Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Als we Europees halen, zou het een enorme stunt zijn. Wat een dramatisch seizoen.
Maar mss op lange termijn niet slecht. Want een tabula rasa was echt wel nodig. Een seizoen waar jongens als Godts en Vos zich mss kunnen ontwikkelen. De juiste mensen die nu echt wel moeten worden aangetrokken. Blind, Van Gaal, en hopelijk nog een hoop mensen met kennis van voetbal die weer bij de club worden gehaald. Soms moet je echt eens rock bottom gaan om sterker terug te keren.

Al bij al hoopgevende prestatie tegen psv ondanks te stand. En het is de trainer van psv wel gegund, had gewoon altijd trainer van Ajax moeten worden. Maar dan had Mislintat uiteraard minder zijn goesting kunnen doen.

Benieuwd naar Lukaku en wat hij zou doen als hij scoort. En hopelijk gaan de Inter fans niet te zielig doen.
Ik hoop op 0-1 in de allerlaatste minuut tegen de gang van het spel in door een geluksgoal van Lukaku.

Je kan kwaad zijn op een speler maar het begint vermoeiend te worden. Aan de fans: Tijd om verder te gaan met je leven.

Ik hoop op 0-1 in de allerlaatste minuut tegen de gang van het spel in door een geluksgoal van Lukaku.

Je kan kwaad zijn op een speler maar het begint vermoeiend te worden. Aan de fans: Tijd om verder te gaan met je leven.
Hoezo het begint vermoeiend te worden? Dit is de eerste wedstrijd van Rom in het stadion van Inter na die transfersaga van afgelopen zomer. Had je verwacht dat ze hier zouden applaudisseren of zo?

Hoezo het begint vermoeiend te worden? Dit is de eerste wedstrijd van Rom in het stadion van Inter na die transfersaga van afgelopen zomer. Had je verwacht dat ze hier zouden applaudisseren of zo?
Ik vond het in de Vlaamse pers wel onnozel voorgesteld: “Lukaku heeft geluk, de fans mogen geen fluitje meebrengen!” Alsof die tifosi zich daar een hol van aantrekken?

Goed nieuws uit Cyprus, Charly Musonda wist de volledige tweede helft zonder kleerscheuren te vervolledigen. We mogen ons binnenkort weer opmaken aan enkele bevriende ex-trainers die in de irrelevantere media wat komen lullen dat hij bijna klaar is voor een entree bij de Rode Duivels.

Match tussen OM en Lyon afgelast.
Spelersbus Lyon aangevallen en bekogeld. Grosso gewond aan het hoofd.
Waar gaat het heen .....
Wat een debiel volk blijven die zogenaamde fans van Marseille zeg.

Gewoon drie punten geven aan OL en doe ineens ook maar min drie voor OM.

Wat een debiel volk blijven die zogenaamde fans van Marseille zeg.

Gewoon drie punten geven aan OL en doe ineens ook maar min drie voor OM.

Ergens heb je een punt, maar langs de andere kant, als dit gebeurt is buiten het stadion kan OM hier toch zelf nooit verantwoordelijk voor gesteld worden?

Ergens heb je een punt, maar langs de andere kant, als dit gebeurt is buiten het stadion kan OM hier toch zelf nooit verantwoordelijk voor gesteld worden?
Sja, klopt ergens wel, maar de directe technische staf + spelers van OL zijn hier wel bij betrokken natuurlijk. Als dit nu gewoon twee supportersgroepen waren die elkaar wat gingen afslagen, don't care hé, maar in dit geval mag er wel gekeken worden naar bepaalde sancties jegens OM vind ik.

Zijn wel hún 'supporters'... gewoon 3 punten voor Lyon en kous af. Als hun clubs gestraft gaan worden voor dit soort flauwekul helpt dat misschien toch al een beetje.

blijkbaar ook supportersbussen aangevallen.
en de eigenaar van Lyon wou gewoon laten spelen :wtf:

toch ook niet de sfeer waarin ge wílt spelen, denk ik?

Klopt maar door hun club te straffen ipv weer nodeloos te gaan zoeken naar gasten die te identificeren zijn (en dat gebeurt quasi nooit voor ernstige feiten) komt er misschien wat groepsdruk om die marginalen, die wel degelijk gekend zijn op de tribune, duidelijk te maken dat dit niet kan.

Al is die "harde kern" van OM wel compleet ontspoord dus geen idee of dit zou helpen.

Van 't Schip zoals verwacht coach van Ajax tot het einde van het seizoen. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Warm word ik er niet van, maar weet momenteel ook niet wie het tij kan doen keren.

Van 't Schip zoals verwacht coach van Ajax tot het einde van het seizoen. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Warm word ik er niet van, maar weet momenteel ook niet wie het tij kan doen keren.
Wat een zwakke keuze weer. Toch enkel puur vanwege zijn Ajax-verleden? Als trainer zelf stelt die man namelijk amper iets voor.

Nu goed, 't Is uiteindelijk maar interim en de gevestigde toptrainers gaan toch niet instappen op dit moment. Veel keuze zullen ze dus ook niet gehad hebben en hun seizoen is toch zo goed als naar de Filistijnen.

Geen idee wat er in NL juist rondloopt qua jonge trainers met een visie die interessant zijn voor Ajax?

Terug
Bovenaan