Forfaitscore staat volgens mij sowieso niet in het reglement bij deze situatie. Alleen maar dat de huidige score wordt behouden, indien ze niet verder spelen. Helaas is het hoe dan ook competitievervalsing, want stel dat Feyenoord op doelsaldo kampioen zou worden tov PSV door een forfaitscore, dat is ook niet eerlijk. Maar net zo goed kan het nu in het nadeel van Feyenoord zijn, want voor hetzelfde geld gingen ze zondag met 0-6 winnen en kan Ajax morgen nog terugkomen tot 2-3. Echt een ideale oplossing is er niet. Het stadion leegmaken en doorspelen is sportief de eerlijkste oplossing, maar of dat dan weer de veiligste is.Ik dacht dat het daar ook gewoon 0-5 was qua forfait, vandaar.
Uiteindelijk lijkt forfait voor mij nog altijd het meest logische maar ik volg het Nederlandse voetbal dan ook enkel hier.
Die randdebielen die met vuurwerk gooien en daarna de hoofdingang gaan afbreken mogen ze van mijn part gewoon levenslang stadionverbod geven. Dat je gefrustreerd bent kan ik erg goed begrijpen, dat je als supporter niet rationeel denkt snap ik ook. Maar zulke zaken hoef je gewoon niet te doen. Er zijn volwassenere manieren om je ongenoegen te uiten.
Langs de andere kant is de slinger in Nederland ook wel langs beide zijden aan het doorslaan natuurlijk... Een match stilleggen omwille van 1 fucking bekertje is ook gewoon belachelijk imo ma bon.
Helemaal eens met levenslang stadionverbod. Begrijp echt niet dat dat nog niet aan de orde is.
De slinger is inderdaad aan het doorslaan in Nederland, maar dat komt ook omdat supporters zich, na de Corona-tijd, serieus aan het misdragen zijn. Echt absurd veel. Dan moet je ze misschien maar als kleuters behandelen.
. Misschien weet