in, in het samenspel) die hij ooit had Luc Nilis is :love: .

Die GOAT discussie gaan we trouwens weer niet beginnen. Iedereen heeft zijn favoriete voetballers en voetballers die hij/zij om één of andere reden niet goed afkan, elk tijdperk heeft trouwens ook goede/wereldvoetballers voortgebracht, soms andere types met een andere manier van voetballen, dus nogmaals, vergelijken heeft geen enkele zin.

Tja, hij wou zelf niet inbinden in zijn looneisen. Zijn goed recht maar moet dan wel gene zo'n show opvoeren vind ik..
Kon*

Zoals @Wilcao zegt: ken je feiten eerst.

Je kan best kritiek hebben op Messi zonder daarvoor automatisch een Ronaldo-fanboy te zijn. Maar dat is mijn mening.
Nogal vermoeiend om dergelijke reacties te lezen. Dan weet je ook meteen dat discussiëren met die mensen eigenlijk tijdverspilling is.

Eerder Messi fanboys die niet in de realiteit leven tbh.

Het zijn zuivere feiten, ik spreek niet voor Ronaldo fanboys, ik corrigeer gewoon een fabeltje van iemand die onzin verkoopt.

Dat reduceren tot “hihi jullie zijn vast CR7 fanboys hihihi” is al even grote fantasie.

Het zal je misschien verbazen, maar erkennen dat noch Messi, noch CR7, zuivere heiligen zijn zonder fout hoeft niets ‘tegen’ of ‘voor’ de andere te zijn. Het zijn gewoon feiten. Messi danst al jaren naar de sjeiks hun pijpen voor extra sollen. Zijn goed recht, maar het is wat het is. Om vervolgens te dien alsof enkel Ronaldo geld achternagaat is gewoon effectief complete onzin.

Die moet dringend eens gaan praten met zijn dopingdealer want die heeft al 6 jaar amper nog gepresteerd zonder een blauw truitje. Wel heel veel coole kapsels gehad!!!!

Echt, op een voetbalveld heb ik zelden grotere beunhazen gezien. Talent in overvloed maar de rest...

Openda alweer met een assist en een doelpunt na 10 minuten. Hopelijk komt dat er ook eens uit bij de Duivels.
Moet hij wel eerst deftige kansen krijgen natuurlijk.

Zolang hij beschikbaar is gaat Lukaku trouwens altijd starten in de belangrijkste wedstrijden, dan is het ook moeilijk voor Openda om zich te kunnen doorzetten met wat invalbeurten.

Terug
Bovenaan