Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Bayern onderuit tegen Benfica waardoor Bayern tegen Flamengo gaat spelen en Chelsea (indien ze niet verliezen vannacht) tegen Benfica... wtf is dat weer allemaal

De club is ne monument int Franse voetbal, zonde en groot verlies voor de ligue 1
Inderdaad en hopelijk niet hetzelfde lot als Bordeaux. Het zal allemaal wel terecht zijn, maar toch enorm jammer dat een ploeg met zo'n status in deze situatie komt te zitten vanwege slecht beleid. Vaak door een buitenlandse eigenaar. Lyon heeft dezelfde eigenaar als Daring Brussels :unsure:

Inderdaad en hopelijk niet hetzelfde lot als Bordeaux. Het zal allemaal wel terecht zijn, maar toch enorm jammer dat een ploeg met zo'n status in deze situatie komt te zitten vanwege slecht beleid. Vaak door een buitenlandse eigenaar. Lyon heeft dezelfde eigenaar als Daring Brussels :unsure:
Les Girondins zelfs naar 4de gezakt dacht ik :frown:

Lyon teruggezet naar ligue 2 vanwege de financiële situatie. Stevig.
In dat licht mogen ze echt de transfer van Cherki diep onderzoeken. Dé hype van het Franse voetbal na het verzamelen van een cap én goal voor Frankrijk die voor eenzelfde prijs al CDK gaat? Naar City? Terwijl de club op de afgrond staat?

Ik geloof er geen reet van. Er is daar weer gefoefeld.

De hoofdaandeelhouder heeft ook een meerderheidsbelang in Crystal Palace, hetwelk hij wil verkopen anders kan Crystal Palace geen Europees spelen omdat Lyon al Europees speelt. Tenzij Lyon ook wordt ontzet uit de Europese competities?

Goed nieuws voor jullie toch? Ervan uitgaande dat je de beker zou willen winnen.
Ja dat wel maar gewoon vreemd resultaat voor Bayern. Ik zie nu wel dat Kompany blijkbaar een B-elftal heeft opgesteld met oa. Muller en Sané die na dit toernooit gewoon weg zijn bij hen... Vreemde zet want nu komen ze uit tegen de winnaar van de groep van Chelsea en nadien wsl PSG :D De winnaar van dit toernooi mag om en bij de 120 miljoen aan prize money bijschrijven trouwens. Nutteloos toernooi buiten voor het geld dan :D

edit : lekkere goal van Delap deze nacht.

Laatst bewerkt:
Lyon teruggezet naar ligue 2 vanwege de financiële situatie. Stevig.
In Frankrijk is dat allemaal op enkele weken geregeld... In Engeland zijn ze nog altijd aan het kijken hoe ze City moeten straffen zonder ze punten af te pakken.

Then again vraag ik me wel af hoe hard PSG zou gestraft worden moesten ze dezelfde toeren uitsteken.

Bayern onderuit tegen Benfica waardoor Bayern tegen Flamengo gaat spelen en Chelsea (indien ze niet verliezen vannacht) tegen Benfica... wtf is dat weer allemaal

Ik heb een stuk van de tweede helft gekeken, maar moet toegeven dat ik dat toernooi toch niet echt interessant vind om een of andere reden.

Sané had twee keer moeten scoren, maar deed dat niet.

In Frankrijk is dat allemaal op enkele weken geregeld... In Engeland zijn ze nog altijd aan het kijken hoe ze City moeten straffen zonder ze punten af te pakken.

Then again vraag ik me wel af hoe hard PSG zou gestraft worden moesten ze dezelfde toeren uitsteken.
Is niet op enkele weken geregeld he. Hebben in de winter al een transferverbod gekregen en wisten dat dit een mogelijkheid was.

Maar ben het wel eens dat het gedoe van City wel heel lang duurt en ga ervanuit dat ze niet al te veel ervan gaan merken.

Is niet op enkele weken geregeld he. Hebben in de winter al een transferverbod gekregen en wisten dat dit een mogelijkheid was.

Maar ben het wel eens dat het gedoe van City wel heel lang duurt en ga ervanuit dat ze niet al te veel ervan gaan merken.
I know, was beetje overdreven hoor.
Ma feit blijft wel dat dit allemaal binnen het seizoen is geregeld waarin de fouten zijn gemaakt.

De FA lijkt me voor City precies te wachten tot de feiten verjaren. Gelukkig kreeg Everton wel direct zijn sanctie!

Ik heb een stuk van de tweede helft gekeken, maar moet toegeven dat ik dat toernooi toch niet echt interessant vind om een of andere reden.

Sané had twee keer moeten scoren, maar deed dat niet.
Teller op minstens 12! 1 op 1 gemiste kansen dan dit seizoen.
Leuke voetballer maar helaas geen bayern materiaal als ge voor de knikkers wilt gaan.

Terug
Bovenaan