Général Zantas
Well-known member
Gij kijkt ook wel letterlijk alle matchen op deze aardkloot precies![]()
Ik kijk weinig tot geen La Liga, Ligue 1 en maar af en toe EPL!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij kijkt ook wel letterlijk alle matchen op deze aardkloot precies![]()

Vraag is, welke fans?![]()
Fans offered credit as Messi misses Miami’s loss to Chicago Fire
Lionel Messi wasn’t in Chicago with Inter Miami on Wednesday night for a game against the Fire, missing his fifth match in the last six with the MLS clubwww.theguardian.com
Chicago Fire dat gemiddeld 18.000 toeschouwers trekt, had een uitverkocht 61.000 stadion toen Miami op bezoek kwam. Maar gezien Messi nog steeds geblesseerd is (5e match op rij), waren de supporters teleurgesteld dat ze hem niet te zien zouden krijgen. Chicago Fire heeft hierdoor een 50$ voucher aan tickethouders gegeven en 250$ voucher aan abo's voor volgende seizoen... Wtf
En in ander nieuws, de prijzen voor de abo's bij Inter Miami zijn bekend gemaakt voor volgend seizoen. Gemiddeld gaan ze met 100% omhoog. Een abo aan de middenlijn zal bijna 1400$ gaan kosten
't Zijn dus vooral de fans die dat mega salaris van Messi mogen financieren. Al is het dat misschien wel waard gezien ze zonder Messi troosteloos laatst stonden met 2 overwinningen op 15 wedstrijden ofzo.
De messi fans dus.Vraag is, welke fans?

Ik heb het toch gezegd daag na de 0-3 tegen feyenoordVan Gaal wordt technisch adviseur bij de rvc van Ajax. Topbeslissing!![]()

Die had betee de eer aan zichzelf gehouden toen hij die magistrale goal op het EK hield. Hij was toen al een belachelijke onnozelaar de helft van de tijd, maar vanaf die 43 dansjes werd hij al helemaal een farce.Tegenexpertise bij Pogba is ook positief.
Dat ziet er niet goed uit.
Schrok mij daarstraks een bult toen ik zag dat Ajax 16e(!) staatDit moet toch het einde zijn van Maurice Steijn.

Jip. Natuurlijk helpen 2 matchen minder ook niet, maar het is beschamend.Schrok mij daarstraks een bult toen ik zag dat Ajax 16e(!) staat![]()
De Ketelaere ook weer gescoord, toch mooi om te zien na zijn doelpuntloos afgelopen seizoen.Staat toch maar weer netjes 2e in de topschutterstand van de serie a.
Zou blijkbaar samen met John Van Tschip en Huntelaar de boel moeten redden.Dit moet toch het einde zijn van Maurice Steijn.
OwngoalDe Ketelaere ook weer gescoord, toch mooi om te zien na zijn doelpuntloos afgelopen seizoen.
tenzij je sarcastisch was natuurlijk